فهرست این مقاله

تعویض پنجره قدیمی با upvc

 طرح تعویض پنجره قدیمی با upvc بدون تخریب صنایع کولیوند                                  09128235242  – 02188621912 

 

تعویض پنجره قدیمی با upvc

 

طرح تعویض پنجره قدیمی با upvc

این طرح چند سالی است که در کشورمان رواج پیدا کرده است که با توجه به اتلاف انرژی در پنجره های قدیمی امری بدیهی می باشد چرا که در پنجره های قدیمی هم آلودگی  صدا را خواهیم داشت و هم اینکه ورود و خروج سرما و گرما را داریم .

به طور حتم همه ی ما استفاده از پنجره های قدیمی را در منازل و محیط کاریمان تجربه کرده ایم و قطعا موارد زیر را در صورت انجام ندادن تعویض پنجره قدیمی با upvc  لمس کرده ایم :

1- سرمای طاقت فرسا در فصل زمستان

2- صدای آزار دهنده  اتومبیل ها و صداهای موجود در خیابان ها

3- هزینه زیاد بابت پرداخت قیض گاز به دلیل مصرف وسایل گرمایشی

4- اتلاف انرژی

5- ظاهر زشت پنجره های قدیمی

6- ورود گرمای شدید در فصل تابستان

 

کسانی که در ساختمان های مجاور اتوبان ها و خیابان های پر رفت و آمد زندگی می کنند به خوبی صداهای ناهنجاری که در اثر وجود اتومبیل ها ایجاد می شود شنیده اند اما تعویض پنجره قدیمی با upvc تا حدود 70 درصد از آلودگی صوتی کاسته خواهد شد .

و از همه مهم تر اتلاف انرژی در پنجره های قدیمی است همان طور که مطلع هستید پنجره های قدیمی اغلب از آهن ساخته شده که رسانای مطلقی به شمار می رود از همین رو حدود 60 درصد از گرمای داخلی محیط خارج خواهد اما با تعویض پنجره قدیمی با upvc این مشکل کاملا برطرف خواهد شد .

 

مراحل تعویض پنجره قدیمی با upvc بدون تخریب در صنایع  کولیوند  :

1– تعویض پنجره قدیمی با upvc  در ابتدا تیم فنی ما برای اندازه گیری دقیق به منزل یا محیط کاری شما اعزام می شود ، پس از اندازه گیری دقیق پنجره ها یا درب ها به شما چند طرح پیشنهادی با توجه به دکوراسیون داخلی شما می دهد و پس از مشورت با شما طرح مورد نظر توسط شما انتخاب می شود.

2– در قدم بعدی طرح تعویض پنجره های قدیمی با upvc  تیم تولید صنایع پنجره دوجداره کولیوند شروع به ساخت پنجره دوجداره مورد نظر می کند و در کمترین زمان ممکن حدود 2 روز پنجره دوجداره شما تولید می شود .

3– در این مرحله تیم فنی ما به همراه پنجره های دوجداره ساخته شده مجددا به منزل یا محیط کاری شما اعزام می شود ، آن ها در ابتدا پنجره های قدیمی را بدون تخریب و براحتی از چارچوب اصلی جدا می کنند و پنجره قدیمی را در می آورند .

4– در مرحله چهارم پنجره دوجداره روی چارچوب اصلی نصب می شود و شیشه های دوجداره آن هم داخل پنجره ها قرار داده می شود .

5– در مرحله آخر پنجره دوجداره را با استفاده از چسب هاب مخصوص پنجره دوجداره  آب بندی می کنند و پس از تست پنجره های به وسیله خود شما  تحویل شما داده می شود ، و بدین شکل تعویض پنجره قدیمی با upvc  انجام می شود.

توجهصنایع درب و پنجره کولیوند با استعانت از خدای بزرگ و بلند مرتبه تعویض پنجره قدیمی با upvc پروفیل های upvc را در رنگ های متنوعی از قبیل شامپاینی ، قهوه ای و طرح چوب  تولید کرده و طرح تعویض پنجره قدیمی با upvc را اجرا می کند . 

لازم به ذکر است از زمانی که با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید کمتر از 72 ساعت پنجره های دوجداره upvc در کارگاه توسط تیم تولید ساخته خواهد شد سپس تیم فنی مراحل تعویض پنجره قدیمی با upvc را اجرا خواهد کرد .

قیمت تعویض پنجره قدیمی با upvc به عواملی چون نوع پروفیل upvc حالت پنجره upvc ( کشویی یا آلومینیومی ) ، طرح پنجره ( ساده ، رنگی یا طرح چوب ) و ابعاد پنجره دوجداره بستگی خواهد داشت که در این بین نوع پروفیل upvc ( وین تک ، ویستابست ، هافمن ، سیندژ ، دکتروین ، کندو و …) تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت تعویض پنجره قدیمی با upvc خواهد داشت به عنوان مثال پروفیل ویستابست بالاترین قیمت را نسبت به سایر پروفیل ها دارد .

 

تعویض پنجره قدیمی با upvc کشویی

برای اجرای طرح تعویص پنجره های قدیمی در ساختمان های با ابعاد کوچک مناسب ترین گزینه پنجره های upvc کشویی است چرا که این نوع پنجره ها هنگام باز و بسته شدن پنجره فضایی را اشغال نخواهد کرد .

 

تعویض پنجره قدیمی با upvc دو حالته

ساختار پنجره های دو حالته به گونه ای است که علاوه بر باز و بسته شدن پنجره به صورت افقی ، به صورت عمودی نیز باز و بسته خواهد شد البته یراق آلات این نوع پنجره ها متفاوت از پنجره های لولایی است .

 

تعویض پنجره قدیمی با upvc رنگی

در صنایع درب و پنجره کولیوند با بهره گیری از پیسوله های رنگی و کوره های با درجه حرارت بسیار بالا پروفیل های upvc رنگ تولید می شود ، در بین پروفیل های upvc رنگی پروفیل شامپاینی از محبوبیت بیشتری برخوردار است .

 

تعویض پنجره قدیمی با upvc طرح چوب

با توجه به محبوبیت بسیار زیاد معماری بر پایه چوب بین ایرانی ها در صنایع درب و پنجره کولیوند پروفیل های upvc طرح چوب نیز تولید می شود ، این نوع پروفیل ها در دو رنگ قهوه ای تیره و روشن وجود دارد .

 

تعویض پنجره قدیمی با upvc دکوراتیو

نوعی از پنجره های دوجداره upvc که شیشه های طرح دار دوجداره استیند گلاس  داخل پنجره قرار می گیرد ، طراحان دکوراسیون از پنجره های دکوراتیو برای تزیین فضای خارجی ساختمان استفاده می کنند .

 

تعویض پنجره قدیمی با upvc حفاظ دار

طرح جدیدی از پنجره های upvc که دارای حفاظ های فلزی با ضخامت بالا جلوی پنجره است و از سرقت افراد سودجو جلوگیری خواهد کرد ، این نوع پنجره ها اغلب در ساختمان های مسکونی اجرا می شود .

 

تعویض پنجره قدیمی با upvc خم

خاص ترین طرح پنجره های دوجداره UPVC که ابتدا پروفیل های UPVC توسط دستگاه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس جهت خم شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده خواهد شد ضمنا تعویض پنجره قدیمی با upvc خم در کشورهایی نظیر فرانسه ، آلمان ، ایتالیا و هلند در ساختمان های با معماری مدرن صورت می گیرد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی و خارجی ساختمان ایجاد خواهد شد .

 

تعویض پنجره قدیمی با upvc با شیشه هوشمند 

جدیدترین طرح پنجره های دوجداره که شیشه ی پنجره از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، لازم به ذکر است تعویض پنجره قدیمی با upvc با شیشه هوشمند در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

تعویض پنجره قدیمی با upvc در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان یکی از مهم ترین بخش های طراحی معرفی شده است .

 

تعویض پنجره قدیمی با upvc همراه با قاب استیل 

در این طرح از پنجره های دوجداره جدید یک قاب استیل به عنوان فریم دور پنجره قرار می گیرد به طور مثال برای پنجره های دوجداره طرح چوب قهوه ای رنگ باید از قاب های طلایی مدرن بکار برد .

 

تعویض پنجره قدیمی با upvc تاشو 

در این طرح از پنجره های دوجداره ، لنگه ها به صورت تاشو باز و بسته می شود ساختار این نوع پنجره ها به گونه ای است که هناگ باز شدن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از تعویض پنجره قدیمی با upvc تاشو بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

 

نعویض پنجره دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با upvc

تعویض پنجره قدیمی با upvc

 

 

نحوه سفارش تعویض پنجره قدیمی با upvc به صنایع درب و پنجره کولیوند :

شما می توانید در صورت تمایل طرح تعویض پنجره های قدیمی با upvc بدون تخریب را از طریق تماس با شماره های 02188621912   –  09214195178 –  09128235242 به صنایع پنجره دوجداره کولیوند واگذار کنید و در کمترین زمان ممکن و بدون تخریب ،  پنجره دوجداره را تحویل بگبرید و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع کولیوند تعویض پنجره قدیمی با upvc  به صورت حضوری به تیم تولید ما واگذار نمائید.

برای مشاهده همه نمونه کارهای تعویض پنجره قدیمی با upvc  صنایع درب و پنجره کولیوند روی لینک زیر کلیک نمایید:  نمونه کارها

شایان ذکر است صنایع پنجره دوجداره کولیوند چنانچه پس از تعویض پنجره قدیمی با upvc  مشکلی پیش آید به سرعت رفع نقص خواهد کرد در ضمن طبق درخواست های مکرر مشتریان گرامی سفارشات شهرستان ها نیز پذیرفته می شود در ضمن صنایع درب و پنجره کولیوند زین پس سفارشات شهرستان ها را نیز می پذیرد .

 

تعویض پنجره قدیمی با upvc

تعویض پنجره قدیمی با upvc

تعویض پنجره قدیمی با upvc

تعویض پنجره قدیمی upvc

تعویض پنجره قدیمی با upvc

تعویض پنجره قدیمی با upvc

تعویض پنجره قدیمی با upvc

تعویض پنجره قدیمی با upvc

تعویض پنجره قدیمی با upvc

تعویض پنجره قدیمی با upvc

تعویض پنجره قدیمی با upvc

تعویض پنجره قدیمی با upvc

تعویض پنجره قدیمی با upvc

تعویض پنجره قدیمی با upvc

 

 

تعویض پنجره قدیمی با upvc 

 

تعویض پنجره قدیمی با upvc

تعویض پنجره قدیمی با upvc

تعویض پنجره قدیمی با upvc

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تعویض پنجره قدیمی با upvc به وب سایت زیر مراجعه نمایید:

www.build.com.au

تیم تحریریه کولیوند