تجربه کاری صنایع شیشه و آینه کولیوند

صنایع کولیوند با استفاده از مدرنترین دستگاه های موجود در این صنعت گسترده پروژه های شما مشتریان گرامی را در سریعترین زمان ممکن انجام می دهد.

صنایع شیشه و آینه کولیوند با استعانت از خداوند بزرگ و بلند مرتبه کار خود را در سال ۱۳۷۰ در شهرستان نهاوند واقع در استان همدان آغاز کرد و پس از چند سال تجربه کاری به دلیل بازار بزرگ و گسترده ای که در استان تهران وجود داشت در این استان در منطقه مهراباد جنوبی مستقر شده و در تهران هم پس از چند سال کار در زمینه صنعت شیشه و در پی آن فراگیر شدن شیشه و آینه کولیوند به منطقه ونک منتقل شد و اکنون هم با افتخار صنایع شیشه و پنجره کولیوند را با حمایت شما مشتریان گرامی  به برند قابل اعتماد و بزرگی تبدیل کرده ایم.

نمونه کارهای صنایع شیشه و آینه کولیوند ( صفحه اینستاگرام : koolivandcom )

صنایع شیشه و آینه کولیوند انواع شیشه های ایرانی و خارجی  و انواع شیشه های خاص را برای عرضه به مشتریان خود در دست اختیار دارد و با مناسب ترین قیمت به گفته مشتریان در بازار فعالیت گسترده ای می کند.

صنایع شیشه و آینه کولیوند  در چند سال اخیر به صنعت در و پنجره سازی هم ورود کرد و در این بین هم پنجره های دوجداره upvc  و آلومینیوم  قسمت اعظم کار را بخود تخصیص داد و هم اکنون پروژه های بزرگی نظیر دانشگاه الزهرا را در دست اختیار داریم.

صنایع شیشه و آینه کولیوند با مدرنترین و بروزترین دستگاه های دنیا در زمینه برشکاری شیشه های با ابعاد وسیع و برشکاری پروفیل های درب و پنجره  و همچنین حکاکی بر روی شیشه و آینه بازار کاری خود را ارتقا بخشیده است.

پرواز کسب و کار شما با صنایع شیشه و آینه کولیوند

با ما در تماس باشید

مرکز تماس

کولیوند

تماس ضروری

۰۹۱۲۸۲۳۵۲۴۲