فهرست این مقاله

شیشه رنگی دیوارپوش

تولید انواع شیشه رنگی دیوارپوش در صنایع شیشه و آینه کولیوند                  0912823524202188621912 

 

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

طراحی دکوراسیون امروزه دچار تغییر و تحولات گسترده ای شده است و با کمی توجه به طراحی دکوراسیون منازلی که در آن ها رفت و آمد می کنیم به خوبی می توان این موضوع را پی برد ، به تابعیت از این موضوع صنعت شیشه و آینه هم بسیار با گذشته تفاوت دارد در این مقاله قصد داریم به شیشه رنگی دیوارپوش بپردازیم .

زیبایی و جذابیت خاصی که در شیشه رنگی دیوارپوش وجود دارد هر بیننده ای را تحت تاثیر قرار می دهد و طبیعتا هر کسی را مجاب به استفاده از شیشه رنگی به جای رنگ کردن دیوار و کاغذ دیواری خواهد کرد ، شفافیت و ظاهر بسیار شیک این محصول حتی فکر کردن به رنگ زدن دیوار و استفاده از کاغذ رنگی را از ذهن دور خواهد کرد .

نصب شیشه رنگی دیوارپوش برخلاف تصورات با چسب های آکواریوم  اجرا نخواهد شد بلکه با استفاده از چسب های مخصوصی انجام می شود که در هنگام چسباندن شیشه روی دیوار باید خط کشی تراز انجام شود چرا که اختلاف حتی 1 میل در هنگام نصب موجب بهم ریختگی پروزه خواهد شد .

ویژگی های شیشه رنگی دیوارپوش صنایع شیشه و آینه کولیوند

1- ظاهر شیک و مدرن 

2- ضد خش 

3- ضد گرما و سرما

4- شفافیت و وضوح

5- وزن کم

6- بزرگتر نشان دادن فضای داخلی

7- دارای رنگ های متنوع

با اجرای شیشه رنگی دیوارپوش دیگر نیازی به رنگ کردن دیوار و یازسازی آن نخواهد بود و شیشه رنگی به طور کامل دیوار مورد نظر را پوشش می دهد اما برای زیبا شدن کار بهتر است که برآمدگی های دیوار صاف شود .

البته شیشه رنگی دیوارپوش بیشتر به کسانی پیشنهاد می شود که بحث هزینه در اولویت کاری وجود نداشته باشد و به عبارت دیگر اولویت کاری در طراحی دکوراسیون زیبا و مدرن باشد زیرا این نوع شیشه ها نسبت به شیشه های ساده از قیمت بالاتری برخوردار هستند .

ضخامت شیشه رنگی دیوارپوش با توجه به ابعاد آن تعیین خواهد شد اما در اکثر پروژه هایی که نیاز به اجرای دیوارپوش های شیشه ای است  از شیشه 10 میل برای لاکوبل کردن استفاده می شود بر خلاف اجرای شیشه بین کابینتی که از شیشه های 6 میل برای پوشش فضای بین کابینت ها از شیشه رنگی دیوارپوش استفاده می شود .

 

انواع شیشه رنگی دیوارپوش

 

شیشه رنگی دیوارپوش چاپی

صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاه از دستگاه چاپ قادر به چاپ طرح های مختلف رنگی روی شیشه و آینه است لذا اگر طرح خاصی مد نظر دارید می توانید طرح را از طریق پیام رسان های سروش ، تلگرام و واتس آپ برای کارشناسان ما ارسال نمایید و کمتز از 72 ساعت طرح مورد روی شیشه چاپ خواهد شد .

با چاپ تصاویر سه بعدی روی شیشه رنگی دیوارپوش می توان یک نمای سه بعدی بسیار جذاب را در فضای داخلی ساختمان ایجاد کرد و به نوعی طراخی دکوراسیون داخلی را میزان قابل توجهی ارتقا داد .

شیشه رنگی دیوارپوش سکوریت

چنانچه ابعاد دیوارپوش شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شده باشد باید شیشه های رنگی به حالت سکوریت تبدیل شود در این صورت مقاومت شیشه بسیار بیشتر خواهد شد .

 

شیشه رنگی دیوارپوش لمینت

همانطور که در قسمت بالا شرح داده شد در صورت استفاده از دیواپوش های شیشه ای با ابعاد بزرگ باید از شیشه های سکوریت استفاده کرد حال اگر بخواهیم ایمنی پروژه را به طور کامل زعایت کنیم باید از شیشه های لمینت بکار برد .

 

شیشه رنگی دیوارپوش کریستال 

اگر از شیشه های کریستال رنگی جهت اجرای دیوارپوش شیشه ای استفاده کنید به طبع نمای پروژه بسیار جذابتر به نظر می رسد ، شیشه های کریستال شفافیت بسیار بیشتری نسبت به شیشه های فلوت دارند .

 

شیشه رنگی دیوارپوش طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه چاپ طرح های مختلفی روی دیوارپوش های شیشه ای به صورت رنگی ایجاد می شود ، به طور مثال می توان وکتورهای گرافیکی را روی شیشه چاپ کرد .

 

شیشه رنگی دیوارپوش سندبلاست

طرح دیگری از شیشه های رنگی که طرح های مختلفی روی شیشه سندبلاست می شود ، برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس پودر سیلیس روی شیشه پاشیده خواهد شد .

 

شیشه رنگی دیوارپوش حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی شیشه های رنگی حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

شیشه رنگی دیوارپوش بلوک شیشه ای

به تایل های شیشه ای رنگی که به صورت جورچین کنار هم قرار داده می شوند بلوک شیشه ای رنگی گفته می شود این نوع شیشه ها در اجرای دیوارپوش شیشه ای و پارتیشن های شیشه ای کاربرد دارد .

 

شیشه رنگی دیوارپوش هوشمند 

طرح خاصی از شیشه های رنگی دیوارپوش که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه رنگی دیوارپوش هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

شیشه رنگی دیوارپوش هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه رنگی معرفی شده است قیمت شیشه رنگی دیوارپوش هوشمند تقریبا دو برابر شیشه های رنگی ساده و طرح دار است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی استفاده می شود .

 

شیشه رنگی دیوارپوش خم 

در این طرح از شیشه های خم رنگی برای به عنوان دیوارپوش شیشه ای استفاده می شود به طور مثال برای یک دیوار سفید رنگ باید از شیشه های خم مشکی یا سفید 10 میل سکور یت شده بکار برد .

 

شیشه رنگی دیوارپوش مات 

به طور کلی شیشه های دیوارپوش مات به دو دسته ی شیشه های سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود که در این شیشه سندبلاست به صورت طرح دار نیز تولید شده اما شیشه های ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد ، شیشه های مات فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه رنگی دیوارپوش ضخیم 

برای تولید شیشه های رنگی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای تولید دیوارپوش با ابعاد 200 * 300 سانتی متر باید از شیشه های 12 میل سکوریت رنگی بکار برد ، شیشه های ضخیم در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ف هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه رنگی دیوارپوش رفلکس 

در این طرح از شیشه های رنگی مدرن از شیشه های رفلکس رنگی استفاده می شود این نوع شیشه ها در رنگ های طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز و زرد وجود دارد ، شیشه های رفلکس فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

شیشه رنگی دیوارپوش تاشو 

طرح خاص دیگری از شیشه های رنگی که از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه رنگی دیوارپوش تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

شیشه رنگی دیوارپوش - اینستاگرام

شیشه رنگی دیوارپوش - واتساپ

شیشه رنگی پنجره

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی

شیشه رنگی دیوارپوش

 

 

نحوه سفارش شیشه رنگی دیوارپوش به صنایع شیشه و آینه کولیوند

مراحل کار به این صورت است که ابتدا شما در صورت تمایل با یکی از شماره های 02188621912  –  09128235242  – 09214195178  تماس حاصل می نمایید و تیم فنی ما به منزل یا محیط کاری شما جهت اندازه گیری دقیق می آید و طرح ها و رنگ های مختلفی به شما نشان داده خواهد شد و پس از اینکه طرح و رنگ مورد نظر شما انتخاب شده در مرحله بعدی تیم طراحی و تولید صنایع شیشه و آینه کولیوند شیشه رنگی دیوارپوش را در ابعاد مورد نیاز برش داده و در نهایت هم تین فنی ما مجددا جهت نصب شیشه رنگی دیوارپوش مورد نظر شما به منزل یا محیط کاری شما خواهد آمد .

روش دوم  مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند و سفارش شیشه رنگی دیوارپوش مورد نظر به تیم طراحی صنایع شیشه و آینه کولیوند است .

خدمات نصب شیشه رنگی دیوارپوش در صنایع شیشه کولیوند توسط تیم خبره و با تجربه انجام می شود و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع شیشه و آینه کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد در ضمن صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارشات شهرستان ها نیز می پذیرد .

 

آدرس صفحات مجازی و اجتماعی صنایع شیشه و آینه کولیوند در زمینه شیشه رنگی دیوارپوش

کانال تلگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارهاkoolivandcom@

آیدی صفحه اینستاگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

در ادامه برخی از تصاویر شیشه های رنگی دیوارپوش را که توسط صنایع شیشه و آینه کولیوند انجام شده است را  مشاهده خواهید کرد :

 

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش شیشه ای

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه رنگی دیوارپوش

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه رنگی دیوارپوش در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.geology.com

تیم تحریریه کولیوند