فهرست این مقاله

توری پنجره دوجداره

تولید انواع توری پنجره دوجداره در صنایع درب و پنجره کولیوند                      09128235242  – 02188621912 

 

توری پنجره دوجداره 

 

توری پنجره

در این مقاله قصد داریم به یکی دیگر از محصولات صنعت درب و پنجره یعنی توری پنجره دوجداره بپردازیم ، صنعت پنجره سازی دوجداره از زمانی که در کشور ما شروع به کار کرد توری این پنجره ها هم در کارگاه های پنجره سازی دوجداره تولید شد .

در طول روز برای نور دهی و جریان هوا در محیط و یا تهویه مطبوع بهترین روش باز گذاشتن درب و پنجره upvc و پنجره دوجداره آلومینیومی است ، اما این کار باعث ورود حشرات و حیوانات آزار دهنده مثل پشه ها و مارمولک می شود که بهترین کار برای جلوگیری از ورود حشرات و داشتن هوای مطبوع در خانه و محیط کار استفاده از توری پنجره دوجداره می باشد.

توری های پنجره  دوجداره معمولا در قاب های آلومینیومی ، upvc ، چوبی و فلزی است که با توجه به نوع پنجره دوجداره استفاده شده در محیط ، توری پنجره دوجداره هم بهتر است از همان جنس استفاده شود ، توری پنجره دوجداره آلومنیومی و پنجره دوجداره upvc در ابعاد مختلفی تولید می شود لذا در ابتدا باید اندازه گیری دقیق پنجره ها صورت گیرد سپس با توجه به اندازه های پنجره ها ابعاد توری هم مشخص خواهد شد .

 

انواع توری پنجره دوجداره

 1- کشویی (اختصاصی)
2- ثابت
3- پلیسه ( آکاردئونی )
4- جمع شونده

 

نام دیگر توری های پنجره پلیسه ای توری آکاردئونیست که دلیل این نامگذاری هم نحوه ی باز و بسته شدن این نوع توری ها می باشد ، هنگام بسته شدن توری فقط قاب آلومینیومی دور آن قابل مشاهده خواهد بود در ضمن در صورت پاره شدت توری پنجره دوجداره یا خراب شدن آن در دراز مدت براحتی می توانید توری را تعویض و در صورت امکان آن را تعمیر کرد زیرا در برخی از موارد نخ های توری شل شده و نیاز به ریگلاژ خواهد داشت .

لازم به ذکر است جنس توری های استفاده شده در توری های پلیسه متفاوت است و شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پس از مدت کوتاهی توری به هم ریخته خواهد شد و خوب باز و بسته نمی شود و در مواقعی هم نخ های توری براحتی پاره شده دلیل این اتفاق ها استفاده از توری درجه 2 می باشد اما اگر هنگام ساخت توری پنجره از توری ترک استفاده شود براحتی خراب نخواهد شد .

به توری پنجره upvc پلیسه ای به دلیل نحوه ی باز و بسته شدن آن به صورت جمع شو یا تاشو توری های آکاردئونی نیز گفته می شود ، درب های آکاردئونی فلزی هم دقیقا مشابه این نوع توری ها باز و بسته می شود .

 

مزیت های توری پنجره دوجداره آلومینیومی و upvc

1- ضد اشتعال و ضد زنگ

2- جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات آزار دهنده

3- جلوگیری از ورود گرد و غبار

4- توانایی دید محیط تا 90 درصد

5- نصب آسان

6- ثبات و استحکام بالا

7- قابلیت تعمیر آسان

 

انواع توری پنجره دوجداره بر اساس نوع حرکت 

1- توری رولینگ – مدل بتا : توری هایی که به صورت افقی باز و بسته می شوند و یک طرفه هم هستند .

2- توری رولینگ – مدل آلفا : توری هایی که به صورت عمودی باز و بسته می شوند و معمولا برای پنجره های کم ارتفاع استفاده می شوند .

3- توری رولینگ – مدل گاما : توری هایی که به صورت دو طرفه افقی باز و بسته می شوند و معمولا برای پنجره هایی که طول زیادی دارند استفاده می شوند .

4- توری پلیسه

5- توری ثابت

 

قیمت توری پنجره دوجداره به ابعاد آن و از همه مهم تر به نوع توری بستگی خواهد داشت ، توری های مخنلفی در کشور ما وجود دارد که با کیفیت ترین آن توری ترک می باشد چرا که توری های ترک در دارز مدت هم دچار افت کیفیت و به اصطلاح افتادگی نخواهد شد .

 

خرید توری پنجره دوجداره در انواع مختلف از صنایع کولیوند مزایای زیر را دارد :

  •  خرید مستقیم توری های پنجره به صورت مستقیم از صنایع کولیوند و حذف واسطه ها
  • نصب حرفه ای توسط نصاب های متخصص در زمینه پنجره های دوجداره
  • ضمانت کردن توری پنجره نصب شده مورد نظر شما توسط صنایع کولیوند
  • آموزش شست وشوی توری پنجره توسط افراد متخصص
  • تحویل زود هنگام توری پنجره در کمترین زمان ممکن

 

چرا توری پنجره پلیسه ای بهتر است ؟

توری های پلیسه ای به دلیل سهولت در باز و بسته شدن و امکان تعویض توری نسبت به سایر توری های پنجره دارای محبوبیت بیشتری است از همین رو صنایع کولیوند این نوع توری ها در رنگ های مختلفی تولید می کند .

 

توری پنجره UPVC

فریم های استفاده شده در تولید توری های  UPVC و آلومینیوم  متفاوت است به همین دلیل توصیه می شود هنگام ثبت سفارش نوع پنجره دوجداره را به کارشناسان فروش صنایع کولیوند اطلاع دهید .

 

توری پنجره دوبل

در برخی از ساختمان ها اگر از توری های پلیسه ای با فریم ساده استفاده شود به دلیل توری را باز و بسته کرد به همین دلیل باید یک فریم دیگر به فریم اصلی توری چسبیده شده سپس روی چارچوب نصب شود .

 

توری پنجره طرح چوب

با توجه به اینکه برخی از ساختمان ها دارای پنجره های دوجداره طرح چوب هستند بهتر است که از پروفیل های طرح چوب برای ساخت قاب توری استفاده شود ، این نوع توری ها در دو رنگ قهوه ای تیره و روشن تولید می شود .

 

توری پنجره رنگی

در صنایع درب و پنجره کولیوند با بهره گیری از کوره های با درجه حرارت بسیار بالا و پیسوله های رنگی ، توری های پنجره در طیف وسیع رنگی تولید می شود به طوری که رنگ پروفیل در دراز مدت هم تغییر نخواهد کرد به طور مثال برای ساختمانی که دارای سنگ نمای کرم  رنگ است باید از توری پنجره قهوه ای یا طرح چوب استفاده کرد .

 

توری پنجره مگنتی

در طرح های جدید توری های پنجره دوجداره تولید شده در صنایع درب و پنجره کولیوند خاصیت مغناطیسی به توری ها اضافه شده است به طوری که با نزدیک کردن فریم توری به پنجره به یکدیگر متصل می شوند ، توری پنجره مگنتی را براحتی می توان جابجا کرد به طوری که در صورت لزوم توری روی پنجره قرار گرفته سپس از روی پنجره به سهولت برداشته خواهد شد .

 

توری پنجره ترمال بریک

خاص ترین نوع پنجره های دوجداره که از لایه های متعدد فلزی و پلاستیکی تشکیل شده است ، پنجره دوداره ترمال بریک دارای توری های مخصوصی نیز هستند که از قیمت بالایی برخوردار است .

 

توری پنجره دکوراتیو

پنجره های دوجداره دکوراتیو نیز دارای توری های اختصاصی هستند که با ابعاد مختلفی در صنایع درب و پنجره کولیوند تولید می شود و تفاوت آن با توری های پنجره ی ساده معمولا در شکل پروفیل دور توری است ، توری پنجره دکوراتیو در کشورهای آسیای شرقی به ویژه در چین ، ژاپن و کره جنوبی در پروژه های مختلفی استفاده می شود این نوع پنجره ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد .

 

توری پنجره طرح دار

در صنایع درب و پنجره کولیوند با بهره گیری از دستگاه های مدرن برش پروفیل آلومینیومی توری های پنجره در اشکال مختلف هندسی تولید می شود که متداول ترین آن توری پلیسه گرد و مستطیلی است ، توری های طرح دار در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح توری معرفی شده است از همین رو طراحان دکوراسیون از ان به کرات استفاده می کنند .

 

توری پنجره دبل فریم

در برخی از ساختمان ها باید از توری های پلیسه ای و ساده دبل فریم استفاده کرد ساختار این نوع توری ها به گونه ای است که دو عدد پروفیل آلومینیومی به صورت لیمنت روی یکدیگر قرار گرفته اند ، توری پنجره دبل فریم در کشورهای اروپایی نیز مانند آلمان ، ایتالیا و فرانسه به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای سایر کشورها قرار گرفته است .

توری پنجره دبل فریم در اغلب مجله های معتبر و شناخته شده ی طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح توری های پنجره دوجداره مدرن معرفی شده است .

 

توری پنجره وین تک 

با کیفیت ترین پروفیل upvc جدید و مدرن بدون تردید پروفیل دوجداره upvc وین تک محسوب می شود چرا که از نظر جلوگیری از اتلاف انرژی و دوام در دراز مدت عملکرد بسیار مطلوبی از خود نشان می دهد .

 

توری پنجره تاشو

توری های پنجره مدرن در این طرح به صورت تاشو باز و بسته می شود ساختار این نوع پنجره ها به گونه ای است که هنگام باز شدن پنجره ، لنگ ها روی هم قرار خواهند گرفت ، توری پنجره تاشو در کشورهای اروپایی مانند آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از توری های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

توری پنجره دوجداره

 

نحوه سفارش توری پنجره دوجداره به صنایع کولیوند :

شما می توانید در صورت تمایل انواع توری های پنجره دوجداره را از طریق تماس با شماره های 02188621912  –  09128235242 –  09128235242  به صنایع کولیوند سفارش دهید و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع کولیوند سفارش  مورد نظر خود را به تیم طراحی و تولید صنایع کولیوند تحویل دهید.

شایان ذکر است که تمامی نمونه کارهای توری پنجره دوجداره ما در کانال تلگرام صنایع کولیوند koolivandcom@ قابل مشاهده است و همچنین می توانید جهت مشاهده همه نمونه کارهای صنایع درب و پنجره کولیوند روی لینک زیر کلیک نمایید :

خدمات نصب توری پنجره دوجداره در صنایع درب و پنجره کولیوند توسط تیم خبره و با تجربه در این زمینه انجام می شود .

نمونه کارها

آیدی صفحه اینستاگرامی صنایع کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

 

توری پنجره دوجداره

توری پنجره دوجداره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پنجره

توری پلیسه

توری پنجره

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون توری پنجره دوجداره در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.alibaba.com

 

تیم تحریریه کولیوند