فهرست این مقاله

کابینت شیشه ای

اجرای کابینت شیشه ای رنگی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                              0912823524202188621912

 

کابینت شیشه ای

 

کابینت شیشه ای

کابینت آشپزخانه از مهم ترین نیازهای هر  آشپزخانه ای است که به ویژه خانم ها روی آن حساسیت و دقت نظر قابل ملاحظه ای دارند چرا که بخوبی آگاه هستند کابینت چه نقش مهمی در پارتیشن بندی اسباب منازل خواهد داشت ، علاوه بر این موضوع کابینت شیشه ای آشپزخانه طراحی دکوراسیون مدرن را به منازل شما خواهد آورد .

اجرای کابینت شیشه ای به دلیل ساختار شیشه ای خطراتی هم دارد اما با استفاده از شیشه سکوریت می توان با خیالی آسوده از کابینت های تمام شیشه ای در آشپزخانه استفاده کرد زیرا به دلیل اینه شیشه وارد کوره شده  حتی اگر شکسته شود هیچ گونه خطری را به دنبال نخواهد داشت .

برای طراحی دکوراسون آشپزخانه اگر بحث هزینه در اولویت نباشد بهترین انتخاب برای کابینت آشپزخانه ، کابینت شیشه ای لاکوبل می باشد زیرا شیشه لاکوبل رنگی از نظر ظاهری بسیار شیک و مدرن است و در برابر گرما ، رطوبت مقاوم بوده و خاصیت ضد خش بودن را هم دارد که در طیف وسیع رنگی در صنایع شیشه و آینه کولیوند ارائه می شود .

برای زیبایی بیشتر می توان از آینه های رنگی در بین شیشه ها استفاده کرد که این کار جذابیت کابینت های شیشه ای را دو چندان خواهد کرد چرا که آینه های دکوراتیو رنگی دارای جلوه خاصی هستند به عبرات دیگر تلفیق شیشه کاری و اینه کاری را خواهیم داشت .

برای اجرای کابینت شیشه ای باید از شیشه های سکوریت شده استفاده کرد زیرا شیشه های فریم لس بوده و امکان شکستن شیشه خام بسیار زیاد است ، شیشه سکوریت مقاومت بسیار بیشتر در برابر ضربه و فشار از خود نشان می دهد .

 

انواع کابینت شیشه ای صنایع شیشه و آینه کولیوند

  • کابینت های شیشه ای و چوبی
  • کابینت های شیشه ای و آلومینیومی
  • کابینت های شیشه ای و استیل
  • کابینت های شیشه ای و mdf
  • کابینت های تمام شیشه ای سکوریت

 

کابینت شیشه ای طرح دار و رنگی 

صنایع شیشه و آینه کولیوند شیشه های طرح دار سندبلاست و چاپی را در ابعاد مخنلفی تولید می کند و از هیمن رو می توان این نوع شیشه ها در اجرای کابینت های شیشه ای مورد استفاده قرار داد ، هر طرحی که مد نظر دارید را می توان روی شیشه پیاده سازی کرد .

در اجرای کابینت شیشه ای جدید بیشتر از شیشه های طرح دار سندبلاست استفاده می شود و برای این منظور می توانید تصاویر مورد نظر خود را برای کارشناسان ما ارسال کرده و در منزل خود یک کابینت شیشه ای با تصویر مورد علاقه ی خود را داشته باشید .

قیمت کابینت شیشه ای طرح دار بستگی به طرح روی آن و همچنین روشی که طرح روی شیشه اعمال خواهد شد دارد به طور مثال اجرای کابینت های شیشه ای لاکوبل طرح دار قیمت بیشتر ی نسبت به کابینت طرح دار سندبلاست دارد زیرا رنگ هایی که داخل مخازن رنگی دستگاه چاپ روی شیشه ریخته می شود قیمت بالایی دارد و اگر شیشه چاپی چند رنگی باشد به طبع قیمت رنگ های استفاده شده بیشتر خواهد شد .

 

کابینت شیشه ای سه بعدی

با بهره گیری از مجهزترین دستگاه چاپ می توان طرح های سه بعدی را روی کابینت های شیشه ای ایجاد کرد ، اگر طرح سه بعدی خاصی مدنظر دارید می توانید از طریق پیام رسان های مختلف برای کارشناسان ما ارسال نمایید .

 

کابینت شیشه ای کریستال

با توجه به شفافیت بسیار بالای شیشه های کریستال یا اکسترا کلیر بهتر است که از این نوع شیشه ها برای تولید کابینت های شیشه ای استفاده کرد در این صورت رنگ و طرح روی شیشه بهتر نمایان می شود .

 

کابینت شیشه ای خم

در طرح های جدید اجرا شده در صنایع شیشه و آینه کولیوند از شیشه های خم برای اجرای کابینت شیشه ای استفاده می شود ، برای تولید شیشه های خم ابتدا قالب فلزی ساخته خواهد شد .

 

کابینت شیشه ای اسیدکاری شده

نوع جدیدی از کابینت های شیشه ای طرح دار که الگوهای طف فرآیندی زمانبر مختلفی روی شیشه اسیدکاری می شود ، این نوع شیشه ها با نام شیشه آنتیک و شیشه پتینه کاری شده شناخته شده است .

 

کابینت شیشه ای حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر می توان طرح های مختلفی را روی شیشه های کابینت حکاکی یا اینگریوینگ کرد به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

کابینت شیشه ای لمینت

چنانچه ابعاد شیشه ها بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های لمینت شده استفاده کرد ، این نوع شیشه ها از چند عدد شیشه با ابعاد یکسان تشکیل شده که توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده شده است .

 

کابینت شیشه ای هوشمند 

طرح خاصی از کابینت های شیشه ای که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است کابینت شیشه ای هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

کابینت شیشه ای هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه های بین کابینتی معرفی شده است ، قیمت کابینت شیشه ای هوشمند تقریبا دو برابر کابینت های شیشه ای ساده و طرح دار است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های لاکچری استفاده می کنند .

 

کابینت شیشه ای مات 

به طور کلی شیشه های کابینتی مات به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود که در این بین شیشه سندبلاست به صورت طرح دار نیز تولید می شود ، اما شیشه ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد .

 

تولید شیشه بین کابینت 

صنایع شیشه و آینه کولیوند علاوه بر اجرای کابینت های شیشه ای فضای بین کابینت ها هم با شیشه های بین کابینتی پوشش می دهد به طوری که با استفاده از شیشه رنگی لاکویل ساده و. طرح دار فضای بین کابینت هم شیشه ای خواهد شد .

 

کابینت شیشه ای ضخیم 

برای تولید کابینت های شیشه ای با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک کابینت با ابعاد 90 * 230 سانتی متر باید از شیشه های 10 میل سکوریت بکار برد .

 

کابینت شیشه ای رفلکس

در این طرح از کابینت های شیشه ای مدرن و جدید از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش وجود دارد .

 

کابینت شیشه ای تاشو 

برای تولید برخی از کابینت های شیشه ای مدرن از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام باز شدن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از کابینت شیشه ای تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

کابینت شیشه ای 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد کابینت شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبا از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

کابینت شیشه ای - اینستاگرام

 

کابینت شیشه ای - واتساپ

 

نحوه سفارش کابینت شیشه ای به صنایع شیشه و آینه کولیوند 

مراحل کار به این صورت است که ابتدا تیم فنی ما جهت اندازه گیری دقیق به منزل شما خواهد آمد پس از اندازه گیری دقیق ، نمونه کارهای انجام شده به شما نشان داده خواهد شد ، پس از انتخاب طرح و رنگ کابینت شیشه ای توسط شما مرحله تولید کابینت شیشه ای شروع می شود که این مرحله بین 4 ال 6 روز کاری انجام می شود  و در نهایت هم تیم فنی ما جهت نصب کابینت شیشه ای مورد نظر شما به منزل شما خواهد آمد و کابینت شیشه ای را نصب خواهد کرد .

شما می توانید در صورت تمایل کابینت های شیشه ای را در رنگ های گوناگون و در ابعاد مختلف از طریق تماس با شماره های  02188621912  –  09128235242  –  09214195178  به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش دهید و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند کابینت شیشه ای مورد نظر خود را به تیم طراحی و تولید ما سفارش دهید.

شایان ذکر است  صنایع شیشه و آینه کولیوند خدمات نصب کابینت شیشه ای را توسط تیم باتجربه و خبره در این زمینه انجام می دهد و چنانچه کابینت شیشه ای نصب شده دچار مشکلی شود تیم پشتیبانی صنایع کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد در ضمن صنایع شیشه کولیوند سفارشات شهرستان ها را نیز می پذیرد .

کانال تلگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارهاkoolivandcom@

آیدی صفحه اینستاگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

 

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

شیشه رنگی

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای

کابینت شیشه ای آشپزخانه

کابینت شیشه ای مدرن

کابینت شیشه ای

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون کابینت شیشه ای در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.ikea.com

 

تیم تحریریه کولیوند