فهرست این مقاله

آینه آرایشگاه رنگی

تولید انواع آینه آرایشگاه رنگی در صنایع شیشه و آینه کولیوند               0912823524202188621912 

 

 

آینه آرایشگاه رنگی

 

آینه آرایشگاه رنگی

همانطور که در مقاله های متعددی شرح داده شد داخل سالن های زیبایی یکی از مهم ترین بخش ها آینه محسوب می شود که هم در طراحی داخلی و هم از نظر کاربردی تاثیر بسیار زیادی دارد ، از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های سالن زیبایی و ویژگی های هر یک از آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های سالن زیبایی در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه های بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها منی توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه آرایشگاه رنگی – چراغ دار 

رایج ترین طرح آینه های سالن زیبایی که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت ، آینه های چراغ دار در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از ان به کرات استفاده می کنند .

 

آینه آرایشگاه رنگی – بک لایت 

رایج ترین طرح آینه های آرایشگاهی که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه آرایشگاه رنگی – قاب استیل 

در این طرح از آینه های سالن زیبایی یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های قاب استیل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه آرایشگاه رنگی – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد در این صورت براحتی تعداد زیادی مشتری را به صورت همزمان آرایش کرد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه آرایشگاه رنگی – پایه دار 

طرح دیگری از آینه های سالن زیبایی که یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد به طوری که آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد ، این نوع آینه ها با نام آینه متحرک نیز شناخته شده است .

 

آینه آرایشگاه رنگی - اینستاگرام

 

آینه آرایشگاه رنگی - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش آینه آرایشگاه رنگی

برای اطلاع از قیمت آینه های سالن زیبایی و سفارش آن ها می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دقتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های سالن زیبایی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه آرایشگاه رنگی

آینه آرایشگاه رنگی

آینه آرایشگاه رنگی

آینه آرایشگاه رنگی

آینه آرایشگاه رنگی

آینه آرایشگاه رنگی

آینه آرایشگاه رنگی

آینه آرایشگاه رنگی

آینه آرایشگاه رنگی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های آرایشی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند