فهرست این مقاله

آینه طرح دار

عرضه انواع آینه طرح دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                 0912823524202188621912

 

 

آینه طرح دار

یکی از انواع آینه های دکوراتیو است که در طراحی دکوراسیون مدرن کاربرد زیادی را دارد و در سالیان اخیر با استقبال بسیار زیادی از جانب مردم و طراحان دکوراسیون داخلی مواجه شده است ، آینه طرح دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند مدل های گوناگونی را شامل می شود و بسته به سلیقه افراد و تزئین دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرند .

به طور کلی به آینه های دکوراتیوی که هر نوع طرحی روی آن اجرا شده است آینه طرح دار گفته می شود اما طرح های این نوع آینه ها به بخش های مختلفی تقسیم بندی می شوند که هر بخش با متدی خاص و متفاوت روی آینه پیاده سازی شده است و به گونه ای طرح روی آینه اجرا شده  لذا در ادامه به جزئیات آن خواهیم پرداخت .

آینه طرح دار در واقع همان آینه های دیواری هستند که با فرآیندهای مختلفی مانند چاپ روی آینه ، پتینه کاری روی آینه و جورچین کردن آینه ها در قالب های مختلفی درآمیخته شده اند و اغلب هم از آینه های رنگی تشکیل می شوند .

 

انواع آینه طرح دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند

1- آینه تراش

2- آینه رنگی

3- آینه پتینه

4- آینه ونیزی

5- آینه جورچین

6- آینه با قاب

7- آینه لوزی

8- آینه کریستال

9- آینه آنتیک

10- آینه برنز

11 – آینه حکاکی شده

12- آینه سندبلاست

13- آینه سه بعدی

 

قیمت آیته طرح دار با توجه به نوع آینه و ابعاد آینه تعیین می شود به طور مثال قیمت آینه ی آنتیک 100 * 150 با آینه ی سندبلاست در همان ابعاد متفاوت می باشد لذا هنگام سفارش نوع آینه را با کارشناسان ما در میان بگذارید ، برای تولید آینه طرح دار سندبلاست ابتدا الگوی آینه توسط شما مشتریان گرامی انتخاب خواهد شد سپس با استفاده از دستگاه سندبلاست فرآیند تولید آینه آغاز خواهد شد و قسمت های طرح دار به صورت مات روی آینه ایجاد خواهند شد .

 

آینه طرح دار رنگی

برای تولید آینه های طرح دار رنگی ابتدا آینه رنگی در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس با استفاده از دستگاه سندبلاست طرح روی آینه ایجاد خواهد شد ، این نوع آینه ها بیشتر جنبه تزیینی دارند .

 

آینه طرح دار سه بعدی

یکی از جدیدترین آینه های تزیینی در صنایع شیشه و آینه کولیوند که از ترکیب چند آینه تراش خورده ایجاد می شود به طوریکه یک آینه به عنوان آینه اصلی و چهار عدد آینه با طول آینه اصلی و عرض 10 سانتی متر به صورت مورب به آینه اصلی چسبانده می شوند .

 

آینه طرح دار ونیزی

آینه های ونیزی برای اولین بار در شهر رم ایتالیا تولید شد اما به دلیل نمای بسیار زیبا و مدرن این نوع آینه ها خیلی زود مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی در سراسر دنیا قرار گرفت و با طرح های مختلفی تولید شد .

 

 آینه طرح دار کمد 

در طراحی های جدید دکوراسیون داخلی و اتاق خواب ها روی کمد های دیواری از آینه طرح دار سندبلاست و حکاکی شده استفاده می شود برش این آینه ها باید بسیار دقیق صورت گیرد که هنگام بستن درب کمد آینه ها به هم برخورد نکنند ، پر فروشترین نوع آینه طرح دار که در کشورهای اروپایی هم به کرات مشاهده می شود آینه های طرح دار با نورپردازی مخفی است این نوع آینه ها بیشتر در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد .

 

آینه طرح دار سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی طرح دار از یک آینه سندبلاست شده ، ورق pvc و LED های باریک تشکیل شده است به طوری که ورق PVC پشت آینه چسبیده شده و LED رنگی به صورت مخفی دور ورق PVC قرار می گیرد .

 

آینه طرح دار چراغ دار

برای تولید آینه های چراغ دار از تعدادی لامپ کم مصرف اما با ظاهر قدیمی استفاده می شود که هر یک از لامپ ها در سوراخ های تعبیه شده در دور آینه قرار می گیرد ، به این نوع آینه ها آینه آرایشی نیز گفته می شود .

 

آینه طرح دار آنتیک

یکی از خاص ترین انواع آینه های دکوراتیو که اسیدکاری روی آینه تشکیل شده است و با نام های آینه آنتیک و آینه کثیف شناخته شده است ، این نوع آینه ها اغلب به صورت تایل های مربعی و مستطیلی شکل تولید می شود .

 

آینه طرح دار لمسی

طرح جدیدی از آینه های با نورپردازی مخفی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه ( علامت پاور ) نورپردازی مخفی روشن شدن سپس با لمس مجدد همان قسمت نورپردازی مخفی خاموش خواهد شد ، نحوه ی عملکرد لمسی آینه طرح دار دقیقا مشابه گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است و با ضربه زدن عمل نخواهد کرد .

 

آینه طرح دار ریموت دار

یکی دیگر از آینه های نورپردازی شده که با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی پشت آینه روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد .

 

آینه طرح دار حسگری 

در این طرح با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگری بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد لازم به ذکر است آینه طرح دار حسگر حرکتی در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون دخلی سایر کشور ها قرار گرفته است .

آینه طرح دار حسگری در کشورهای آسیای شرقی به ویژه در چین ، ژاپن و کره جنوبی در پروژه های مختلفی استفاده می شود ، این نوع آینه ها از محبوبیت بسیار زیادی در بین عموم مردم برخوردار می باشد .

 

آینه طرح دار صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه های هوشمند که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسیپکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مودر علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه طرح دار صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه طرح دار قاب استیل 

در این طرح از آینه های دکوراتیو یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوراهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد ، آینه های قاب استیل در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه معرفی شده است از همین رو طراحان از ان به کرات استفاده می کنند .

 

آینه طرح دار و طراحی دکوراسیون داخلی مدرن

اینکه تا چه حد طراحان دکوراسیون داخلی از شیشه و آینه های دکوراتیو استفاده می کنند کاملا آشکار است اما به دلیل کاربرد آینه ها و وجود تنوع بسیار زیاد در آینه طرح دار اسفاده از آن ها در آینه کاری روی دیوار ، ساخت میز آینه ای ، آینه های قدی و آینه سرویس بهداشتی فراگیر شده است .

در این مقاله هدف ما به طور خاص آینه طرح دار است و می خواهیم جزئیات مربوط به این تکنیک پرکابرد را برای شما عزیزان توضیح بدهیم و در نهایت هم توانایی صنایع شیشه و آینه کولیوند را در این فرایند بازگو می کنیم ، این تکنیک و طرح چند سالی است که در کشور ما در بین مردم رواج پیدا کرده است به طوری که امروزه شاهد این موضوع هستیم که تمایل مردم برای استفاده از کاغذ دیواری کم رنگ تر شده است و به عقیده مردم و طراحان دکوراسیون آینه طرح دار روی دیوار (آینه جورچین) که یکی از انواع آینه دکوراتیو می باشد جایگزین بسیار مناسبی برای کاغذ های دیواری هستند .

 

کاربردهای آینه طرح دار صنایع شیشه و آینه کولیوند

  • آینه های طرح دار جورچین روی دیوار
  • آینه های طرح دار روی کابینت
  • آینه های طرح دار روی سقف
  • آینه های طرح دار میز آینه ای
  • آینه های طرح دار میز جلو مبلی
  • آینه های طرح دار روی کمد دیواری
  • آینه های طرح دار سرویس بهداشتی
  • آینه های طرح دار رستوران ها
  • آینه های طرح دار سالن های زیبایی و مد

 

 

 

آینه طرح دار با قاب استیل 

در این طرح از آینه های دکوراتیو یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای برای دیوراهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه طرح دار کودک

برای اتاق های کودک نوعی از آینه های طرح دار طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، سوباسا و پینیکیو روی آینه حکاکی می شود بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد .

 

آینه طرح دار آرایشگاه 

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های طرح دار قدی اجرا می شود که لوگوی مجموعه روی آینه حکاکی می شود بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های آرایشگاه در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه طرح دار دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه مدرن بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه طرح دار دو طرفه بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهنیه بکار برده می شود .

 

آینه طرح دار بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های طرح دار که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد آینه های بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

آینه طرح دار - اینستاگرام

 

آینه طرح دار - واتساپ

 

 

نحوه سفارش آینه طرح دار به صنایع شیشه و آینه کولیوند

  شما می توانید در صورت تمایل انواع آینه طرح دار را در ابعاد مختلف از طریق تماس با شماره های  02188621912  –  09214195178 –  09128235242  به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش دهید و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش آینه طرح دار مورد نظر خود را به تیم طراحی و تولید صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش دهید.

صنایع شیشه و آینه کولیوند با توجه به درخواست های مکرر مشتریان عزیز در شهرستان ها زین پس سفارشات آینه طرح دار به تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران را با افتخار می پذیرد و در کمترین زمان ممکن سفارشات شما عزیزان را ارسال خواهد کرد .

شایان ذکر است صنایع شیشه و آینه کولیوند خدمات نصب انواع آینه طرح دار را توسط تیم با تجربه و خبره در این زمینه انجام می دهد ، در ادامه برخی از تصاویر آینه طرح دار را مشاهده خواهید کرد :

 

آدرس صفحات مجازی و اجتماعی صنایع شیشه و آینه کولیوند در زمینه آینه طرح دار

آیدی صفحه ایستاگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

کانال تلگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

 

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه ضد بخار لمسی

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

آینه طرح دار

 

 

دیگر محصولات صنایع شیشه و آینه کولیوند

آینه پتینه آینه رنگی آینه کاری آینه دکوراتیو آینه سندبلاست آینه لوزی
           
           

 

شما می توانید در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه طرح دار در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید:

www.kirklands.com

 

تیم تحریریه کولیوند