فهرست این مقاله

آینه اتاق نوجوان

تولید انواع آینه اتاق نوجوان در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                    0912823524202188621912

 

آینه اتاق نوجوان

 

آینه اتاق نوجوان

آینه های دکوراتیو دارای دسته بندی های مختلفی است که هر یک از آن ها نیز زیر شاخه های متعددی دارند به طور مثال برای اتاق خواب های کودکان و نوجوانان نوعی از آینه های دکوراتیو طراحی شده است که با نام آینه اتاق نوجوان و آینه اتاق کودک شناخته شده است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه اتاق نوجوان در ایران فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه اتاق نوجوان – با قاب فلزی

آینه های با قاب فلزی به دو دسته ی آینه های با قاب فلزی رنگی کوره ای و آینه های با قاب استیل تقسیم می شود که در این بین آینه با قاب استیل بسیار حرفه ای و زیبا به نظر می رسد این نوع آینه ها در طرح های مختلفی وجود دارد .

 

آینه اتاق نوجوان – بک لایت

جدیدترین طرح آینه های دکوراتیو که با نام آینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی حاشیه دور آینه توسط دستگاه سندبلاست شده و با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه اتاق نوجوان – چراغ دار

متداول ترین طرح آینه های اتاق نوجوان که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس یک قاب چوبی با توجه به ابعاد آینه ساخته می شود در مرحله ی بعدی لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه اتاق نوجوان – با قاب چوبی

در این طرح از آینه های اتاق نوجوان یک قاب چوبی با پهنای مختلفی دور آینه قرار می گیرد البته به طور کلی قاب های چوبی به سه دسته ی قاب های چوبی اصل ، قاب های پی وی سی و قاب های ام دی اف تقسیم می شود .

 

آینه اتاق نوجوان – ونیزی

آینه های ونیزی برای اولین بار در کشور ایتالیا تولید شد اما خیلی زود مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است فرآیند تولید این نوع آینه ها بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالاتری نسبت به سایر آینه های اتاق نوجوان برخوردار می باشد .

 

آینه اتاق نوجوان – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه های اتاق نوجوان که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بولتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین براحتی می توانید ویدئو  موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید .

 

آینه اتاق نوجوان – گرد 

برای تولید آینه های گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر باید از گرد بر دستی و برای تولید آینه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر باید از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود .

 

آینه اتاق نوجوان – دو طرفه 

در اتاق های بزرگ نوعی از آینه های دو طرفه بکار می رود این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه اتاق نوجوان – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های اتاق نوچوان که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی مخفی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

آینه اتاق نوجوان - اینستاگرام

 

آینه اتاق نوجوان - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان آینه اتاق نوجوان را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد

برای اطلاع از قیمت آینه اتاق نوجوان و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه اتاق نوجوان مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه اتاق نوجوان در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه اتاق نوجوان

آینه اتاق نوجوان

آینه اتاق نوجوان

آینه اتاق نوجوان

آینه اتاق نوجوان

آینه اتاق نوجوان

آینه اتاق نوجوان

آینه اتاق نوجوان

آینه اتاق نوجوان

آینه اتاق نوجوان

آینه اتاق نوجوان

آینه اتاق نوجوان

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه اتاق نوجوان در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.ir

تیم تحریریه کولیوند