فهرست این مقاله

نرده شیشه ای راه پله

تولید و اجرای نرده شیشه ای راه پله در صنایع شیشه و آینه کولیوند                      0912823524202188621912

 

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

در گذشته اغلب ساختمان ها دارای نرده های آهنی راه پله بودند که از نظر کاربردی نسبتا خوب بود اما نمای مطلوبی نداشت پس از مدت کوتاهی نرده های چوبی هم در برخی از ساختمان ها اجرا شدند که این نوع نرده ها علاوه بر کاربرد از نمای زیبا و دلنشینی برخوردار هستند ، در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با توجه به اینکه نمای شیشه ای یک اصل محسوب می شود اجرای نرده شیشه ای راه پله از اولویت های تزیین فضای داخلی ساختمان به شمار می رود .

نمای شیشه ای علاوه بر کاربرد و نمای زیبا و مدرن موجب بهتر دیده شدن سایر بخش های خواهد شد با اجرای نرده شیشه ای راه پله به وضوح می توان پله های نصب شده هم مشاهده کرد لذا در طراحان دکوراسیون حتی در کشورهای اروپایی اصرار بر استفاده از نمای شیشه ای چه در نمای خارجی وچهدر نمای داخلی ساختمان های لوکس دارند .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی رسمی نرده های شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرد و به یاری خدا تا کنون بیش از 500 پروژه مختلف ساختمانی را اجرا کرده است  که اغلب آن ها نرده شیشه ای راه پله می باشد ، انواع نرده شیشه ای راه پله با ابعاد مختلف در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید شده است که در ادامه به آن می پردازیم .

 

فرآیند تولید و اجرای نرده شیشه ای راه پله    

در گام نخست اندازه گیری دقیق پروژه توسط تیم فنی پس از تماس شما با کارشناسان فروش صورت می گیرد در این مرحله با توجه به طرح نرده شیشه ای را پله اندازه های دقیق شیشه ها تعیین خواهد شد توجه داشته باشید که طرح نرده شیشه ای راه پله توسط شما انتخاب خواهد شد اما بهتر است که جهت تعیین طرح با کارشناسان فنی مشورت نمایید .

در مرحله دوم از اجرای نرده شیشه ای راه پله فرآیند تولید شیشه های سکوریت و لمینت انجام می شود همانطور که در مقاله های دیگری هم به کرات شرح داده شد برای اجرای پروژه های با نمای شیشه ای به ویژه پروژه هایی که شیشه ها به صورت فریم لس بکار برده می شوند باید از شیشه های سکوریت لمینت شده استفاده کرد ، برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه ها در کوره های با درجه حرارات بسیار بالا به سکوریت تیدیل شده سپس توسط لایه PVB به هم چسبیده می شوند .

در آخرین مرحله با توجه به طرح نرده شیشه ای راه پله یراق آلات استیل نقره ای یا طلایی تعیین می گردد و پروسه اجرای نرده شیشه ای آغاز خواهد شد لازم به ذکر است که اجرای چنین پروژه ای نیاز به محاسبات بسیار دقیقی دارد چرا که کوچکترین اشتباهی ممکن است منجر به دوباره کاری شود ، برای نصب نرده شیشه ای راه پله می توان از دو روش اسپایدری و با فریم های استیل استفاده کرد روش اسپایدری فریم لس بوده و نمای مدرنی را ایجاد می کند .

 

نرده شیشه ای راه پله خم

برای اجرای نرده شیشه ای راه پله خم باید از شیشه های سکوریت خم و لمینت شده استفاده کرد که برای تولید آن ابتدا قالب فلزی شیشه ها ساخته شده سپس شیشه ها به همراه قالب فلزی ساخته شده وارد کوره های مخصوص شیشه خم خواهد شد ، به طور کلی نمای شیشه ای خم هر فردی با هر سلیقه ای را تحت تاثیر قرار خواهد داد .

 

نرده شیشه ای راه پله طرح دار 

شیشه های سکوریت طرح دار به طور کلی به دو دسته شیشه های طرح دار سندبلاست و چاپی تقسیم می شوند به طوری که در روش سندبلاست طرح به صو.رت مات روی شیشه اعمال می شود اما در روش چاپی طرح به صورت رنگی روی شیشه پیاده سازی خواهد شد ، در اسختمان های اداری معمولا لوگوی شرکت روی شیشه حکاکی می شود .

 

نرده شیشه ای راه پله رنگی

برای اجرای نرده های شیشه ای ساده و خم می توان از شیشه سکوریت رنگی دودی ، برنز ، مسی ، آبی و بنفش نیز نیز استفاده کرد بدین شکل اصول طراحی دکوراسیون داخلی نیز رعایت خواهد شد ،  به طور مثال برای ساختمانی که رنگ کرم به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شده است باید نرده شیشه ای راه پله تشکیل شده از شیشه برنز را اجرا کرد .

 

نرده شیشه ای راه پله – شیشه مات

به طور کلی شیشه های مات به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود ، این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی با هم دارند اما تفاوت اصلی آن ها در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست است .

 

نرده شیشه ای راه پله – حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی نرده های شیشه ای حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی نرده شیشه ای راه پله حکاکی کرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد شده و برندینگ مجموعه نیز کمک شایانی خواهد شد .

 

نرده شیشه ای راه پله – هوشمند 

طرح خاصی از نرده های شیشه ای که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است نرده شیشه ای راه پله هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

قیمت نرده شیشه ای راه پله هوشمند تقریبا دو برابر نرده های شیشه ای هوشمند است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع نرده ها فقط در ساختمان های لوکس و خاص استفاده می کنند ، نرده شیشه ای راه پله هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح نرده شیشه ای معرفی شده است .

 

نرده شیشه ای راه پله با استیل

برخی از طراحان دکوراسیون داخلی از تلفیق نرده های شیشه ای و نرده استیل استفاده می کنند ، برای اجرای چنین پروژه ای ابتدا نرده استیل مورد نظر نصب شده سپس نرده های شیشه ای با توجه به ابعاد نرده استیل تولید می شود .

نرده شیشه ای راه پله با استیل محبوب ترین طرح نرده های شیشه ای محسوب می شود که در پروژه های لوکس ساختمانی استفاده می شود ، این نوع شیشه ها با نام نرده شیشه ای لاکچری نیز شناخته شده است .

 

نرده شیشه ای راه پله – اکریلیک 

در این طرح از نرده های شیشه ای که با استفاده از قلم های نقاشی و رنگ اکریلیک حروف الفبا در قالب خاصی روی شیشه ایجاد می شود ، این نوع شیشه ها در واقه یک اثر هنری به شمار می رود ، نرده شیشه ای راه پله اکریلیک در کشورهای آسیای شرقی به ویژه در چین ، ژاپن و کره جنوبی به کرات استفاده می شود این نوع شیشه ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشند .

نرده شیشه ای راه پله اکریلیک در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون از آن جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی ساختمان های مسکونی بکار می برند .

 

نرده شیشه ای راه پله – کریستال 

به طور کلی نرده های شیشه ای از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر ار بیشترین میزان شفافیت برخوردار می باشد .

 

نرده شیشه ای راه پله – ضخیم 

برای تولید نرده های شیشه ای با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک نرده شیشه ای با ابعاد 90 * 230 سانتی متر باید از شیشه های 12 میل بکار برد .

 

نرده شیشه ای راه پله – رفلکس 

در این طرح از نرده های شیشه ای مدرن و لوکس از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش وجود دارد .

 

نرده شیشه ای راه پله – تاشو 

طرح دیگری از نرده های شیشه ای از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام باز شدن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

نرده شیشه ای راه پله – استین گلاس 

شیشه های استین گلاس ترکیب شیشه های سندبلاست ، اسیدکاری ، حکاکی و رنگ آمیزی اکلیلی است این نوع شیشه ها برای اجرای نرده های شیشه ای لاکچری مناسب به شمار می رود ، شیشه های استین گلاس فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

نرده شیشه ای راه پله – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد نرده های شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نشده و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود ، شیشه های 20 میل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

نرده شیشه ای راه پله - اینستاگرام

 

نرده شیشه ای راه پله - واتساپ

 

 

جهت ارتباط با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش نرده شیشه ای راه پله از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت نرده شیشه ای راه پله و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری نرده شیشه ای راه پله مودر نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است اجرای نرده شیشه ای راه پله در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه ها و یراق آلات با کیفیت +A صورت می گیرد ضمنا سفارشات تمامی شهرستان ها نیز پذیرفته می شود .

 

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

نرده شیشه ای راه پله

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نرده شیشه ای راه پله در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.stairs-siller.com

 

تیم تحریریه کولیوند