فهرست این مقاله

آینه سرویس بهداشتی

تولید انواع آینه سرویس بهداشتی صنایع شیشه و آینه کولیوند                            09128235242 02188621912

 

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

پس از ساخت سرویس بهداشتی طراحان دکوراسیون داخلی و مهندسان ساختمانی قطعا به دنبال یک آینه ی مناسب و با طراحی شیک و مدرن خواهند بود و از دغدغه های مهم آن ها به شمار می رود چرا که آینه از ضروری ترین اقلام در سرویس بهداشتی محسوب می شود از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های سرویس بهداشتی خواهیم پرداخت .

 

انواع آینه سرویس بهداشتی صنایع شیشه و آینه کولیوند

1- آینه دکوراتیو

2- آینه دکوراتیو با نورپردازی LED

3- آینه جورچین 

4- آینه تراش

5- آینه های رنگی

6- آینه طلایی

7- آینه مسی

8- آینه برنز

9- آینه سفید 

10 – آینه شامپاینی

11- آینه حکاکی شده

12- آینه سندبلاست

 

آینه سرویس بهداشتی با نورپردازی مخفی

به طور کلی آینه های با نورپردازی مخفی به دو دسته تقسیم بندی می شوند :

1- آینه سرویس بهداشتی با نورپردازی مخفی به صورت دستی

در این نوع آینه ها یک کلید جهت روشن و خاموش کردن LED دور آینه در کنار آینه تعبیه شده که براختی می توان هنگام وارد شدن به سرویس روشن و هنگام خارج شدن آن را خاموش کرد .

2- آینه سرویس بهداشتی با نورپردازی مخفی هوشمند

اما در این نوع آینه سرویس بهداشتی یک سنسور پشت آینه تعبیه شده است که به محض وارد شدن افراد به داخل سرویس بهداشتی LED دور آینه روشن شده و پس از خارج شدن LED خاموش خواهد شد بنابراین دیگر نیازی به کلید و سیم کشی نیست .

نکته دیگر در رابطه با آینه سرویس بهداشتی سندبلاست کردن دور آینه است به طوری که در برخی از آینه های سرویس بهداشتی دور آینه سندبلاست خواهد شد در این صورت آینه جذاب تر به نظر خواهد رسید که کاملا به نظر شما هنگام سفارش آینه بستگی خواهد داشت .

یکی دیگر از آینه های سرویس بهداشتی پرکاربرد که با استقبال مشتریان گرامی مواجه شده آینه سرویس بهدشتی ام دی اف با پی وی سی است ، ساختار این نوع آینه ها به شکلی است که پشت و دور آینه ام دی اف با طرح های مختلف قرار می گیرد .

 

ویژگی های آینه سرویس بهداشتی با نورپردازی مخفی

یکی از ویژگی های آینه های سرویس بهداشتی با نورپردازی اینست که با وجود نورپردازی مخفی این آینه ها دیگر نیازی به چراغ های سقفی نیست زیرا نور لازم  را در محیط سرویس بهداشتی فراهم می کند از دیگر ویژگی های آینه سرویس بهداشتی با نورپردازی اجرا شدن نور یکنواخت در محیط است که این امر حس آرامش و دلپذیری را در افراد ایجاد می کند.

دیگر ویژگی آینه های سرویس بهداشتی که البته در بعضی از آینه سرویس بهداشتی با نورپردازی استفاده می شود مجهز به سنسور بودن است به این صورت که هنگامی که درب سرویس بهداشتی باز شود LED ها در پشت آینه روشن می شود و هنگام خروج هم LED ها خاموش خواهد شد .

آخرین ویژگی آینه سرویس بهداشتی با نورپردازی مربوط به صرفه جویی در مصرف انرزی است چزا که در صورت استفاده از این نوع آینه ها دیگر نیازی به استفاده از لامپ های گوناگون در محیط سرویس بهداشتی نیست و همین امر مصرف انرژی را کاهش می دهد .

 

آینه سرویس بهداشتی تراش

ساده ترین حالت آینه های سرویس بهداشتی که یک آینه با ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس دور آین ابزار تراش ( پخ ) زده خواهد شد ، آینه تراش را می توان در اشکال مختلف هندسی تولید کرد ، فاصله ی لیه آینه سرویس بهداشتی تا ابزار تراش را می توان روی 1.5 ، 2 و 3 سانتی متر تنظیم کرد که با توجه به ابعاد آینه یکی از گزینه ها روی دستگاه تراش انتخاب می گردد .

 

آینه سرویس بهداشتی جورچین

به طور کلی به تعدادی آینه با اشکال مختلف هندسی که طبق الگویی خاص روی دیوار قرار داده می شوند آینه جورچین گفته می شود این روش برای سرویس بهداشتی های با فضای بزرگ  مناسب است طرح جدیدی از آینه سرویس بهداشتی جورچین به گونه ای است که تعدادی آینه طرح شکسته به صورت نامنظم روی دیوار چسبیده می شود .

 

آینه سرویس بهداشتی چوبی ، پی وی سی و ام دی اف

حالت دیگری از آینه سرویس بهداشتی در واقع آینه هایی است که دور آن با قاب های چوبی ، پی وی سی و ام دی اف طراحی شده است جهت مشاهده انواع این نوع آینه می توانید به قسمت نمونه کارها مراجعه نمایید ، در این بین آینه سرویس بهداشتی با قاب پی وی سی و ام دی اف به دلیل قیمت مناسب تقضای بیشتری دارند اما آینه های با قاب چوبی نمای بسیار زیبایی دارند .

 

آینه سرویس بهداشتی لوکس

در طراحی های جدید صنایع شیشه و آینه کولیوند که در کشورهای اروپایی هم اجرا شده است آینه های با قاب آینه ای به عنوان آینه ی سرویس بهداشتی لوکس تولید می شود در ضمن در صورت استفاده از این نوع آینه ها یک نمای سه بعدی هم در سرویس بهداشتی ایجاد می شود .

 

آینه سرویس بهداشتی سه بعدی

جدیدترین نوع آینه های سرویس بهداشتی که ار ترکیب چند آینه تولید می شود به طوری که یک آینه با ابعاد بزرگ به عنوان آینه اصلی و چهار عدد آینه با طول آینه اصلی و عرض آینه 10 سانتی به صورت مورب به آینه اصلی چسبانده می شوند ، آینه سرویس بهداشتی سه بعدی با نام های آینه با فریم آینه ای نیز شناخته شده است چرا که در واقع این نوع آینه ها دارای قاب آینه ای نیز است .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

یکی دیگر از انواع آینه سرویس بهداشتی که با نمای متفاوت و خاصی مورد توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است آینه چراغ دار می باشد ، برای تولید این نوع آینه ها ازلامپ های قدیمی استفاده می شود به طوری که ابتدا یک آینه با ابعاد استاندارد برش داده شده سپس دور آینه به فاصله هر 10 سانتی متر سوراخ شده و در نهایت هم لامپ های کم مصرف با ظاهر قدیمی در آن ها قرار داده می شود .

 

آینه سرویس بهداشتی ونیزی

آینه های ونیزی طرح بسیار متفاوتی نسبت به سایر آینه های دکوراتیو دارد به همین دلیل خبلی زود مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفت ، تولید این نوع آینه ها بسیار زمانبر و طاقت فرساست ، آینه سرویس بهداشتی ونیزی در طرح های مختلفی تولید می شود به نوعی طرح های منبت کاری روی آینه به روش خاصی صورت می گیرد برای مشاهده آن ها به قسمت نمونه کارها مراجعه فرمایید .

 

آینه سرویس بهداشتی آنتیک

نوع دیگری از آینه های سرویس بهداشتی که از آینه های آنتیک با تراکم پتینه کاری شده کم تشکیل شده است ، آینه های آنتیک در رنگ های طلایی ( Gold ) ، نقره ای ( Silver ) ، و برنز (  Bronz ) تولید می شود ، آینه سرویس بهداشتی آنتیک در صنایع شیشه و آینه کولیوند در ابعاد مختلفی تولید می شود که از قیمت بسیار مناسبی نسبت به نمونه های خارجی برخوردار است .

 

آینه سرویس بهداشتی طرح دار 

برخی از آینه های سرویس بهداشتی از اشکال هندسی مختلفی تشکیل شده اند و با نام آینه های طرح دار نیز شناخته شده هستند ، برای تولید این نوع آینه ها از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود متداول ترین نوع آینه سرویس بهداشتی طرح دار آینه گرد و بیضی محسوب می شود که در اغلب ساختمان ها وجود دارد .

 

آینه سرویس بهداشتی رنگی

صنایع شیشه و آینه کولیوند آینه های رنگی طلایی ، نقره ای ، مسی ، آبی ، بنفش و سبز را در ابعاد مختلفی تولید می کند البته رنگ آینه باید با توجه به رنگ های بکار رفته در ساختمان تعیین گردد ، به طور مثال برای فضایی که رنگ کرم به عنوان رنگی اصلی در نظر گرفته شده است آینه سرویس بهداشتی برنز با نورپردازی مخفی آفتابی مناسب خواهد بود .

جدیدترین نوع آینه سرویس بهداشتی تولید شده در صنایع شیشه و آینه کولیوند آینه دودی یا مشکی محسوب می شود این نوع آینه ها در ساختمان هایی که رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شده است بکار می رود .

 

آینه سرویس بهداشتی گرد

در بین آینه های طرح دار تولید شده آینه گرد محوببیت بیشتری نسبت به سایر آینه های سرویس بهداشتی دارد ، این نوع آینه ها با استفاده از گردبرهای دستی و دستگاه CNC برش داده خواهد شد علاوه بر آینه های گرد در صنایع شیشه و آینه کولیوند آینه های بیضی نیز در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شود این نوع آینه ها برخلاف آینه های گرد دارای دو قطر است .

 

آینه سرویس بهداشتی سندبلاست

در این روش ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس با استفاده از دستگاه سندبلاست طرح مورد دلخواه به صورت مات روی آینه ایجاد می شود در واقع آینه سندبلاست یک آینه حکاکی شده محسوب می شود ، در مراکز تجاری مانند هتل ها و پاساژهای تجاری لوگوی مجموعه روی آینه سرویس بهداشتی به صورت سندبلاست ایجاد می شود بدین شکل جنبه تبلیغانی نیز خواهد داشت .

 

آینه سرویس بهداشتی پازلی

نوع دیگری از آینه های سرویس بهداشتی که از تعدادی آینه با اشکال مختلف هندسی مانند مربع و مستطیل در کنار یکیدیگر تشکیل شده ، این نوع آینه ها با نام آینه پازلی و جورچین شناخته شده است ، آینه سرویس بهداشتی پازلی اغلب در ساختمان هایی که سرویس بهداشتی آن دارای فضای داخلی بزرگی است استفاده می شود .

 

آینه سرویس بهداشتی لمسی

جدیدترین نوع آینه های سرویس بهداشتی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه ، نورپردازی مخفی نمایان می شود و با لمس کردن قسمت مورد نظر نورپردازی مخفی خاموش خواهد شد ، لازم به ذکر است که سیستم لمسی آینه سرویس بهداشتی به صورت حرارتی عمل خواهد کرد لذا دقیقا مشابه گوشی های لمسی باید حرارت دست به قسمت تعیین شده منتقل شود .

 

آینه سرویس بهداشتی موزیکال

نوعی از آینه های سرویس بهداشتی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه ( علامت موزیک ) موزیک مورد علاقه شما در سرویس بهداشتی پخش خواهد شد و با لمس کردن مجدد همان قسمت موزیک قطع می شود .

 

آینه سرویس بهداشتی دارای زمان و دما

یکی دیگر از طرح های جدید آینه های روشویی که علاوه بر نورپردازی مخفی و اجرای تکنیک لمسی ( Touch ) ، دمای داخل سرویس بهداشتی و ساعت روی آینه به صورت دیجیتالی نمایش داده می شود .

 

آینه سرویس بهداشتی ریموت دار

ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی پشت آینه روشن و خاموش می شود حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد ، ویژگی اصلی آینه سرویس بهداشتی ریموت دار همان کنترل از راه دور توسط ریموت است که برخلاف آینه های لمسی براش روشن کردن نور مخفی نیازی به نزدیک شدن به آینه نیست .

 

آینه سرویس بهداشتی ضد بخار

طرح جدیدی از آینه های سرویس بهداشتی هوشمند که با لمس کردن قسمت تعیین شده بخار روی آینه پس از چند ثانیه محو می شود به طوری که اثری از بخار روی آینه مشاهده نخواهد شد و از آینه می توان برای آرایش خود استفاده کرد ، سیستم ضد بخار آینه سرویس بهداشتی هوشمند دقیقا در وسط آینه تعبیه می شود در این صورت جلوی صورت فرد هیچ گونه بخاری ایجاد نخواهد شد .

 

آینه سرویس بهداشتی با صفحه نمایش 

جدیدترین طرح آینه های روشویی با نورپردازی مخفی که دارای یک صفحه نمایش کوچک بوده و از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توان از موزیک و ویدئو مورد علاقه ی خود را لذت ببرید ضمنا آینه سرویس بهداشتی با صفحه نمایش به عنوان برترین آینه روشویی در مجله ی THE BES DESIGN که پر فروشترین مجله طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود معرفی شده است .

قیمت آینه سرویس بهداشتی با صفحه نمایش مدرن تقریبا دو برابر آینه های سرویس ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع آینه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

آینه سرویس بهداشتی حسگری

در این طرح با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی پشت آینه روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگری بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد لازم به ذکر است آینه سرویس بهداشتی حسگری در کشورهای اروپایی مانند آلمان ، هلند و ایتالیا نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها نیز قرار گرفته است .

قیمت آینه سرویس بهداشتی حسگر حرکتی تقریبا 30 درصد از آینه های لمسی بیشتر است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی فقط در پروژه های لوکس ساختمانی از این نوع آینه ها استفاده می کنند ضمنا آینه سرویس بهداتشی حسگر حرکتی در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح آینه روشویی معرفی شده است .

 

آینه سرویس بهداشتی اکریلیک

طرح دیگری از آینه های سرویس بهداشتی که با استفاده از رنگ اکریلیک و قلم های نقاشی حروف الفبا در قالب خاصی روی آینه ایجاد می شود ، این نوع آینه ها در واقع یک اثر هنری مدرن به شمار می رود ضمنا آینه سرویس بهداشتی اکریلیک در کشورهای آمریکایی در هتل ها و ساختمان های لوکس استفاده می شود بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

آینه سرویس بهداشتی اکریلیک در ساختمان های با طراحی داخلی مدرن و جدید استفاده می شود به همین دلیل بیش از 60 درصد سفارشات مربوط به آینه های روشویی به این طرح خاص تعلق دارد .

 

آینه سرویس بهداشتی با بندهای چرمی

در این طرح از آینه های سرویس بهداشتی آینه بک لایت گرد داخل یک قاب فلزی گرد قرار گرفته است و با استفاده از بندهای چرمی رنگی روی دیوار آویز می شود ، این نوع آینه ها در طراحی دکوراسیون کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد ، آینه سرویس بهداشتی با بندهای چرمی در رنگ های قهوه ای ، مشکی ، سرمه ای و سفید تولید شده است به طور مثال در ساختمانی که رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی در نظر گرفته شده باید از آینه مشکی بکار برد .

 

آینه سرویس بهداشتی اکلیلی 

طرح دیگری از آینه های سرویس بهداشتی رنگی که رنگ به صورت اکلیلی روی آینه ایجاد می شود ، این نوع آینه ها با نام آینه روشویی لاکچری شناخته شده است و در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت به طور مثال در ساختمانی که فضای داخلی آن با رنگ سفید تزیین شده است باید از آینه دودی اکلیلی بکار برد در این صورت نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

آینه سرویس بهداشتی اکلیلی در کشورهای آمریکای جنوبی مانند مکزیک و اروگوئه به عنوان آینه های سرویس بهداشتی مستر استفاده می شود و دارای محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد ، آینه سرویس بهداشتی اکلیلی در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می شود و طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع شیشه ها جهت تزیین فضای داخلی و ارتقای سطح طراحی بکار می برند .

 

آینه سرویس بهداشتی زوم دار 

طرح دیگری از آینه های روشویی مدرن که یک قسمت زوم روی آینه قرار گرفته است ، این نوع آینه ها اغلب به عنوان آینه آرایشی و آینه میکاپ معرفی شده است و در ابعاد مختلفی تولید خواهد شد قسمت زوم آینه سرویس بهداشتی معمولا با قطر 20 سانتی متر روی آینه ایجاد شده است بدین شکل براحتی می توانید نسبت به آرایش و اصلاح صورت خود اقدام نمایید .

آینه سرویس بهداشتی زوم دار در کشورهای آسیای شرقی مانند چین ، کره و ژاپن به کرات استفاده می شود ، این نوع آینه ها بیشتر جهت تزیین فضای داخلی ساختمان ها بکار گرفته خواهد شد در ایران نیز آینه سرویس بهداشتی زوم دار در اغلب ساختمان های مسکونی وجود دارد چرا که بر اساس تحقیقات انجام شده میزان آرایش خانم ها در ایران سه برابر متوسط جهانی می باشد .

به طور مثال در چین از آینه سرویس بهداشتی زوم دار در هتل ها و پروژه های بزرگ استفاده می شود بدین صورت نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد و افراد را تحت تاثیر قرار خواهد گرفت .

 

آینه سرویس بهداشتی ضد آب 

لازم به ذکر است تمامی آینه های بک لایت تولید شده در صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت ضد آب یا waterproof است به طوری که حتی روی مدارهای الکتریکی با استفاده از چسب های مخصوصی پوشش داده می شود .

 

آینه سرویس بهداشتی  قاب استیل 

در این طرح از آینه های سرویس بهداشتی قاب های استیل طلایی و نقره ای به عنوان فریم دور آینه استفاده می شود ، به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی باید از قاب های طلایی و مسی مردن بکار برد .

 

آینه سرویس بهداشتی کودک

برای سرویس بهداشتی های کودک نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که شخصیت های برجسته انیمشینی مانند بتمن و باب اسفنجی روی آینه حکاکی می شود بدین شکل نمای زیبایی در فضای ایجاد خواهد شد .

 

آینه سرویس بهداشتی دخترانه 

برای سرویس بهداشتی های دخترانه نیز نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که شخصیت های سینمایی و هنری روی آینه حکاکی می شود ، این نوع آینه ها سطح طراحی داخلی را ارتقا می دهد .

 

آینه سرویس بهداشتی بیضی

برای تولید آینه های بیضی شکل ابتدا آینه در ابعاد بزرگتری با استفاده از قواره بر برش داده شده سپس توسط دستگاه CNC و MASTER به صورت کاملا دقیق تولید خواهد شد ، این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

 

آینه سرویس بهداشتی دو طرفه 

در سرویس بهداشتی های بزرگ نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که از هر دو طرف آینه می توان استفاده کرد این نوع آینه ها اغلب دارای فریم های فلزی رنگی و استیل می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه سرویس بهداشتی دو طرفه بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه بکار برده خواهد شد .

 

آینه سرویس بهداشتی کریستال 

آینه های روشویی از نظر شفافیت به دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است ، این نوع آینه ها در ضخامت های 4 میل و 6 میل موجود است .

 

آینه سرویس بهداشتی خم 

طرح خاص دیگری از آینه های سرویس بهداشتی که از آینه های خم شده استفاده می شود ، برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی ساخته شده و به همراه آینه داخل کوره قرار داده می شود ، آینه های خم در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش آینه تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق می باشد .

 

آینه سرویس بهداشتی بی نهایت

طرح خاص دیگری از آینه های روشویی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ، ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی در طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروزه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه سرویس بهداشتی متحرک 

با تولید آینه های متحرک مدرن دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل نمایید ، آینه های متحرک در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه سرویس بهداشتی - اینستاگرام

آینه سرویس بهداشتی - واتساپ

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

 

نحوه سفارش آینه سرویس بهداشتی به صنایع شیشه و آینه کولیوند

شما می توانید در صورت تمایل انواع آینه  سرویس بهداشتی را در طرح ها و رنگ های مختلف از طریق تماس با شماره های 02188621912  –  09214195178  –  09128235242  به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش دهید و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند آینه سرویس بهداشتی مورد نظر خود را به تیم طراحی ما سفارش دهید .

شایان ذکر است صنایع شیشه و آینه کولیوند خدمات نصب آینه سرویس بهداشتی را توسط تیم باتجربه و خبره در این زمینه انجام می دهد و چنانچه پس الز نصب مشکلی به وجود آید تیم پشتیبامی صنایع کولیوند در کمترین زمان اقدام به رفع نقص خواهد کرد ،  در ادامه برخی از تصاویر مربوط به این نوع آینه ها را مشاهده خواهید کرد :

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

صفحات مجازی صنایع شیشه و آینه کولیوند در زمینه آینه سرویس بهداشتی

آدرس کانال تلگرامی صنایع شیشه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

آیدی صفحه اینستاگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

 

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه هوشمند

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی

 آینه سرویس بهداشتی

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه سرویس بهداشتی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند