فهرست این مقاله

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

تولید انواع پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک در صنایع کولیوند                     09128235242  – 02188621912 

 

ترمال بریک

 

 

پنجره دوجداره ترمال بریک

امروزه با رویکار آمدن پنجره های دوجداره در ساختمان های نوساز دیگر از پنجره های تک جداره و قدیمی استفاده نمی کنند بدلیل اینکه پنجره های دوجداره دو مبحث مهم اتلاف انرژی و آلودگی صوتی را به بهترین نحو ممکن پوشش داده اند ، اما در صورت عدم انتخاب صحیح جنس و نوع پنجره های دوجداره ، این پنجره ها می تواند عامل مهمی در اتلاف انرژی در ساختمان های اداری مسکونی باشد .

 

تفاوت های پنجره نرمال بریک و ترمال بریک

اتلاف انرژی در پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک (thermal brak) بسیار کمتر از پنجره های دوجداره آلومینیومی نرمال بریک (normal break) می باشد ، پنجره های ترمال بریک یکی از پرکاربرد ترین پنجره های دوجداره عایق در برابر حرارت و اتلاف انرژی می باشد.

به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در جنس آلومینیوم در پنجره های ترمال بریک علاوه بر اینکه شیشه ها دوجداره هستند خود پروفیل آلومینیومی هم از طریق تیغه یا تراشه هایی به نام پلی آمید به متصل یا به عبارت دیگر دوجداره هستند که این تکنیک باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل و عدم اتلاف انرژی می شود ، پروفیل حاصل پروفیل آلومینیومی ترمال بریک نامیده می شود که از دو قطعه آلومینیومی مجزا تشکیل شده که از طریق تیغه های ( پلی آمید ) به یکدیگر متصل هستند .

پروفیل های متعددی جهت تولید پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک استفاده می شود اما پروفیل آکپا و کوپال از نظر کیفیت در دراز مدت بهترین محسوب می شوند و عایق بسیار مناسبی به شمار می روند .

 

وجود لایه متمایز کننده در پنجره های ترمال بریک

سیستم یا روش ترمال بریک به دلیل دارا بودن لاستیک پلی آمید مابین پروفیل های آلومینیومی باعث عدم انتقال سرما و گرما می شود و لازم به ذکر است که حتی لرزش را به حد صفر می رساند ، از ویژگی دیگری که در روش ترمال بریک می توان نام برد اینست که می توان از دو رنگ متفاوت در نمای خارجی و نمای داخلی پنجره بهره برد ، پلی آمید دراری مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارات های بالا ، آب و اشعه یو وی می باشد از ویژگی های دیگر پلی آمید دارای استحکام بالا و طول عمر زیاد آن است و به عبارت دیگر دلیل اطلاق نام ترمال بریک به این سیستم ، ایجاد شکست حرارتی و جلوگیری از انتقال حرارات می باشد که در نتیجه اتلاف انرژی در این روش بسیار کمتر از روش های دیگر است .

سیستم ترمال بریک شامل دو بخش اصلی درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک بازشو و درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک کشویی است که به طور مختصر تمام ویژگی های پنجره های ترمال بریک را می توان به صورت زیر فهرست کرد :

 

1-دارا بودن عایق حرارتی در برابر انتقال سرما و گرما
2- دارا بودن عایق صوتی در برابر آلودگی صوتی
3- دارا بودن عایق رطوبتی
4- غیر قابل اشتعال بودن
5- سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت شدن
6- مقاوم در برابر آلودگی هوا و آلاینده های موجود در هوا
7- مقاوم در برابر سرقت و زلزله های تا هفت ریشتر
8- دارای تنوع رنگی بسیار زیاد و زیبا
10- سبک وزن بودن

 

پنجره دوجداره ترمال بریک در رنگ های مختلفی تولید می شود که رنگ شامپاینی و مشکی پرطرفدارترین رنگ های این نوع پنجره ها محسوب می شود لازم به ذکز است که رنگ به صورت کوره ای می باشد و در دراز مدت تغییر نخواهد کرد .

 

تفاوت پنجره دوجداره UPVC و ترمال بریک

از نظر جلوگیری از اتلاف انرژی و همچنین جلوگیری از آلودگی صوتی هر دو مورد به میران قابل توجهی تاثیرگذار هستند اما تفاوت این پنجره های دوجداره در ماندگاری آن ها در دراز مدت می باشد لذا پنجره های upvc پس از مدتی به شدت تغییر کیفیت می دهد برخلاف پنرجه های ترمال و همچنین ارزش پنجره های ترمال به دلیل استفاده از آلومینیوم در ساختار آن است .

در حال حاضر با درنظر گرفتن تمامی موارد در بین پنجره های دوجداره ،  پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک بهترین انتخاب برای پروژه هایی است که قیمت در اولویت آن نیست بلکه کیفیت پروژه مهم ترین رکن اجرای پروژه می باشد .

 

تنوع رنگی در پنجره های ترمال بریک

در این پنجره ها  رنگ های پودری الکترواستاتیک با تنوع بسیار زیاد بیش از 200 رنگ در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است به این شکل که پروفیل ها پس از رنگ شدن در کوره قرار می گیرند که باعث سختی پروفیل و جلوگیری از ریختگی رنگ در دراز مدت خواهد شد ، امروزه استفاده از پروفیل های آلومینیومی به دلیل شکل پذیری بالا و مقاوم بودن آن و هچنین سبک بودن در صنعت ساختمان دارای جایگاه حائز اهمیتی می باشد .

 

کاربردهای پروفیل های ترمال بریک صنایع کولیوند

  • پنجره های دوجداره نمای ساختمان
  • ساخت پارتیشن های شیشه ای کرتین وال
  • درب های ورودی بیمارستان ها
  • ساخت حمام های شیشه ای کرتین وال
  • درب های ورودی هتل ها و رستوران ها
  • ساخت اتاقک های شیشه ای کرتین وال
  • اسفاده در ساخت درب های اتوماتیک

 

قیمت پنجره های ترمال بریک

به طور کلی پنجره های ترمال بریک قیمت بیشتر نسبت به پنجره های آلومینیومی دوجداره و پنجره های UPVC دارد البته این اختلاف قیمت طبیعی است چرا که پنجره های ترمال تلفیقی از پنجره های اشاره شده می باشد ، برای تعیین قیمت دقیق پنجره های ترمال ابعاد پنجره ، رنگ پنجره و طرح پنجره از نظر ثابت بودن ، کشویی و یا لولایی تاثیرگذار خواهد بود .

پنجره دوجداره ترمال بریک کشویی نسبت به پنجره های لولایی بیشتر تقاضا می شود که به دلیل اشغال نکردن فضای داخلی ساختمان و همچنین سهولت در باز و بسته کردن پنجره امری بدیهی به نظر می رسد .

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک هم مانند پنجره upvc رنگی که دارای قیمت بیشتری نسبت به پنجره های upvc سفید است به طبع از قیمت بیشتر نسبت به پنجره نرمال بریک ساده برخوردار می باشد .

 

پنجره دوجداره ترمال بریک طرح چوب

این نوع پنجره ها هم می توان مانند پنجره های upvc طرح چوب تولید کرد به طوری که ابتدا پروفیل های آلومینیومی توسط پیسوله به طرح چوب تبدیل می شوند سپس لایه های پلی آمید در داخل پروفیل قرار خواهد گرفت .

 

پنجره دوجداره ترمال بریک دو حالته

ساختار پنجره های ترمال دو حالته به گونه ای است که پنجره علاوه بر حالت افقی به صورت عمودی نیز باز و بسته می شود ، این روش در واقع به سهولت در گردش هوای ساختمان کمک شایانی می کند .

 

پنجره دوجداره ترمال بریک رنگی

صنایع درب و پنجره کولیوند به تازگی پروفیل های آلومینیومی ترمال بریک را در رنگ های شامپاینی و مشکی نیز تولید کرده است البته با بهره گیری از روش کوره ای می توان پروفیل ها را در رنگ های مختلفی تولید کرد ، به طور مثال برای ساختمانی که دارای سنگ نمای قهوه ای و کرم است باید از پنجره های دوجداره ترمال بریک یا ساده ی طرح چوب استفاده کرد .

 

پنجره دوجداره ترمال بریک دکوراتیو

نوع جدیدی از پنجره های دوجداره که با استفاده از فریم های upvc نوعی شبکه بندی داخل فریم اصلی انجام شده و اغلب از شیشه استیند گلاس به عنوان شیشه پنجره دوجداره استفاده می شود پنجره دکوراتیو نام دارد ، پنجره دوجداره ترماتل بریک دکوراتیو محبوب ترین طرح پنجره های آلومینیومی محسوب می شود طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع پنجره ها تزیین فضای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می کنند .

 

پنجره دوجداره ترمال بریک حفاظ دار

با توجه به سرقت های متعددی که از ساختمان های مسکونی صورت می گیرد بهتر است که از پنجره های دوجداره حفاظ دار استفاده کرد ، این نوع پنجره ها دارای فریم های با ضخامت بالایی است که احتمال سرقت را به حداقل می رساند .

 

پنجره دوجداره ترمال بریک سه جداره

طرح خاصی از پنجره های ترمال که از سه عدد لایه پروفیل و شیشه سه جداره تشکیل شده است ، این نوع پنجره ها در مناطق سردسیر و مناطقی که دارای آلودگی صورتی زیادی دارد استفاده می شود .

 

پنجره دوجداره ترمال بریک با شیشه هوشمند 

در این طرح از پنجره های دوجداره با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است پنجره دوجداره ترمال بریک با شیشه هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

پنجره دوجداره ترمال بریک چند لنگه

برای ساختمان هایی که طول و عرض پنجره بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شده است باید از پنجره دوجداره ترمال بریک چند لنگه استفاده کرد به طوری که هر تعدادی از لنگه ثابت و تعدادی دیگر بازشو خواهد شد ، شیشه های چند لنگه در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح آینه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

پنجره دوجداره ترمال بریک کشویی 

ضمنا برای ساختمان های با فضای داخلی کوچک مانند شرکت ها باید از پنجره های دوجداره کشویی یا ریلی استفاده کرد بدین شکل هیچ گونه فضایی جهت باز و بسته پنجره اشغال نخواهد شد ، پنجره های ترمال بریک در صنایع کولیوند با استفاد از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمندبرش تولید می شود به همین دلیل ابعاد پنجره ها دقیق خواهد شد .

 

پنجره دوجداره ترمال بریک با قاب استیل 

در این طرح از پنجره های دوجداره یک قاب استیل به عنوان فریم دور پنجره قرار می گیرد به طور مثال برای پنجره های دوجداره طرح چوب قهوه ای رنگ باید از قاب های طلایی مدرن بکار برد ، پنجره های دوجداره فقط در پروژه های لوکس و خاص استفاده می شود به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از آن استقابل بسیاز زیادی می کنند ، پنجره های با قاب استیل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

پنجره دوجداره ترمال بریک تاشو

جذاب ترین طرح پنجره های دوجداره مدرن که به صورت تاشو باز و بسته می شود ساختار این نوع پنجره ها به گونه ای است که هنگام باز شدن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از پنجره دوچداره ترمال بریک تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

تعویض پنجره دوجداره ترمال بریک 

یکی از خدمات ارائه شده در صنایع کولیوند تعویض پنجره های قدیمی با پنجره های دوجداره ترمال بریک ، بدون تخریب است به طوری که هیچ گونه تغییری در چارچوب پنجره ها داده نخواهد شد بدین شکل براحتی و در کمترین زمان ممکن فرآیند تغییر پنجره های قدیمی انجام می شود ، پنجره های ترمال بریک فقط در پروزه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

پنجره دوجداره ترمال بریک - اینستاگرام

 

پنجره دوجداره ترمال بریک - واتساپ

 

 

 

نحوه سفارش درب و پنجره های ترمال بریک به صنایع درب و پنجره کولیوند

شما عزیزان می توانید سفارش پنجره های ترمال بریک خود را از طریق تماس با شماره های 021886219120912823524209214195178 به صنایغ شیشه ، آینه و پنجره  کولیوند واگذار کنید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید و یا از طریق مراجعه حضوری به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش خود را تحویل ما دهید .

شایان ذکر است خدمات نصب پنجره دوجداره ترمال بریک در صنایع کولیوند توسط تیم خبره و با تجربه در این زمینه انجام می شود و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد ضمنا صنایع شیشه و آینه کولیوند با توجه به درخواست های مکرر مشتریان گرامی سفارشات شهرستان ها را نیز می پذیرد .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

آدرس صفحات مجازی و اجتماعی صنایع شیشه و آینه کولیوند

کانال تلگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

آیدی صفحه اینستاگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

 

 

تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریب در صنایع شیشه و پنجره کولیوند

 

پنجره ترمال بریک

ترمال بریک

پنجره upvc دوجداره

پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره upvc طرح چوب

پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک

ترمال بریک

ترمال بریک

ترمال بریک

 ترمال بریک

ترمال بریک

ترمال بریک

ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک

ترمال بریک

ترمال بریک

پنجره دوجداره

 

ترمال بریک

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پنجره دوجداره ترمال بریک در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.glowindows.com

 

تیم تحریریه کولیوند