فهرست این مقاله

شیشه استون گلاس

شیشه مرمریت

ارائه انواع شیشه استون گلاس ایتالیا در صنایع شیشه و آینه کولیوند

 

شیشه استون گلاس (stone glass) شیشه ای بسیار متفاوت و خاص که در کشور ایتالیا تولید می شود . معمولا ضخامت این نوع شیشه ها بالاست و از نظر کیفیت و مرغوبیت هم استاندارد بین المللی را دارست .

شیشه های مرمریت را به دلیل کیفیت و مقاومت بسیار بالا نسبت به انواع دیگر شیشه ها در نمای ساختمان ها ، کف اتاق ، و شیشه های رومیزی خاص  و حتی در استخرها استفاده می شود ، به تزگی این نوع شیشه ها در رنگ های مختلفی در کشور ایتالیا ساخته می شود .

 

ویژگی های شیشه استون گلاس (stone glass)

1- مقاوم در برابر فشار آب

2- شفافیت و وضوح بسیار بالا

3- مقوم در برابر گرما و سرمای شدید

4- ضمانت نامه 10 ساله

5- خاصیت رفلکتیو

 

ترکیبات شیشه استون گلاس (stone glass)

 

شیشه مرمیت ترکیبات

 

شیشه استون گلاس را می توان به صورت خم هم درآورد و به همبن دلیل است که خاصیت رفلکتیو را داراست و در فروشگاه ها بزرگ اروپا شیشه مرمریت خم را در به کرات می توان مشاهده کرد زیرا به قدری مقاومت این شیشه بالاست که حتی در کف و سقف ساختمان ها هم از این نوع شیشه استفاده می شود .

 

نحوه سفارش شیشه استون گلاس به صنایع شیشه و آینه کولیوند

شما می توانید در صورت تمایل شیشه استون گلاس را در طرح های مختلف از طریق تماس با شماره های 02188621912  –  09128235242  –  09214195178 به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش دهید و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند شیشه استون گلاس مورد نظر خود را به تیم طراحی صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش دهید .

شایان ذکر است صنایع شیشه و آینه کولیوند خدمات نصب شیشه های مرمریت را توسط تیم باتجربه و خبره د راین زمینه انجام می دهد، چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی ما رفع نقص خواهد کرد .

جهت مشاهده تمامی نمونه کارهای صنایع شیشه کولیوند روی لینک روبرو کلیک نمایید :                              نمونه کارها ➡

کانال تلگرامی صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت مشاهده نمونه کارها : koolivandcom@

 

شیشه مرمیت

 

شیشه مرمیت رفلکتیو

شیشه استون گلاس

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه استون گلاس در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.stoneglass.it

 

 

تیم تحریریه کولیوند

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *