فهرست این مقاله

آینه آرایشگاه لامپ دار

تولید آینه آرایشگاه لامپ دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                     0912823524202188621912

 

آینه آرایشگاه لامپ دار

 

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه های آرایشگاهی در طرح های بسیار مختلفی تولید شده است که هر کدام از آن ها برای طراحی داخلی مورد استفاده قرار می گیرد ، یکی از جدیدترین آن ها با نام آینه آرایشگاه شناخته شده است که در این مقاله به بررسی ویژگی ها و انواع آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های آرایشگاهی در ایران فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه آرایشگاه لامپی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه آرایشگاه لامپ دار – لمسی

طرح جدیدی از آینه های لامپی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن و خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه آرایشگاه لامپ دار – ریموتی

طرح دیگری از آینه های لامپی که با استفاده از ریموت چراغ ها روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ لامپ ها و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال می توان با فشردن دکمه ی fade روی ریموت رنگ های مختلف چراغ ها به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه آرایشگاه لامپ دار – پایه چرخ دار

در این طرح از آینه های لامپی پایه های چرخ دار متحرک زیر آینه قرار گرفته است این نوع آینه ها در سالن های با ابعاد بزرگ استفاده شده بدین شکل براحتی می توانید آینه را از یک نقطه به نقطه ی دیگری چابچا کنید .

 

آینه آرایشگاه لامپ دار – قاب استیل 

در این طرح از آینه های لامپی یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار گرفته است به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه آرایشگاه لامپ دار – بزرگنمایی

طرح خاص دیگری از آینه های آرایشگاهی که یک قسمت بزرگنمایی روی آینه قرار گرفته است در طرح های جدید یک آینه بزرگنما با قطر 20 سانتی متر روی آینه بزرگتر وجود دارد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه آرایشگاه لامپ دار – بلوتوث دار 

جدیدترین طرح آینه های آرایشگاهی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید .

 

آینه آرایشگاه لامپ دار – بی نهایت

طرح خاصی دیگری از آینه های آرایشگاهی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی قابل مشاهده می باشد ، آینه های بی نهایت در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه آرایشگاه لامپ دار – متحرک 

با تولید آینه های آرایشگاهی متحرک مدرن دیگر جای هیچ گونه نگرانی بابت جایجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید تنها با کمی هول دادن آینه را از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل کنید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

آینه آرایشگاه لامپ دار – دو طرفه 

در سالن های کوچکبه منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، آینه های دو طرفه در کشورهای آلمان ، ایتالیا ، فرانسه و بلزیک به کرات مورد استفاده قرار می گیرد و به تازگی در ایران رواج پیاده کرده است .

 

آینه آرایشگاه لامپ دار – گرد 

برای تولید آینه های گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر از گرد بر دستی و برای تولید آینه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستگاه CNC و MASTER بکار برده خواهد شد ، آینه های گرد فقط در پروزه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای در دنیا قرار گرفته است .

 

 

جهت سفارش آینه آرایشگاه لامپ دار به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه آرایشگاه و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه آرایشگاه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه آرایشگاه در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه آرایشگاه

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

آینه آرایشگاه لامپ دار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه آرایشگاه در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.ir

تیم تحریریه کولیوند