فهرست این مقاله

آینه کاری مدرن

اجرای انواع آینه کاری مدرن در صنایع شیشه و آینه کولیوند                          09128235242  02188621912 

 

 

آینه کاری مدرن

در طراحی دکوراسیون مدرن درصد قابل توجهی از طراحی شامل تزئین دکوراسیون با شیشه و آینه است به طوری که یا تولید آینه های رنگی تمایل طراحان دکوراسیون به استفاده ی از نمای کرتین وال بیشتر هم شده است ، آینه کاری مدرن روی دیوار به صورت های مختلفی اجرا می شود لذا نوع آینه کاری باید با توجه به ابعاد دیوار و شکل آن تعیین شود .

به طور کلی هر نوع طراحی که  با استفاده از آینه های رنگی روی دیوار انجام می شود آینه کاری مدرن نام دارد اما جدیدترین آینه کاری روی دیوار شامل آینه هایی با اشکال نامتقارن است که به صورت جویچین کنار هم قرار می گیرند .

به طور مثال برای آینه کاری مدرن روی دیواری که ارتفاع کمی دارد اما عرض دیوار پهن بهتر است که از آینه کاری مستطیلی استفاده شود چرا که با این نوع آینه کاری ارتفاع دیوار بلندتر به نظر خواهد رسید اما برای دیوارهای با ارتفاع زیاد و عرض کم باید از آینه کاری مربعی و لوری استفاده شود بدین شکل دیوار هم هم پهن تر به نظر خواهد رسید .

 

انواع آینه کاری مدرن در صنایع شیشه و آینه کولیوند

1- آینه کاری لوزی

2- آینه کاری نا متقارن

3- آینه کاری مربعی

4- آینه کاری مستطیلی

5- آینه کاری دکوراتیو

6- آینه کاری طرح شکسته

لازم به ذکر است که قیمت آینه کاری مدرن به سه عامل بستگی دارد اول اینکه چه نوع آینه کاری را انتخاب کرده اید معبار مهم بعدی رنگ آینه خواهد بود و در نهایت هم متراژ پروژه خواهد بود با در نظر گرفتن این سه عامل قیمت آینه کاری را می توان به صورت دقیق تخمین زد .

 

انواع آینه های قابل استفاده در آینه کاری مدرن

 

آینه کاری مدرن طلایی در برسی های انجام شده از مشتریان گرامی محبوبترین نوع آینه کاری روی دیوار محسوب می شود و ساختمان هایی که فضای داخلی آن ها با رنگ کرم ، قهوه ای و یا مشکی تزئین شده آینه کاری طلایی مناسب ترنی گزینه می باشد .

 

آینه کاری مدرن آنتیک

اجرای آینه کاری روی دیوار با استفاده از آینه های پتینه کاری شده نمای خاص و منحصربفردی را در محیط مورد نظر ایجاد خواهد کرد ، بهترین روش جهت اجرای این نوع آینه کاری استفاده از روش آینه کاری تایل های مربعی و مستطیلی است اغلب افراد آینه کاری آنتیک یا پتینه کاری شده را با نام آینه کاری مدرن می شناسند البته این روش در کشورهای اروپایی هم به کرات اجرا می شود .

جهت آینه کاری مدرن روی دیوار به طور معمول دور آینه ها را باید با دستگاه های مختلفی به اصطلاح ابزار زد که این ابزار ها باعث زیباتر شدن آینه خواهد شد در این قسمت انواع ابزارهایی که برای آینه ها استفاده می شود را خواهیم گفت  :

 

  • دستگاه دیاموند
  • دستگاه لول
  • دستگاه تراش (پخ)
  • دستگاه سندبلاست
  • دستگاه چاپ روی شیشه و آینه

 

مراحل انجام آینه کاری مدرن روی دیوار در صنایع شیشه و آینه کوایوند

فرایند انجام آینه کاری مدرن روی دیوار در صنایع شیشه و آینه کولیوند بدین صورت است که ابتدا تیم طراحی صنایع شیشه و آینه کولیوند به منزل یا محیط کاری شما عزیزان جهت اندازه گیری دقیق و انتخاب طرح مورد دلخواه شما  می آید و پس از اینکه تیم طراحی ما طرح های ما را به شما پیشنهاد دادند و طرح مورد دلخواه شما از طرح های آینه کاری مدرن روی دیوار پیشنهاد شده انتخاب شد در مرحله بعدی تیم تولید و برشکاری آینه ما شروع به ساخت و تولید طرح انتخاب شده  می کنند و در مرحله آخر هم طرح آینه کاری روی دیوار انتخاب شده توسط تیم نصب و پشتیبانی صنایع شیشه و آینه کولیوند در منزل یا محیط کاری شما اجرا می شود .

زمان انجام کار آینه کاری مدرن روی دیوار بستگی به نوع آینه کاری خواهد داشت زیرا مدت زمانی که آینه کاری لوزی برای نصب نیاز دارد به مراتب کمتر از آینه کاری طرح شکسته یا آینه کاری نامتقارن می باشد به همین دلیل برای اطلاع از مدت زمان پیاده سازی پروزه ابتدا نوع آینه کاری را با کارشناسان فروش ما در میان بگذارید .

 

آینه کاری مدرن روی دیوار پشت تلویزیون

برای اجرای آینه کاری روی دیوار پشت تلویزیون معمولا از آینه های حکاکی شده ( ENGRAVING ) استفاده می شود ، طرح روی آینه را می توان به صورت کاملا سفارشی ایجاد کرد لذا اگر طرح خاصی جهت حکاکی روی آینه مدنظر دارید می توانید از طریق پیام رسان های مختلف برای کارشناسان فنی ارسال نمایید .

 

آینه کاری مدرن روی سقف

در مراکز تجاری و تالارها اغلب آینه کاری روی سقف اجرا می شود که نمای بسیار زیبایی را در فضای داخلی ایجاد خواهد کرد ، آینه کاری نامتقارن و طراج شکسته برای سقف بسیار مناسب است .

 

آینه کاری مدرن روی ستون

یکی دیگر از قسمت هایی از ساختمان که برای آینه کاری مناسب است ستون های خانه محسوب می شود برای اجرای آینه کاری روی ستون معمولا از روش نامتقارن و مستطیلی استفاده می شود .

 

آینه کاری مدرن به روش نامنظم

در روش آینه کاری نامنظم یا نامتقارن تعدادی آینه رنگی با اشکال مختلف هندسی به صورت نامتراکم روی دیوار قرار داده می شوند این نوع آینه کاری در کشورهای اروپایی به کرات استفاده می شود .

 

آینه کاری مدرن به روش طرح شکسته

در این روش تعدادی آینه با اشکال مختلف مثلثی شکل کنار هم روی دیوار قرار داده می شوند به طوری که پس از کامل شدن آینه کاری ، آینه ها به حالت شکسته دیده می شوند از همین رو به روش طرح شکسته شناخته شده است .

 

آینه کاری مدرن به روش آنتیک

در این روش با استفاده از آینه های آنتیک یا پتینه کاری شده آینه کاری روی دیوار اجرا می شود ، آینه های آنتیک در رنگ های طلایی ، نقره ای و برنز وجود دارد و معمولا به صورت تایل های مربعی و مستطیلی شکل پیاده سازی خواهد شد .

 

آینه کاری مدرن با استفاده از LED های رنگی

جدیدترین روش آینه کاری روی دیوار که پس از اجرای طرح با استفاده از LED های رنگی پشت تایل ها نورپردازی مخفی صورت می گیرد ، حتی می توان به صورت لمسی نیز نورپردازی مخفی را روشن کرد .

 

آینه کاری مدرن به روش سه بعدی

در این روش تایل های آینه ابزار خورده روی ورق های PVC با ضخامت مختلف چسبیده می شود و کتار یکدیگر طبق الگو قرار داده می شوند به طوری که یک نمای سه بعدی در آینه ها مشاهده خواهد شد .

 

آینه کاری مدرن – لمسی

طرح جدیدی از آینه کاری روی دیوار که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نوپردازی مخفی پشت تایل های آینه روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نورپردازی خاموش خواهد شد ، نحوه ی عملکرد لمسی آینه کاری مدرن دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است و با ضربه زدن عمل نخواهد کرد .

 

آینه کاری مدرن – ریموتی 

در این طرح از اینه کاری با استفاده از ریموت نور مخفی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت هایش نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت رنگ های مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه کاری مدرن – حسگر حرکتی 

طرح دیگری از آینه کاری که با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد .

 

آینه کاری مدرن – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه آینه کاری که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید لازم به ذکر است آینه کاری مدرن صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

آینه کاری مدرن صفحه نمایش دار در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح آینه کاری معرفی شده است .

 

آینه کاری مدرن – قاب استیل 

در این طرح از آینه کاری از قاب های استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه استفاده می شود به طور مثال برای دیوارهای مشکی باید از قاب های طلایی بکار برد بدین صورت نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه کاری مدرن – هتل

برای هتل ها نیز می توان از آینه کاری نامنظم و آینه کاری با تایل های مربعی و مستطیلی شکل استفاده کرد به طور مثال در هتل های 5 ستاره معمولا از آینه کاری آنتیک با تایل های مربعی و مستطیلی شکل بکار می رود .

 

آینه کاری مدرن – آرایشگاه 

برای سالن های زیبایی و آرایشگاه های جدید و مدرن نوعی از آینه های دکوراتیو استفاده شده که دارای دو جنبه ی دکوراتیو و کاربردی است ، این نوع آینه ها اغلب دارای شفافیت سوپر کلیر است .

 

آینه کاری مدرن – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه مدرن بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد .

 

آینه کاری مدرن – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه کاری که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

آینه کاری مدرن – متحرک 

با تولید آینه کاری متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد

 

 

آینه کاری مدرن - اینستاگرام

 

آینه کاری مدرن - واتساپ

 

 

نحوه سفارش آینه کاری مدرن به صنایع شیشه و آینه کولیوند 

شما می توانید جهت سفارش  آینه کاری مدرن به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق تماس با شماره های 02188621912  –  09128235242  –  09214195178  اقدام نمایید و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش آینه کاری مدرن مورد نظر خود را به تیم طراحی ما تحویل دهید .

شایان ذکر است خدمات نصب آینه کاری مدرن در صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط تیم خبره و با تجربه در این زمینه انجام می شود و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد ضمنا صنایع شیشه و آینه کولیوند طبق درخواست های مشتریان گرامی سفارشات شهرستان ها را نیز می پذیرد .

 

آدرس صفحات مجازی و اجتماعی صنایع شیشه و آینه کولیوند در زمینه آینه کاری مدرن

کانال تلگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

آیدی صفحه اینستاگرامی صنایع شیشه و اینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری کلاسیک

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

آینه کاری مدرن

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه کاری مدرن در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند