فهرست این مقاله

آینه آرایشگاه جدید

تولید انواع آینه آرایشگاه جدید در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                        0912823524202188621912

 

آینه آرایشگاه جدید

 

آینه آرایشگاه جدید

یکی از مهم ترین ابزارهای موجود در یک سالن زیبایی یا آرایشگاه بدون تردید آینه های بکار رفته در آن است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از بهترین و جدیدترین نوع آینه های دکوراتیو برای تزیین فضای داخلی آرایشگاه استفاده می کنند از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه سالن زیبایی جدید و ویزگی های هر یک از آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دکوراتیو در ایران فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه آرایشگاه جدید را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه آرایشگاه جدید – چراغ دار 

آینه های چراغ دار یا لامپی در واقع یک آینه مخصوص میکاپ محسوب می شود که از آن برای سهولت در آرایش افراد استفاده می شود ، برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قاب چوبی با توجه به ابعاد آینه ساخته می شود در مرحله ی بعدی دور قاب به فاصله هر 20 سانتی متر سوارخ می شود و لامپ های کم مصرف مخصوص گریم داخل ان ها قرار داده خواهد شد .

 

آینه آرایشگاه جدید – بک لایت 

آینه های بک لایت یا نور مخفی نسل جدید آینه های آرایشگاهی به شمار می رود که به کرات در سالن های زیبایی سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد ، برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس حاشیه دور آینه توسط دستگاه سندبلاست می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت می گیرد .

 

آینه آرایشگاه جدید – لمسی

طرح جدیدی از آینه های آرایشگاهی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نور مخفی خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه آرایشگاه جدید – ریموتی 

طرح دیگری از آینه آرایشگاه جدید که با استفاده از ریموت نور مخفی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت رنگ های مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه آرایشگاه جدید – حسگر حرکتی

در این طرح از آینه های آرایشگاهی با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد .

 

آینه آرایشگاه جدید – صفحه نمایش دار

جدیدترین طرح آینه های آرایشگاهی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق وای فای به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توان ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه آرایشگاه جدید در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح آینه های آرایشی معرفی شده است .

 

آینه آرایشگاه جدید – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه های آرایشگاهی حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

آینه آرایشگاه جدید – پایه دار 

در این طرح از آینه های آرایشگاهی یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد به طوری که آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد ، این نوع آینه ها اغلب در پروژه های لاکچری استفاده می شود .

 

آینه آرایشگاه جدید – قاب استیل 

در این طرح از آینه های آرایشگاهی یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه آرایشگاه جدید – کودک 

برای آرایشگاه کودکان نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، سوباسا و پینیکیو روی آینه حکاکی می شود بین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد ، آینه های دودی در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه آرایشگاه جدید – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های آرایشی دو طرفه بکار برد ، این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، آینه آرایشگاه جدید دو طرفه در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید استفاده می شود بدین شکل فضای اضافی اشغال نخواهد شد .

 

آینه آرایشگاه جدید – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های آرایشگاهی که با نام آینه بی نهایت شناخته سده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت در واقع یک آینه دکوراتیو محسوب می شود که در پروژه های لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد .

 

جهت سفارش آینه آرایشگاه جدید به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه آرایشگاه جدید و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه آرایشگاه جدید مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه آرایشگاه جدید در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه آرایشگاه جدید

آینه آرایشگاه جدید

آینه آرایشگاه جدید

آینه آرایشگاه جدید

آینه آرایشگاه جدید

آینه آرایشگاه جدید

آینه آرایشگاه جدید

آینه آرایشگاه جدید

آینه آرایش جدید

آینه آرایشگاه جدید

آینه آرایشگاه جدید

آینه آرایشگاه جدید

آینه آرایشگاه جدید

آینه آرایشگاه جدید

آینه آرایشگاه جدید

آینه آرایشگاه جدید

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه آرایشگاه جدید در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند