فهرست این مقاله

آینه آرایشگاه هالیوودی

تولید انواع آینه آرایشگاه هالیوودی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                          0912823524202188621912

 

آینه آرایشگاه هالیوودی

 

آینه آرایشگاه هالیوودی

آینه های آرایشگاهی همراه با نورپردازی به دو دسته ی آینه های نور مخفی یا بک لایت و آینه های چراغ دار یا هالیوودی تقسیم می شود که در این بین آینه هالیوودی از  شدت نورپردازی بسیار بیشتری برخوردار می باشد در این مقاله به بررسی انواع آینه آرایشگاه هالیوودی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های آرایشگاهی در ایران فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه آرایشگاه چراغ دار مدرن را تولیدذ کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در و.ب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه آرایشگاه هالیوودی – تاچ

طرح جدیدی از آینه های آرایشگاهی که با تاچ کردن قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن شده سپس با تاچ کردن همان قسمت چراغ ها خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه آرایشگاه هالیوودی – ریموتی

طرح دیگری از آینه های آرایشگاهی که با استفاده از ریموت چراغ ها روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت رنگ های مختلف چراغ ها بهص ورت اسلاید شو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه آرایشگاه هالیوودی – قاب استیل

در این طرح از آینه های آرایشگاهی یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار می رود .

 

آینه آرایشگاه هالیوودی – دو طرفه

در سالن های کوچک به منطور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار می رود این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

آینه آرایشگاه هالیوودی – بلوتوث دار

جدیدترین طرح آینه های آرایشگاهی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، مدارهای الکتریکی آینه های هوشمند دارای یک سال گارنتی بی قید و شرط است از همین نگرانی برای تعمیر شدن آینه وجود نخواهد داشت .

 

آینه آرایشگاه هالیوودی – پایه دار

در سالن های بزرگ آرایشگاهی یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد بدین شکل آینه براحتی وسط سالن قرار خواهد گرفت ، این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد ، آینه های پایه دار در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه آرایشگاه هالیوودی – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های هالیوودی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراتحان دکوراسیون داخلی حرفه ای در دنیا قرار گرفته است .

 

آینه آرایشگاه هالیوودی - اینستاگرام

 

آینه آرایشگاه هالیوودی - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه آرایشگاه هالیوودی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه هالیوودی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه آرایش هالیوودی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه هالیوودی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه آرایشگاه هالیوودی

آینه آرایشگاه هالیوودی

آینه آرایشگاه هالیوودی

آینه هالیوودی

آینه هالیوودی

آینه آرایشگاه هالیوودی

آینه آرایشگاه هالیوودی

آینه آرایشگاه هالیوودی

آینه آرایشگاه هالیوودی

آینه آرایشگاه هالیوودی

آینه آرایشگاه هالیوودی

آینه آرایشگاه هالیوودی

آینه آرایشگاه هالیوودی

آینه آرایشگاه هالیوودی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه آرایشگاه هالیوودی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند