فهرست این مقاله

آینه اتاق بازجویی

تولید انواع آینه اتاق بازجویی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                      0912823524202188621912

 

 

آینه اتاق بازجویی

 

آینه اتاق بازجویی

آینه های دکوراتیو یک طرفه همیشه یکی از جذاب ترین طرح های آینه تولید شده در صنعت شیشه محسوب می شود که اغلب در اتاق های امنیتی استفاده می شود به طوری که با استفاده از این نوع آینه ها فضای داخلی به هیچ وجه قابل مشاهده نیست از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های یک طرفه می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دو طرفه در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه هوشمند بازجویی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه اتاق بازجویی – رنگی 

با توجه به تولید آینه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش می توان از این نوع آینه ها برای تولید آینه های اتاق امنیتی استفاده کرد به طور مثال برای یک اتاق امنیتی سفید رنگ باید از آینه های مشکی بکار برد .

 

آینه اتاق بازجویی – طرح دار 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی آینه های امنیتی به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه روی آینه حکاکی خواهد شد .

 

آینه اتاق بازجویی – قاب استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه اتاق بازجویی – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد این نوع آینه ها در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه اتاق بازجویی – کریستال 

آینه های یک طرفه از نظر شفافیت به سه ذسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است ، این نوع آینه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

آینه اتاق بازجویی - اینستاگرام

 

آینه اتاق بازجویی - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه اتاق بازجویی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه اتاق بازجویی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های امنیتی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه اتاق بازجویی

آینه اتاق بازجویی

آینه اتاق بازجویی

آینه اتاق بازجویی

آینه اتاق بازجویی

آینه اتاق بازجویی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های هوشمند در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند