فهرست این مقاله

آینه اتاق دخترانه

تولید انواع آینه اتاق دخترانه در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                            0912823524202188621912

 

آینه اتاق دخترانه

 

آینه اتاق دخترانه

آینه های دکوراتیو دارای دسته بندهای مختلفی است که هر یک از آن ها به منظور خاصی استفاده می شود یکی از جدیدترین و پرفروش ترین طرح های آینه دکوراتیو بدون تردید آینه اتاق دخترانه و آینه اتاق کودک است که در این مقاله به بررسی انواع این نوع آینه ها و ویژگی های آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دکوراتیو در ایران فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف آینه های دکوراتیواز جمله آینه اتاق دخترانه را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه اتاق دخترانه – سه بعدی

برای تولید آینه های سه بعدی ابتدا یک آینه به عنوان آینه اصلی تولید شده سپس تعدادی آینه با طول آینه اصلی و عرض 10 سانتی متر به صورت مورب به آینه اصلی چسبیده می شود بدین صورت آینه تصاویر را به صورت سه بعدی نمایش خواهد داد .

 

آینه اتاق دخترانه – چراغ دار

متدول ترین طرح آینه اتاق دخترانه که با نام آینه چراغ دار و آینه لامپی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی با توجه به ابعاد آینه ساخته می شود و دور آینه به فاصله ی هر 20 سانتی متر سوراخ خواهد شد در نهایت هم لامپ های مخصوص گریم داخل سوراخ قرار داده می شود .

 

آینه اتاق دخترانه – بک لایت

محبوب ترین طرح آینه های اتاق دخترانه که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی حاشیه دور آینه توسط دستگاه سندبلاست می شود در نهایت هم با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی خواهد شد .

 

آینه اتاق دخترانه – لمسی

طرح جدیدی از آینه های نورمخفی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نور مخفی خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه اتاق دخترانه – ریموتی

طرح دیگری از آینه های بک لایت دخترانه که با استفاده از ریموت نور مخفی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت رنگ های مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه اتاق دخترانه – حسگری

در این طرح از آینه های اتاق دخترانه که با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگری بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد .

 

آینه اتاق دخترانه – قاب استیل 

در این طرح از آینه های دخترانه یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه اتاق دخترانه – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه های اتاق خواب که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید .

 

آینه اتاق دخترانه – بلوتوث دار 

جدیدترین طرح آینه های اتاق دخترانه که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه های بلوتوث دار در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح آینه معرفی شده است از همین رو طراحان از ان به کرات استفاده می کنند .

 

آینه اتاق دخترانه – دوطرفه 

در اتاق های بزرگ نوعی از آینه های مدرن و کلاسیک دو طرفه استفاده می شود این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های دو طرفه در کشورهای ایتالیا ، هلند ، فرانسه و برزیل به کرات استفاده می شود و به تازگی در ایران نیز رواج پیدا کرده است .

 

آینه اتاق دخترانه – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های اتاق خواب که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه اتاق دخترانه – متحرک 

با تولید آینه های دختزانه ی متحرک دیگر هیچ گونه جای نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید تنها با کمی هول دادن ، آینه را از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

 

آینه اتاق دخترانه - اینستاگرام

 

آینه اتاق دخترانه - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش آینه اتاق دخترانه

برای اطلاع از قیمت آینه اتاق دخترانه و سفارش آن می توانید با شماره های 02188621912 – 09128235242 – 09214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه اتاق دخترانه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه اتاق دخترانه در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خرییداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه اتاق دخترانه

آینه اتاق خواب

آینه اتاق دخترانه

آینه اتاق دخترانه

آینه اتاق خواب دخترانه

آینه اتاق دخترانه

آینه اتاق دخترانه

آینه اتاق دخترانه

آینه اتاق دخترانه

آینه اتاق دخترانه

آینه اتاق دخترانه

آینه اتاق دخترانه

آینه اتاق دخترانه

آینه اتاق دخترانه

آینه اتاق دخترانه

آینه اتاق دخترانه

آینه اتاق دخترانه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه اتاق دخترانه در سراسر ئنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند