فهرست این مقاله

آینه کاری روی دیوار

اجرای انواع آینه کاری روی دیوار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                 0912823524202188621912

 

آینه کاری روی دیوار

شاید تا چند سال قبل برای تزئین دیوارهای خانه تنها راه حلی که به نظرمان می رسید رنگ کردن دیوارها و استفاده از کاغذ دیواری رنگی و چاپدار بود اما با رویکار آمدن انواع آینه های رنگی و طرح دار جایگزین بسیار مناسبی برای کاغذ دیواری پیدا شد تا جایی که آینه کاری دیوار از مهم ترین تغییرات طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود .

طرح های بسیار متنوعی از آینه ها را می توان به صورت جورچین روی دیوار نصب کرد که با توجه به دیوار مورد نظر و ابعاد آن نوعی از آینه کاری روی دیوار باید انتخاب شود به طور مثال جهت آینه کاری دیوار با عرض زیاد و ارتفاع کم بهتر است که از آینه کاری مستطیلی استفاده شود زیرا فضای داخلی اینگونه بازتر نشان داده خواهد شد .

 

آینه کاری روی دیوار و طراحی دکوراسیون داخلی

در این مقاله هدف ما به طور خاص آینه کاری روی دیوار است و می خواهیم جزئیات مربوط به این تکنیک پرکابرد را برای شما عزیزان توضیح بدهیم و در نهایت هم توانایی صنایع شیشه و آینه کولیوند را در این فرایند بازگو می کنیم ، این تکنیک و طرح چند سالی است که در کشور ما در بین مردم رواج پیدا کرده است به طوری که امروزه شاهد این موضوع هستیم که تمایل مردم برای استفاده از کاغذ دیواری کم رنگ تر شده است و به عقیده مردم و طراحان دکوراسیون آینه کاری روی دیوار (آینه جورچین) که یکی از انواع آینه دکوراتیو می باشد جایگزین بسیار مناسبی برای کاغذ های دیواری هستند.

دلایل زیادی پیرامون این موضوع وجود دارد که آینه جورچین روی دیوار تا این حد مورد توجه عموم قرار گرفته است یکی از دلایل اساسی و مهم در این رابطه شفافیت شیشه و آینه است و اگر تا به حال توجه کرده باشید محیط هایی که از روش آینه کاری روی دیوار برای تزئین دکوراسیون استفاده می کنند به اصطلاح بسیار دل بازتر از محیط هایی هستند که از این طرح در دکوراسیون خود بی بهره اند.

 

مراحل انجام آینه کاری روی دیوار در صنایع شیشه و آینه کوایوند

فرایند انجام آینه کاری روی دیوار در صنایع شیشه و آینه کولیوند بدین صورت است که ابتدا تیم طراحی صنایع شیشه و آینه کولیوند به منزل یا محیط کاری شما عزیزان جهت اندازه گیری دقیق و انتخاب طرح مورد دلخواه شما  می آید و پس از اینکه تیم طراحی ما طرح های ما را به شما پیشنهاد دادند و طرح مورد دلخواه شما از طرح های آینه کاری روی دیوار پیشنهاد شده انتخاب شد در مرحله بعدی تیم تولید و برشکاری آینه ما شروع به ساخت و تولید طرح انتخاب شده  می کنند و در مرحله آخر هم طرح آینه کاری روی دیوار انتخاب شده توسط تیم نصب و پشتیبانی صنایع شیشه و آینه کولیوند در منزل یا محیط کاری شما اجرا می شود.

لازم به ذکر است تمامی این مراحل  در کمترین زمان ممکن انجام می شود و چنانچه پس از نصب و اجرای آینه جورچین کوچکترین مشکلی پیش آید تیم پشتیبانی صنایع شیشه و آینه کولیوند خود را موظف به تعهد کاری می داند و در اسرع وقت اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

 

 

 

انواع آینه کاری روی دیوار در صنایع شیشه و آینه کولیوند

  • آینه کاری دیوار به صورت لوزی
  • آینه کاری دیوار به صورت نامتقارن
  • آینه کاری دیوار به صورت مربعی
  • آینه کاری روی دیوار به صورت مستطیلی
  • آینه کاری دیوار به صورت طرح شکسته
  • آینه کاری دیوار به صورت شش ضلعی
  • آینه کاری آنتیک

 

در بین موارد شاره شده در بالا آینه کاری روی دیوار به صورت طرح شکسته و نامتقارن با نام آینه کاری مدرن هم شناخته شده هستند از نظر قیمت هم این دو نوع آینه نسبت به سایر روش های آینه کاری دارای قیمت بیشتری هستند ، در روش آینه کاری روی دیوار طرح شکسته برش آینه ها به گونه ای است که مخاطب تصور شکسته بودن آینه ها را خواهد داشت اما در روش نامتقارن تعدادی آینه با اشکال مختلف کنار هم قرار می گیرند .

 

آینه کاری روی دیوار با تایل های مربعی و مستطیلی

در این روش تعدادد تایل های مربعی و مستطیلی شکل طبق الگو کنار هم قرار داده می شوند البته اجرای آینه کاری مربعی برای ساختمان هایی که فاصله کف تا سقف ساختمان زیاد است مناسب خواهد بود .

 

آینه کاری روی دیوار به روش نامتقارن

در روش آینه کاری نامتقارن تعدادی آینه رنگی یا آنتیک با اشکال مختلف هندسی روی دیوار به صورت نامنظم کنار هم قرار داده می شوند ، این روش برای دیوارهایی که ابعاد بزرگی دارند مناسب خواهد بود .

 

آینه کاری روی دیوار به روش طرح شکسته

روش دیگری از آینه کاری مدرن که تعدادی آینه مثلثی با اضلاع مختلف کنار هم روی دیوار طبق الگو قرار داده می شوند به طوری که از فاصله 1 متری آینه ها به صورت شکسته دیده خواهند شد ، برای اجرای آینه کاری روی دیوار به روش طرح شکسته ابتدا ابعاد دیوار به دستگاه داده شده سپس طرح مورد نظر انتخاب می گردد در نهایت هم دستگاه به طور اتوماتیک آینه ها را برش خواهد داد .

 

آینه کاری روی دیوار پذیرایی

معمولا همه ی ما ایرانی ها بهترین طراحی و وسایل تزیینی را برای اناق پذیرایی استفاده می کنیم در همین راستا با بهره گیری از تکنیک های آینه کاری روی دیوار می توان طراحی اتاق پذیرایی را شیک و مدرن کرد ، برای اجرای آینه کاری روی دیوار پذیرایی بهتر است دیواری را جهت آینه کاری انتخاب کنیم که در کنار میز ناهارخوری قرار داشته باشد .

 

آینه کاری روی دیوار اتاق خواب

پس از اتاق پذیرایی طراحی اتاق خواب هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و معمولا آینه کاری در اتاق خواب بالای تخت خواب اجرا خواهد شد که نوع آینه کاری باید با توجه به طراحی فضای داخلی اتاق تعیین گردد .

 

آینه کاری روی دیوار پشت تلویزیون

یکی دیگر از دیوارهایی را که در ساختمان های لوکس می توان آینه کاری کرد دیوار پشت تلویزیون است به طوری که با توجه به طراحی دکوراسیون داخلی یک از انواع آینه کاری ها را روی دیوار اجرا می کنیم .

 

آینه کاری روی دیوار سقف

در بین تمامی انواع آینه کاری ها آینه کاری روی سقف سخت ترین مراحل نصب را دارد چرا که چسباندن قطعات آینه روی سقف زمانبر بوده و اگر کوچکترین اشتباهی هنگام نصب صورت گیرد آینه ها براحتی از روی سقف جدا خواهند شد .

 

آینه کاری روی دیوار ستون

یکی دیگر از قسمت های ساختمان که برای آینه کاری در نظر گرفته می شود در واقع ستون آن است برای آینه کاری ستون معمولا از روش های آینه کاری نامتقارن و تایل های مستطیلی افقی استفاده می شود .

 

آینه کاری روی دیوار سالن زیبایی

امروزه در سالن های زیبایی نیز از روش های مختلفی آینه کاری جهت تزیین فضای داخلی استفاده می شود در این صورت علاوه بر ایجاد نمای مدرن و کلاسیک ، جذب مشتری نیز بهتر صورت می گیرد .

 

آینه کاری روی دیوار با آینه های رنگی

با توجه به اهمیت بسیار زیاد رنگ ها در طراحی دکوراسیون داخلی بهتر است که از آینه های رنگی مطابق با رنگ های بکار رفته در ساختمان جهت آینه کاری دیوار استفاده کرد به عنوان مثال برای ساختمانی با دیوارهای کرم رنگ آینه برنز و مسی مناسب خواهد بود+ ، صنایع شیشه و آینه کولیوند آینه کاری روی دیوار را با آینه های طلایی ، شامپاینی ، برنز ، دودی ، آبی ، بنفش و سبز اجرا می کند .

 

آینه کاری روی دیوار با آینه آنتیک

یکی از خاص ترین انواع آینه های دکوراتیو که با استفاده از اسیدکاری روی آینه تولید می شود ، آینه آنتیک یا پتینه کاری شده در رنگ های طلایی ، برنز و مسی وجود دارد و با نام آینه کثیف نیز شناخته شده است ، لازم به ذکر است که آینه کاری روی دیوار با استفاده از آینه های آنتیک با نام آینه کاری مدرن نیز شناخته شده است به همین دلیل در ساختمان های لوکس از این روش بکار می رود .

 

آینه کاری روی دیوار با نورپردازی مخفی

طرح جدیدی از آینه کاری روی دیوار که از نورپردازی مخفی نیز استفاده می شود در این روش ابتدا تعدادی آینه با اشکال مختلف هندسی روی دیوار قرار می گیرند سپس نورپردازی مخفی پشت تایل های آینه صورت می گیرد ، لازم به ذکر است جهت اجرای آینه کاری روی دیوار باید رنگ LED با رنگ آینه ها تطابق داشته باشد به طور مثال در صورت استفاده از آینه برنز باید از LED های آفتابی استفاده کرد .

 

آینه کاری روی دیوار به صورت لمسی

یکی از طرح های آینه کاری نوری که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه ( علامت پاور ) نورپردازی مخفی پشت آینه خاموش شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نورپردازی خاموش خواهد شد ، نحوه ی عملکرد لمسی آینه کاری روی دیوار دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است و با ضربه زدن عمل نخواهد کرد .

 

آینه کاری روی دیوار به صورت ریموتی

طرح دیگری از آینه کاری با نورپردازی مخفی که با استفاده از ریموت نور مخقی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی مخفی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد .

 

آینه کاری روی دیوار به صورت حسگر حرکتی 

در این طرح از آینه کاری با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد ، آینه کاری روی دیوار با حسگر حرکتی در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه کاری روی دیوار با صفحه نمایش دار

جدیدترین طرح آینه های روی دیوار که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمن متصل می شود بدین شکل می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه کاری روی دیوار با صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه کاری روی دیوار با قاب استیل 

در این طرح از آینه کاری یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار گرفته است به طور مثال برای آینه های شامپاینی باید از قاب استیل طلایی استفاده کرد بدین صورت نمای زیبایی ایجاد خواهد شد .

 

آینه کاری روی دیوار کودک 

برای اتاق های کودک نیز نوعی از آینه کاری جدید طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، باب اسفنجی و سوباسا روی آینه حکاکی می شود ، بدین شکل کودکان تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه کاری روی دیوار اتاق دخترانه

برای اتاق های دخترانه جدید نوعی از آینه های کاری طراحی شده است که فریم های صورتی و سفید دور آینه قرار گرفته و شخصیت های برجسته ی سینمایی و هنری روی آینه حکاکی خواهد شد .

 

آینه کاری روی دیوار لاکچری 

طرح دیگری از آینه کاری که از ترکیب آینه های آنتیک و آینه های رنگی تشکیل شده است ، این نوع آینه ها با نام آینه لاکچری شناخته شده است و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

 

آینه کاری روی دیوار کودک

برای آینه کاری دیوار اتاق کودک نوعی از آینه های دکوراتیو استفاده می شود که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، سوباسا و پینیکیو روی آینه حکاکی می شود بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد .

 

آینه کاری روی دیوار خم

طرح خاصی از آینه کاری که با استفاده از آینه های خم استفاده می شود برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد موردنظر برش داده شده سپس قالب فلزی ساخته شده و به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

آینه کاری روی دیوار بزرگ نما 

در این طرح یک قسمت بزرگنما روی آینه وجود دارد که به واسطه ی آن تصاویر تا حدود 10 برابر بزرگتر نمایش داده خواهد شد بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید .

 

آینه کاری روی دیوار دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه مدرن بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، آینه های دو طرفه در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه کاری روی دیوار بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه کاری که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه کاری روی دیوار متحرک 

با تولید آینه کاری متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه کاری روی دیوار - اینستاگرام

 

آینه کاری روی دیوار - واتساپ

 

پرسش های شما عزیزان در رابطه با آینه کاری روی دیوار :

 

1- قیمت آینه کاری روی دیوار چگونه محاسبه می شود ؟

تعیین قیمت آینه کاری دیوار به سه پارامتر بستگی خواهد داشت : تاثیرگذارترین بخش در تعیین قیمت آینه کاری نوع آینه کاری است به طور مثال قیمت آینه کاری دیوار به صورت نامتقارن بسیار متفاوت است با آینه کاری لوزی ساده ، پارامتر بعدی متراژ آینه کاری است (دیوار مورد نظر چند متر مربع می باشد ) و آخرین پارامتر رنگ آینه خواهد بود .

 

2- برش آینه ها در صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت نصب آینه کاری روی دیوار به چه صورتی انجام می شود ؟

برش قطعات آینه های جورچین باید با دستگاه CNC انجام شود زیرا هنگام کنار هم قرار دادن آینه ها حتی 1 میل هم حائز اهمیت خواهد بود در غیر این صورت اگر برش آینه ها به صورت دستی انجام شود به طور حتم هنگام نصب فاصله هایی بین آینه ها آشکار خواهد شد و همچنین پس از نصب فاصله های بالا و پایین و چپ و راست بین آینه و دیوار یکسان نخواهد بود .

3- برای سفارش آینه کاری روی دیوار چه کاری انجام دهیم ؟

با شماره های 02188621912 09214195178 09128235242  تماس حاصل فرمایید .

4-  رنگ های موجود در اجرای آینه کاری روی دیوار چه رنگ هایی است؟

سفید ، برنز ، مسی ، طلایی ، بنفش ، سبز ، آبی

5- آیا آینه کاری روی دیوار را می توان منتقل کرد ؟

صنایع شیشه و آینه کولیوند برای کسانی که مالک محسوب نمی شوند و باید در تاریخ معینی نقل مکان کنند راهکاری را در نظر گرفته است و آن هم اجرای آینه کاری روی ورق های pvc به جای آینه کاری روی دیوار است به طوری که ورق pvc روی دیوار پیچ خواهد شد و هر زمانی که قصد نقل مکان را داشتید براحتی می توان پیچ ها را بازد کرد و مجددا روی دیوار جدید نصب کرد .

 

6- منزل من دز شهرستان است ایا برای اجرای آینه کاری روی دیوار به شهرستان هم می آیید؟

اگر متراژ کار کم باشد ما طرح مورد نظر شما را تولید می کنیم و سفارش را پست می کنیم که توسط نصاب خود شما نصب شود اما اگر متراژ کار شما بالا باشد نصب هم توسط تیم صنایع شیشه و آینه کولیوند انجام می شود .

و در پایان تیم صنایع شیشه و آینه کولیوند امیدوار است که شما را در انتخاب طرح مورد دلخواهتان کمک کرده باشد .

 

آینه کاری

آینه کاری مدرن

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

 

 

نحوه سفارش آینه کاری روی دیوار به صنایع شیشه و آینه کولیوند 

شما می توانید جهت سفارش آینه کاری روی دیوار در طرح های گوناگون به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق تماس با شماره های 02188621912  –  09128235242  –  09214195178  اقدام نمایید و یا به سفارش آینه کاری روی دیوار خود را از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به تیم طراحی ما تحویل دهید .

شایان ذکر است خدمات نصب آینه کاری روی دیوار در صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط تیم خبره و با تجربه در این زمینه انجام می شود و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع کولیوند در کمترین زمان اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

 

آدرس صفحات مجازی و اجتماعی صنایع شیشه و آینه کولیوند در زمینه آینه کاری روی دیوار

کانال تلگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

آیدی صفحه ایستاگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

 

آینه کاری

 آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

 آینه کاری روی دیوار

 آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

 

آینه کاری روی دیوار

 

آینه کاری روی دیوار

آینه کاری روی دیوار

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه کاری روی دیوار در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.debunkingmandelaeffects.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند