فهرست این مقاله

قیمت پنجره upvc

تولید پنجره upvc به همراه قیمت پنجره upvc در صنایع درب و پنجره کولیوند             0912823524202188621912

 

قیمت پنجره upvc

 

نحوه محاسبه قیمت پنجره upvc

 امروزه صنعت درب و پنجره دوجداره بازار گسترده ای را در کشور ما به خود اختصاص داده است و تقریبا از زمانی که در کشور ما رواج پیدا کرد همه مردم به دنبال جایگزین کردن پنجره upvc به جای پنجره های قدیمی تک جداره است چرا که در پنجره های قدیمی اتلاف انرژی را به میزان بسیار زیادی داریم .

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از پرطرفدارترین پنجره های دوجداره یعنی پنجره دوجداره upvc بیشتر آشنا کنیم و شما را از ویژگی ها و نحوه محاسبه قیمت پنجره upvc آشنا کنیم .

در پنجره های دوجداره upvc اتلاف انرژی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد به طوری که در صورت استفاده ار این پنجره های به جای پنجره های قدیمی تک جداره هم آلودگی صدا نداریم و هم اینکه گرما و سرما به دلیل لایه های موجود در پنجره دوجداره upvc از داخل به خارج و برعکس انتقال داده نمی شود ، همین دو دلیل برای هر فردی کافی است که مجاب به استفاده از پنجره دوجداره upvc شود .

صنایع درب و پنجره کولیوند به عنوان اولین نمایندگی زسمی پنجره های upvc در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغار کرد و پنجره های upvc رنگی ، ساده ، طرح چوب و دوحالته را در ابعاد مختلفی تولید می کند .، قیمت پنجره upvc به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم .

 

چرا نمی شود قیمت پنجره upvc را به طور دقیق تخمین زد

قیمت پنجره upvc و درب upvc را نمی توان بدون دانستن ابعاد دقیق پنجره و تعداد بازشو های آن و همچنین مقدار پروفیل مصرفی در ساخت پنجره upvc به طور دقیق محاسبه کرد ، اما ما در این مقاله قصد داریم قیمت پنجره upvc شما را در ابعاد گوناگون محاسبه کنیم اما شما هم باید 2 نکته مهم را با ما انتقال دهید :

1- اول اینکه ابعاد دقیق پنجره را با کارشناسان ما در میان بگذارید .

2- حتما ما اطلاع داشته باشیم که چه نوع پروفیلی باید در ساخت پنجره دوجداره شما استفاده کنیم چرا که اگر پنجره شما قدیمی است و قصد تعویض آن را دارید باید پروفیل مصرفی تعویضی را در نظر بگیریم که به آن به اصلاح فریم بازسازی می گوییم اما اگر ساختمان شما در حال ساخت باشد از پروفیل نوع دوم یعنی از فریم نوسازی  استفاده کنیم .

3- یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت پنجره upvc نوع پروفیل از نظر کارخانه ای که ان را تولید می کند است به طور مثال پروفیل ویستابست قیمت بالاتری نسبت به پروفیل کندو و سیندژ دارد .

* با اطلاع داشتن این دو پارامتر می توان قیمت پنجره upvc را به صورت دقیق محاسبه کرد .

هشدار های مهم در محاسبه قیمت پنجره upvc :

تعدادی از همکاران ما قیمت پنجره upvc را به صورت متر مربع محاسبه می نمایند که این امر کاملا بی اساس و با هدف فریب مشتریان و ارائه قیمت مبهم به مشتری است که در نهایت هم باعث ضرر و زیان مشتری می شود، در ادامه دلایل اینکه نمی توان قیمت پنجره upvc  را به صورت متر مربع تخمین زد ذکر خواهد شد .

چرا قیمت پنجره upvc را نمی توان به صورت متر مربع محاسبه نمود ؟

شما دو عدد پنجره را با ابعاد 1 *  1 در نظر بگیرید در پنجره دوجداره اولی می خواهیم یک عدد پنجره دوجداره upvc تک لنگه ثابت داشته باشیم و در مورد دومی می خواهیم پنجره دوجداره upvc دو لنگه دو حالته باز شو داشته باشیم طبیعتا در مورد اولی ما به 4 متر پروفیل و 1 متر شیشه دوجداره نیاز داریم و دیگر به یراق آلات نیاز نیست اما در مورد دومی ما به 11 متر پروفیل و دو عدد دستگیره ، دو ست یراق  و 4 عدد لولا نیاز داریم حالا خود شما قضاوت کنید آیا می توان قیمت پنجره upvc را به صورت متر مربع محاسبه کرد ؟؟؟

به طور حتم همه شما حالا کاملا متوجه شده اید که چرا نمی توان قیمت پنجره upvc را به صورت متر مربع تخمین زد  و اگر هم کسانی هستند که قیمت پنجره upvc را به صورت مربعی محاسبه می کنند قطعا قصد فریب شما را خواهند داشت.

 

انواع پنجره upvc صنایع کولیوند ( قیمت پنجره upvc )

  •  پنجره upvc وین تک
  • پنجره upvc هافمن
  • پنجره upvc تکنیک
  • پنجره upvc پرستو
  • پنجره upvc ویستابست
  • پنجره upvc ایده ال
  • پنجره upvc همارشتن

 

قیمت پنجره upvc در هریک از پروفیل های اشاره شده متفاوت می باشد به عنوان مثال قیمت ساخت پنجره upvc با پروفیل ویستابست حدود 30 درصد از قیمت پنجره با پروفیل کندو بیشتر خواهد شد اما در کل اگر کیفیت پروفیل و دیگر موادری که در اجرای پروژه حائز اهمیت است را در نظر بگیریم قیمت پنجره upvc وین تک بسیار مناسب می باشد .

تفاوت موارد اشاره شده در نوع پروفیل upvc است به طوری که کیفیت پروفیل های ذکر شده به مراتب با هم متفاوتند البته در ساخت پروفیل ها و یراق های مورد استفاده در پنجره ها هم تفاوت هایی وجود دارد .

صنایع کولیوند با توجه به درخواست های متعدد مشتریان گرامی زین پس سفارشات شهرستان های مختلف را در زمینه ی پنجره upvc می پذیرد و با تشکیل تیم فنی 10 نفره خدمات نصب پنجره های دوجداره upvc را در حالت های مختلف کشویی ، لولایی و دو حالته انجام می دهد .

 

قیمت پنجره upvc کشویی

به طور کلی به سه طریق می توان پنجره های upvc را نصب کرد در حالت اول پنجره به صورت لولایی باز و بسته می شود در حالت دوم پنجره به صورت کشویی باز وبسته خواهد شد و در حالت سوم پنجره دو حالته خواهد بود ، به طور کلی قیمت پنجره های upvc لولایی به دلیل استفاده از یراق های مخصوص بازشو نسبت به قیمت پنجره upvc کشویی که از ریلهای فلزی جهت جابجایی پنجره استفاده می شود بیشتر است .

 

قیمت پنجره upvc طرح چوب

از نظر طرح و رنگ پروفیل upvc در واقع پروفیل طرح چوب upvc گرانترین پروفیل محسوب می شود اما نمای بسیار زیبا و شیک این نوع پنجره ها به ویژه برای ساختمان هایی که سنگ نمای قهوه ای داشته  اختلاف قیمت پنجره upvc طرح چوب را با پروفیل های رنگی کم رنگ خواهد کرد .

لازم به ذکر است قیمت پنجره upvc طرح چوب مدرن بیش از پنجره های upvc ساده و و تک رنگی است به همین دلیل در پروژه های لوکس و خاصی از این نوع پنجره های دوجداره استفاده می شود .

 

قیمت پنجره upvc دکوراتیو

طراحی پنجره های upvc دکوراتیو به طور کلی با طراحی پنچره های upvc ساده متفاوت است به طوری که در ساخت آن از نوعی شبکه بندی استفاده می شود علاوه بر این شیشه استیند گلاس به جای شیشه های دوجداره ساده بکار برده خواهد شد ، قیمت پنجره upvc دکوراتیو بسیار بیشتر از پنجره های upvc ساده است به همین دلیل اغلب در ساختمان های با نمای لوکس استفاده می شود .

 

قیمت پنجره upvc رنگی

صنایع درب و پنجره کولیوند با بهره گیری از کوره های با درجه حرارت بسیار بالا و پیسوله پروفیل های upvc رنگی را تولید می کند ، با توجه به اهمیت رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی بهتر است که از رنگ پنجره upvc با رنگ های بکار رفته در ساختمان تطابق داشته باشد به طور مثال برای ساختمانی با سنگ نمای کرم پنجره upvc شامپاینی انتخاب مناسبی خواهد بود ضمنا قیمت پنجره upvc رنگی شامپاینی بیشتر از سایر پنجره های رنگی می باشد .

 

قیمت پنجره upvc دو حالته

به پنجره های upvc که علاوه بر حالت لولایی راست به چپ به صورت لولایی بالا به پایین نیز باز می شوند پنجره دو حالته گفته می شود ، یراق آلات این نوع پنجره ها قیمت بیشتری نسبت به یراق های لولایی ساده دارند ، ساختار پنجره upvc دو حالته به گونه ای است که با باز کردن پنجره به اندازه مورد دلخواه به دلیل وجود ضامن نگهدارنده پنجره در همان اندازه باز خواهد آمد تا زمانی که دستگیره پنجره را به سمت جلو فشار دهید .

 

قیمت پنجره upvc پیش ساخته

در برخی از مراکز فروش پنجره های دوجداره ، پنجره های upvc از پیش ساخته شده به فروش می رسد که از لحاظ کیفیت اصلا قابل مقایسه با پنجره های upvc معمولی نیست به همین دلیل توصیه می شود از خرید این نوع پنجره ها خودداری نمایید .

قیمت پنجره upvc پیش ساخته با توجه به ابعاد پنجره ، طراحی آن و و نوع پروفیل بکار رفته در آن تعیین می گردد هرچند که معمولا برای تولید پنجره های پییش ساخته از پروفیل های درجه 2 و 3 استفاده می شود .

 

قیمت پنجره upvc سه جداره 

به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی به میزان بیشتری نوعی از پنجره های upvc ساخته شده که دارای سه جداره پروفیل و شیشه می باشد از این نوع پنجره های upvc بیشتر در ساختمان های شهرهای سردسیر و پرجمعیت استفاده می شود به طبع به دلیل استفاده از پروفیل upvc بیشتر و متراژ بیشتر شیشه قیمت پنجره upvc سه جداره نسبت به پنجره های دوجداره بیشتر است .

 

قیمت پنجره upvc ویستا بست

پروفیل های upvc ویستا بست بهترین نوع پروفیل upvc به شمار می رود به همین دلیل قیمت آن نیز بیش از سایر پروفیل های upvc می باشد ، این نوع پروفیل ها حدود 70 درصد از اتلاف انرژی جلوگیری خواهد کرد اما به این دلیل که قیمت پنجره upvc ویستا بست نسبت به سایر پنجره های upvc بیشتر است برخی از افراد به ویژه سازمان های اداری مایل به خرید این پنجره های نیستند .

 

قیمت پنجره upvc خم

برای تولید پنجره های upvc خم ابتدا پروفیل ها در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس جهت خم شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده می شود ، طراحی این نوع پنجره ها به معماری ایرانی نزدیک است ضمنا قیمت پنجره upvc خم با توجه به طول ، عرض و زاویه خم پنجره تعیین می گردد و برای مشخص شده زاویه خم باید نقشه پروزه را با نرم افزار اتوکد طراحی کرد .

 

قیمت پنجره upvc با نمای شیشه ای

طرح جدیدی از پنجره های upvc که یک فریم upvc با پهنای 10 سانتی متر تولید شده سپس شیشه های طرح دار دکوراتیو دوجداره در داخل آن قرار می گیرد ، این نوع پنجره ها با نام  پنجره upvc مدرن نیز شناخته شده است ، قیمت پنجره upvc با نمای شیشه ای سکوریت و لمینت شده کمتر از پنجره های با شیشه های کوچک است در حالی که از نمای بسیار زیباتری برخوردار می باشد  .

 

قیمت پنجره upvc تاشو

جدیدترین طرخ پنجره های UPVC که هنگام بسته شدن پنجره هر لنگه روی لنگه ی قبلی قرار خواهد گرفت این نوع پنجره ها برای ساختمان های با طراحی دکوراسیون مدرن و خاص استفاده می شود ضمنا به طور کلی قیمت پنجره upvc تاشو حدود 25 درصد از پنجره های upvc کشویی بیشتر است چرا که یراق آلات پنجره تاشو از قیمت بیشتری برخوردار می باشد .

 

قیمت پنجره upvc چند لنگه

در برخی از ساختمان ها به دلیل ابعاد بزرگ چارچوب از پنجره های upvc چند لنگه استفاده می شود به طوری که تعدادی از لنگه ها به صورت تابت و تعدادی نیز به صورت بازشو یا کشویی می باشد ، قیمت پنجره upvc چند لنگه در تمامی نمایندگی های صنایع شیشه و آینه کولیوند چه در شهرها و چه در مراکز استان ها به صورت یکسان است از هیمن رو جهت خرید آینه فقط کافیست که به نمایندگی شهر خود مراجعه نمایید .

قیمت پنجره upvc چند لنگه معمولا دو برابر پنجره های تک لنگه است در این صورت به سهولت در باز و بسته شدن پنجره نیز کمک شایانی خواهد شد به طوری که از ازدحام جمعیت جلوگیری می شود .

 

قیمت پنجره upvc با شیشه هوشمند

جدیدترین طرح پنجره های upvc که از شیشه های هوشمند مات شونده به عنوان شیشه ی پنجره استفاده می شود ، فرآیند تولید این نوع پنجره ها بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد لازم به ذکر است قیمت پنجره upvc با شیشه هوشمند در کشورهای اروپایی نیز از سایر پنجره های upvc بیشتر است .

قیمت پنجره upvc با شیشه هوشمند در کشورهای اروپایی نیز مانند آلمان ، ایتالیا و فرانسه دو برابر پنجره های upvc ساده است به همین این نوع پنجره ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ضمنا قیمت پنجره upvc با شیشه هوشمند تقریبا دو برابر پنجره های upvc ساده و طرح دار است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از آن فقط در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

قیمت پنجره upvc هافمن 

نوعی از پروفیل های upvc که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و هم دارای قیمت مناسبی است پروفیل هافمن در رنگ های بسیار متنوعی تولید شده که متداول ترین آن پروفیل طرح چوب می باشد .

 

قیمت پنجره upvc ( توری )

برای پنجره های upvc نوعی از توری های پلیسه ای تولید شده است که موجب جلوگیری از ورود حشرات به داخل ساختمان می شود ، بدین شکل دیگر نیازی به حشره کش های بد بو و خطرناک نیست ، توری های پنجره در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

قیمت پنجره upvc اتوماتیک

یکی دیگر از طرح های پنجره دوجداره UPVC که به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود بدین شکل دیگر نیازی به باز کردن باز کردن پنجره به صورت دستی نیست و از ترافیک افراد جلوگیری خواهد شد ، پنجره های اتوماتیک در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

قیمت پنجره upvc با شیشه استین گلاس 

در این طرح از پنجره های دوجداره از شیشه های استین گلاس استفاده می شود ، این نوع شیشه از ترکیب شیشه های اسیدکاری ، سندبلاست ، حکاکی و رنگ آمیزی اکلیلی تشکیل شده است ، پنجره های با شیشه استین گلاس در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

قیمت پنجره upvc با شیشه دکوراتیو

طرح خاص دیگری از پنجره های دوجداره که از شیشه دکوراتیو بکار برده خواهد شد این نوع شیشه ها دارای دسته بندی های مختلفی مانند شیشه سندبلاست ، شیشه رنگی ، شیشه طرح دار و شیشه هوشمند است ، شیشه های دکوراتیو فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

قیمت پنجره upvc با شیشه تاشو 

طرح خاص یگری از پنجره های دوجداره که با سیستم تاشو کار می کند ساختار این نوع پنجره ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشئ هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از پنجره های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

قیمت پنجره upvc - اینستاگرام

 

قیمت پنجره upvc - واتساپ

نحوه محاسبه قیمت پنجره upvc در صنایع درب و پنجره کولیوند :

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت پنجره upvc با شماره های 02188621912  –  09128235242 09214195178 تماس حاصل نمائید و اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با قیمت پنجره upvc  از کارشناسان ما دریافت نمائید و همچنین می توانید از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری با تیم تولید و طراحی صنایع کولیوند در ارتباط باشید .

شایان ذکر است علاوه  بر محاسبه قیمت پنجره upvc به صورت صحیح ،  نوع پروفیل مورد استفاده در صنایع کولیوند مرغوبترین و با کیفیت ترین پروفیل موجود در خاورمیانه می باشد و همچنین تمامی یراق آلات استفاده شده در پنجره های دوجداره صنایع کولیوند دارای کیفیت A در بازار یراق آلات کشور است. برای اطلاع از قیمت پنجره upvc همین الان می توانید با کارشناسان ما صحبت کنید.

جهت مشاهده همه نمونه کارهای پنجره upvc صنایع درب و پنجره کولیوند روی لینک روبرو کلیک نمایید : نمونه کارها

 

آدرس صفحات مجازی و اجتماعی صنایع شیشه و آینه کولیوند در زمینه قیمت پنجره upvc

آیدی صفحه اینستاگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

 

قیمت پنجره UPVC

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت آینه دکوراتیو

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

قیمت پنجره upvc

پنجره دوجداره

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت پنجره  upvc در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.everest.co.uk

 

 

دیگر محصولات صنایع درب و پنجره کولیوند

پنجره دوجداره پنجره ترمال بریک پنجره upvc درب آلومینیومی تعویض پنجره قدیمی شیشه دوجداره

تیم تحریریه کولیوند