فهرست این مقاله

آینه ابزار خورده

تولید آینه ابزار خورده در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                      0912823524202188621912

 

آینه ابزار خورده

 

آینه ابزار خورده

با توجه به استقبال قابل توجه مردم از آینه های دکوراتیو تراش شاهد تنوع بسیار زیادی در این نوع آینه ها هستیم به نحوی که طراحان دکوراسیون داخلی روی آینه تراش با رنگ های مختلف حساب ویژه ای کرده اند و تقریبا در همه منازل جدید روی دیوار ها مشاهده می شوند .

از سال 1385 صنایع شیشه و آینه کولیوند با وارد کردن دستگاه تراش آینه از کشور ایتالیا فعالیت خود را در زمینه آینه های دکوراتیو ابزار خورده شروع کرده است که رفته رفته آینه تراش با طرح های متفاوتی در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید شد تا به امروز بیش از 50 طرح مخلف آینه های دکوراتیو ابزار خورده تولید شده است .

فروش آینه تراش در صنایع شیشه و آینه کولیوند به همراه با آینه صورت می گیرد به عبارت دیگر ابزار زدن دور آینه فقط در صورتی انجام خواهد گرفت که آینه هم خریداری شود .

 

نحوه تولید آینه ابزار خورده در صنایع شیشه و آینه کولیوند

نحوه ابزار زدن آینه ای بدین شکل است که ابتدا آینه ها طبق الگو و ابعاد مورد نظر برش داده می شود اگر آینه به صورت جورچین باشد که الگو به دستگاه CNC  داده شده و خود دستگاه آینه ها را برش خواهد داد سپس آینه ها را جداگانه وارد دستگاه تراش می کنیم به طوری که هر آینه باید چهار طرفش تراش داده شود .

در مرحله آخر هم با توجه به اینکه آینه ها به دلیل وجود پودر سنگ مخصوص دستگاه سفیدک زده آن ها را با دستمال مناسب پاک کرد و آینه تراش مدرن را مشاهده خواهید کرد اما توجه داشته باشید که دو نوع دستگاه تراش آینه وجود دارد :

1- دستگاه بابلونی ایتالیا

2- دستگاه چینی

این نوع دستگاه آینه تراش را تولید خواهند کرد اما در جزئیات تراش زدن متفاوتند چرا که دستگاه چینی به هیچ عنوان دقت و هوشمندی دستگاه بابلونی ایتالیا را نخواهد داشت و با کمی دقت متوجه خواهید شد که لبه های آینه در دستگاه تراش چینی به طور منظم تراش داده نشده است .

نکته دیگر در رابطه با آینه تراش فاصله لبه آینه تا ابزار است به عبارت دیگر آینه تراش چند سانت مد نظر شماست به طور معمول آینه تراش 3 سانت در تولید آینه های دکورایتو استفاده می شود اما می توان تراش 2 سانت و 1.5 سانت هم اعمال کرد البته تنظیمات دستگاه تراش را باید تغییر داد.

آینه تراش خورده سه بعدی در واقع جدیدترین نوع آینه های تراش محسوب می شود به طوری که تعدای آینه تراش خورده به صورت مورب به یک آینه تراش دار مسطح به صورت مورب چسبانده می شود .

 

آینه ابزار خورده رنگی 

صنایع شیشه و آینه کولیوند با تولید انواع آینه های رنگی تحول عزیمی را در طراحی دکوراسیون داخلی کشور عزیزمان ایران به وجود آورد ، شاید کسی فکرش را نمی کرد که روزی آینه های با رنگ های مختلف تولید شود اما با تحقیق و پژوهش فروان جوانان عزیز کشورمان این امر محقق شد و امروزه شاهد انواع آینه های رنگی ابزارخورده در صنعت شیشه و آینه هستیم .

آینه تراش خورده بیشتر در آینه کاری روی دیوار کاربرد دارد ، ابزار دور آینه زیبایی آینه را دوچندان خواهد کرد به ویژه اگر آینه ها طبق الگوی خاصی کنار هم به صورت جوچین قرار گیرند به عنوان مثال می توان به آینه لوزی تراش خورده شامپاینی اشاره کرد .

 

انواع آینه ابزار خورده از نظر نوع ابزار دور آینه

  • آینه با ابزار تراش 1.5 سانت و 3 سانت
  • آینه با ابزار لول براق
  • آینه با ابزار لول تخت
  • آینه با ابزار دیاموند
  • آینه با ابزار تراش سه بعدی

لازم به ذکر است که قیمت آینه تراش خورده از دو بخش قیمت آینه و قیمت ابزار دور آینه تشکیل می شود لذا قیمت ابزار دور آینه به صورت متر طول محاسبه خواهد شد به عنوان مثال یک آینه 1 * 1 دارای 4 متر ابزار می باشد .

 

آینه کاری روی دیوار با آینه ابزار خورده

در اکثر مواردی که آینه ابزار تراش سفارش داده می شود جهت آینه کاری روی دیوار است لذا با انجام اینکار هنگامی که آینه ها را طبق الگوی مورد نظر روی دیوار قرار می دهیم تراش آینه ها به نوعی یک نمای سه بعدی هم ایجاد می کند .

 

آینه ابزار خورده قدی

آینه های قدی با توجه به اینکه بیشتر جنبه تزیینی داشته معمولا به صورت یک آینه نقره ای ساده در نظر گرفته می شود اما با تراش دان دور آینه می توان به نوعی یک آینه کاربردی دکوراتیو را تولید کرد .

 

آینه ابزار خورده سه بعدی

برای تولید آینه های سه بعدی نیز ار تعدادی آینه های ابزار خورده استفاده می شود به طوری که یک آینه با ابعاد بزرگ به عنوان آینه اصلی و تعدادی آینه رنگی تراش با طول آینه اصلی و عرض 10 سانتی متر در نظر گرفته می شود .

 

آینه ابزار خورده سرویس بهداشتی

آینه های سرویس بهداشتی انواع مختلفی دارند اما محبوب ترین آن ها آینه نورپردازی شده نام دارد برای تولید این نوع آینه ها از یک آینه با ابعاد استاندارد ، LED های رنگی و ورق PVC استفاده می شود .

 

آینه ابزار خورده آنتیک

خاص ترین نوع آینه های دکوراتیو که روی آینه پتینه کاری شده است ، این نوع آینه ها اغلب در اجرای پروژه های تزیینی کاربرد دارد و معمولا به صورت تایل های مربعی و مستطیلی شکل استفاده می شود .

 

آینه ابزار خورده نورپردازی شده

برای تولید آینه های نوری ابتدا یک آینه با ابعاد استاندارد برش داده شده سپس لبه آینه توسط دستگاه تراش ابزار زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی خواهد شد ، آینه تراش خورده نورپردازی شده در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه ابزار خورده حکاکی شده 

در این طرح از آینه های نورپردازی شده با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه های نوری حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

آینه ابزار خورده صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه های تراش که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مودر علاقه ی خود را پخش نمایید .

 

آینه ابزار خورده قاب استیل 

در این طرح از قاب های استیل طلایی و نقره ای به عنوان فریم دور آینه استفاده می شود به طور مثال برای دیوارهای مشکی رنگ باید از قاب های استیل طلایی بکار برد بدنی صورت نمای زیبایی ایجاد خواهد شد .

 

آینه ابزار خورده دخترانه

برای اتاق های دخترانه نوعی از آینه های تراش طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی سینمایی و هنری روی آینه حکاکی شده است ، این نوع آینه ها به طور کلی سطح طراحی داخلی را ارتقا می دهند ، آینه های دخترانه در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش آینه تولید می شود به همین دلیل نیز ابعاد اینه ها کاملا دقیق می باشد .

 

آینه ابزار خورده کودک

برای اتاق های کودک نوعی از آینه های تراش طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، سوباسا و پینیکیو روی آینه حکاکی می شود بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد ، آینه های کودک در مجله ی THE BEST DESIGN یه عنوان برترین طرح آینه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از ان به کرات استفاده می کنند .

 

آینه ابزار خورده آرایشگاه 

در سالن های زیبایی و آرایشگاه های نوعی از آینه های ابزار خورده اجرا می شود که اغلب به صورت قدی بوده و لوگوی مجموعه روی آینه حکاکی خواهد شد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، به طور مثال در یک آرایشگاه با متراژ 200 متر باید از آینه های تراش سوپر کلیر استفاده کرد به طوری که چهار طرف آینه ها یک قاب فلزی نیز قرار گیرد .

 

آینه ابزار خورده دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه مدرن بکار برد ، این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هسشتید بهتر است که از آینه تراش دو طرفه بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه ابزار خورده قاب چوبی 

به طور کلی آینه های با قاب چوبی به سه دسته ی قاب ام دی اف ، پی وی سی و چبی راش تقسیم می شود که در این بین قاب چوبی نسبت به سایر مدل ها جذاب تر و زیباتر به نظرمی رسد ، آینه های قاب چوبی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

آینه ابزار خورده گرد 

برای تولید آینه های گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر از گرد بر دستی و برای تولید آینه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر از دستگاه CNC و  MASETR بکار برده خواهد شد ، آینه های گرد در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه ابزار خورده - اینستاگرام

آینه ابزار خورده - واتساپ

آینه ابزار خورده

 

 

نحوه سفارش آینه ابزار خورده به صنایع شیشه و آینه کولیوند 

شما می توانید جهت سفارش آینه تراش خورده به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق تماس با شماره های 021886219120912823524209128235242 اقدام نمایید و یا از طریق مراجعه به آدرس دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند آینه تراش خورده مورد نظر خود را به کارشناسان ما سفارش دهید .

شایان ذکر است خدمات نصب آینه تراش خورده در صنایع شیشه و آینه کولیوند توسط تیم خبره و با تجربه در این زمینه انجام می شود و چنانچه مشکلی پس از نصب به وجود آید تیم پشتیبانی صنایع کولیوند اقدام به رفع نقص خواهد کرد .

 

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه آویز

آینه آبزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزارخورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

آینه ابزار خورده

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه تراش در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید:

www.dullesglassandmirror.com 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند