فهرست این مقاله

شیشه دکوراتیو

تولید انواع شیشه دکوراتیو در صنایع شیشه و آینه کولیوند                       0912823524202188621912

 

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

در گذشته استفاده از شیشه در صنعت عمرانی و طراحی دکوراسیون خیلی کمتر از چیزی که امروز مشاهده می کنیم استفاده می شد و جالب تر اینکه از دو نوع شیشه ساده و شیشه مشجر بکار می بردند به عبارت دیگر  از شیشه های متنوع و زیبایی که امروزه در صنعت شیشه تولید می شود خبری نبود .

اما امروزه با رویکار آمدن شیشه دکوراتیو رنگی تحول عظیمی در صنعت عمرانی و همچنین طراحی دکوراسیون روی داده است به طوری که قسمت زیادی از نمای بیرونی ساختمان ها و نمای داخلی از شیشه دکوراتیو در طرح های گوناگون تشکیل شده است که نمای مدرن و جذابی را به وجود خواهد آورد که در ادامه به انواع آن خواهیم پرداخت :

 

انواع شیشه دکوراتیو در صنایع شیشه و آینه کولیوند

1- شیشه لاکوبل رنگی

2- شیشه رنگی

3- شیشه کریستال

4- شیشه سکوریت رنگی

5- شیشه لمینت

6- شیشه چاپی یا اسپندرال

7- شیشه خم رنگی

8- شیشه سندبلاست و ساتینا

9- شیشه استین گلاس

10- آینه های رنگی

 

از زمانی که شیشه دکوراتیو استین گلاس در کشور ما رویکار آمد بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی و مهندسان ساختمانی شیشه های درب ورودی ساختمان ها و پنجره های دوجداره را از این نوع شیشه ها استفاده کردند البته به دلیل قیمت بالای شیشه های استین گلاس نسبت به دیگر شیشه های دکوراتیو معمولا در ساختمان های لوکس و مدرن از این نوع شیشه ها استفاده می شود .

 

شیشه دکوراتیو رنگی

شیشه های رنگی تزیینی بیشتر به عنوان شیشه های پنجره های ساختمان و شیشه های درب وروی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد که دارای دسته بندی های مختلفیست که هریک در قسمت خاصی از ساختمان کاربرد دارد .

 

شیشه دکوراتیو خم

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از کوره های با درجه حرارت بسیار بالا انواع شیشه های خم رنگی و طرح دار تولید می شود ، با استفاده از این نوع شیشه ها می توان میزهای شیشه ای و پارتیشن شیشه ای را اجرا کرد .

 

شیشه دکوراتیو بین کابینتی

همانطور که اطلاع دارید شیشه بین کابینتی در واقع شیشه لاکوبل رنگی و طرح دار است که اغلب به صورت سکوریت تولید می شود ، صنایع شیشه و آینه کولیوند قادر به چاپ طرح های مختلف روی شیشه بین کابینتی می باشد .

 

شیشه دکوراتیو درب ورودی

شیشه های طرح دار رنگی که با نام های شیشه استین گلاس و شیشه تیفانی هم شناخته شده هستند برای تزیین درب ورودی ساختمان بهترین انتخاب به شمار می روند ، این نوع شیشه ها در هر ابعادی قابل سفارش است ، شیشه دکوراتیو استیند گلاس به دو صورت تک جداره ( طرح استین گلاس ) و دوجداره تولید می شود .

 

شیشه دکوراتیو دوجداره

اجرای پنجره های دوجداره UPVC و آلومینومی که دارای شیشه های دوجداره دکوراتیو است یک نمای مدرن ساختمانی را ایجاد خواهد کرد به ویژه اگر رنگ شیشه ی دکوراتیو با رنگ پروفیل UPVC و آلومینیوم همخوانی داشته باشد .

 

شیشه دکوراتیو سقف 

برای اجرای سقف شیشه ای می توان نماهای شیشه ای مختلفی را اجرا کرد اما از نظر طراحی استفاده از شیشه های طرح دار چاپی مناسب ترین گزینه برای اجرای یک سقف شیشه ای مدرن می باشد .

 

شیشه کاری روی دیوار با استفاده از شیشه دکوراتیو لاکوبل

با استفاده از شیشه لاکوبل رنگی می توان طرح های مختلفی را روی دیوار شیشه کاری کرد مانند شیشه دکوراتیو طرح لوزی لوزی ، در روش شیشه کاری هم مانند آینه کاری روی دیوار باید شیشه ها با استفاده از دستگاه CNC برش داده شوند .

 

بلوک شیشه ای رنگی

یکی از متفاوت ترین انواع شیشه های رنگی که اغلب به عنوان پارتیشن شیشه ای استفاده می شود ، بلوک شیشه ای به صورت تایل های مربعی شکل رنگی تولید می شود و به روش جورچین کنار هم قرار می گیرند .

 

شیشه دکوراتیو 2 میل

شیشه های رنگی 2 میل در اجرای پروژه های تزیینی مانند شیشه رنگی درب های چوبی سنتی بکار می رود این نوع شیشه ها بر خلاف اینکه ضخامت کمی داشته قیمت بسیار بالایی نسبت به شیشه های رنگی 4 میل و 6 میل دارند .

 

شیشه دکوراتیو کریستال

شیشه کریستال نیز به نوعی جزء شیشه های دکوراتیو محسوب می شود چرا که اغلب در اجرای پروژه های تزیینی بکار برده می شود به عنوان برای تولید میز های تمام شیشه ای از شیشه کریستال استفاده خواهد شد ، شیشه دکوراتیو کریستال در کشورهای آسیای شرقی به ویژه در چین ، ژاپن و کره جنوبی در پروژه های مختلفی استفاده می شود و از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد .

 

شیشه دکوراتیو چاپی

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه چاپ انواع شیشه های طرح دار رنگی دو بعدی و سه بعدی تولید می شود به طوری که طرح روی شیشه در دراز مدت نیز از بین نخواهد رفت .

 

شیشه دکوراتیو اسید کاری شده

یکی از جیدیدترین انواع شیشه های دکوراتیو که طرح های مختلف روی شیشه اسید کاری می شود ، این نوع شیشه ها اغلب به عنوان شیشه رومیزی و شیشه درب ورودی کاربرد دارد لازم به ذکر است برای تولید شیشه دکوراتیو اسیدکاری شده از اسیدهای مخصوص شیشه ، دستگاه کاتر پلاتر جهت ایجاد الگو و پمپ فشار قوی استفاده می شود .

 

شیشه دکوراتیو حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های دکوراتیو حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

شیشه دکوراتیو هوشمند

طرح خاصی از شیشه های دکوراتیو که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتیسیته عمل کرده و با قطع جریان برق ار کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه دکوراتیو هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

شیشه درب ورودی هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه تزیینی معرفی شده است ، قیمت شیشه دکوراتیو هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های دکوراتیو است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

شیشه دکوراتیو مات

به طور کلی شیشه های مات به دو دسته ی ساتینا و سندبلاست تقسیم می شود تفاوت شیشه این دو نوع شیشه به گونه ای است که سندبلاست به صورت طرح دار نیر ایجاد می شود اما ساتینا فقط به صورت ساده تولید می شود .

 

شیشه دکوراتیو محافظ شیشه ای سنگ قبر 

برای تولید محافظ های شیشه ای سنگ قبر معمولا از شیشه های کریستال ساده و طرح دار مات استفاده می شود به طوری مثال برای یک سنگ قبر با طول 190 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر باید از شیشه 10 میل کریستال بکار برد به طور مثال برای تولید محافظ شیشه ای سنگ قبر با طول 200 سنتی متر و عرض 100 سانتی متر باید باید از شیشه های 16 میل و کریستال سکوریت شده بکار برد .

 

شیشه دکوراتیو مات 

به طور کلی شیشه های مات به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود که در این بین شیشه سندبلاست به صورت طرح دار تولید شده در حالی که شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد .

 

شیشه دکوراتیو ضخیم 

برای تولید شیشه های دکوراتیو با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک شیشه دکوراتیو درب ورودی با ابعاد 100 ، 200 سانتی متر باید از شیشه 10 میل بکار برد .

 

شیشه دکوراتیو میز شیشه ای 

برای تولید میزهای شیشه ای مدرن نیز باید از شیشه های کریستال دکوراتیو 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک میز شیشه ای ناهارخوری 10 نفره از شیشه 15 میل بکار می رود ، شیشه های میز در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه دکوراتیو تاشو 

در برخی از پروژه های با نمای شیشه ای از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام باز شدن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضا مواجه هستید بهتر است که شیشه دکوراتیو تاشو استفاده کنید چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه دکوراتیو 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه ها بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل کریستال مدرن استفاده کرد بدین شکل مقاومت شیشه مناسب خواهد بود ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

شیشه دکوراتیو استین گلاس 

شیشه های استین گلاس ترکیبی از شیشه های اسیدکاری ، حکاکی و رنگ آمیزی اکلیلی تشکیل شده است فرآیند تولید این نوع شیشه ها بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد ، شیشه های استین گلاس در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه دکوراتیو - اینستاگرام

 

شیشه دکوراتیو - واتساپ

کاربردهای شیشه دکوراتیو صنایع شیشه و آینه کولیوند

  • درب شیشه ای
  • شیشه بین کابینت
  • نرده شیشه ای
  • پارتیشن شیشه ای
  • کفپوش شیشه ای
  • دیوارپوش شیشه ای
  • نمای ساختمان شیشه ای
  • پله شیشه ای
  • ساخت آکواریوم
  • شیشه رومیزی
  • میز شیشه ای
  • آینه کاری روی دیوار
  • شیشه هوشمند مات شونده
  • شیشه دوجداره
  • ساخت حمام شیشه ای
  • درب شیشه ای اتوماتیک

شیشه دکوراتیو

 

نحوه سفارش شیشه دکوراتیو به صنایع شیشه و آینه کولیوند 

شما می توانید جهت سفارش شیشه دکوراتیو به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق تماس با شماره های 02188621912 0912823524209214195178 اقدام نمایید و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش شیشه دکوراتیو مورد نظر خود را به تیم طراحی ما تحویل دهید .

شایان ذکر است خدمات نصب شیشه دکوراتیو در صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط تیم خبره و با تجربه در این زمینه انجام می شود و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد ضمنا صنایع شیشه و آینه کولیوند با توجه به درخواست های مکرر مشتریان گرامی سفارشات شهرستان ها نیز پذیرفته می شود .

جهت مشاهده تمامی نمونه کارهای صنایع شیشه و آینه کولیوند روی لینک روبرو کلیک نمایید : نمونه کارها

آیدی صفحه اینستاگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

 

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

شیشه دکوراتیو

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه دکوراتیو در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.thermatru.com

 

 

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند