فهرست این مقاله

درب ضد سرقت

در ضد سرقت

تعریف در ضد سرقت

در ضد سرقت نوعی از درب های وروردی ساختمان ها هستند که سازنده آن با در نظر گرفتن نکات خاصی در ساخت درب نسبت به رطوبت ، صدا و حریق درب را قادر ساخته است که از تخریب لولا ، قفل و بدنه جلوگیری کرده که در نهایت مانع ورود دزد به محل ورود می شود .

نکته مهمی که در ساخت در ضد سرقت باید در نظر گرفته شود اینست که با توجه به استانداردهای رعایت شده در ساخت آن ها نباید در مواقع بحرانی مانند وقوع زلزله یا آتش سوزی از ورود امداد رسانان جلوگیری شود ، با توجه به اینکه امروزه متاسفانه در کشورمان شاهد حوادث سرقتی زیادی هستیم استفاده از این درب ها می تواند کمک شایانی به امنیت خاطر افراد کند.

 

در ضد سرقت از سه بخش تشکیل شده است :

1- چارچوب 
2- بدنه 
3- قفل

 ویژگی ها و مزیت های در ضد سرقت

1- در  ضد سرقت عایق بسیار مستحکمی در برابر صدا و و حرارت هستند چرا که در برابر آتش سوزی تا 4 ساعت و تا دمای 800 درجه سانتیگراد از خود مقاومت نشان می دهند،

2- به دلیل وجود پشم نسوز در داخل در ضدسرقت ضد حریق هم می باشد .

3- از مزایای دیگر در ضد سرقت می توان به ضد برش و ضد سوراخ بودن آنه ها اشاره کرد به طوری که به دلیل وجود لایه میانی در این درب ها آنها را در برابر برش و سوراخ مقاوم می کند .

 

 در ضد سرقت ایرانی را خریداری کنیم یا خارجی ، کدام ؟

امروزه در بازار کشورمان شاهد وجود درب های ضد سرقت ترکیه ای ، چینی و  در کنار آن ها محصولات کشور خودمان هستیم که در حال حاضر فقط این سه کشور در بازار درب های ضد سرقت در کشورمان نقش دارند .

کارشناسان خبره در ضد سرقت بر این عقیده هستند که از نظر کیفیت درب های ضد سرقت ترکیه ای و ایرانی تقریبا هم رده هم هستند اما در دراز مدت درب های ضد سرقت ترکیه ای ماندگاری بهتر و بیشتری را از خود نشان می دهند و درب های ضد سرقت چینی هم که از نظر تقاضا و کیفیت در جایگاه آخر قرار دارند .

 

نحوه سفارش در ضد سرقت به صنایع کولیوند 

شما می توانید در ضد سرقت را را در طرح ها و رنگ های گوناگون از طریق تماس با شماره های 02188621912  – 0910176773  –  09391247191 به صنایع کولیوند سفارش دهید و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع کولیوند سفارش خود را به صورت حضوری به تیم طراحی و تولید ما بدهید .

شایان ذکر است صنایع کولیوند با بهره گیری از دستگاه های مدرن در صنعت درب و پنجره سازی قادر است انواع درب ضد سرقت را با مرغوب ترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهد .

در ادمه برخی از تصویر مربوط به در ضد سرقت را مشاهده می نمائید :

درب ضد سرقت

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *