فهرست این مقاله

آینه ایستاده کنار سالنی

تولید انواع آینه ایستاده کنار سالنی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                           0912823524202188621912

 

آینه ایستاده کنار سالنی

 

آینه ایستاده کنار سالنی

آینه های قدی همانطور که در مقاله های متعددی شرح داده شد کاربردی ترین طرح آینه ایتساده محسوب می شود که در ساختمان های مختلف مسکونی ، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می گیرد ، جدیدترین طرح آینه های قدی با نام آینه ایستاده کنار سالنی شناخته شده است که در این مقاله به بررسی انواع آینه ایستاده کنار سالنی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های قدی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه ایستاده کنار سالن زیبایی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه ایستاده کنار سالنی – چراغ دار

رایج ترین طرج آینه های قدی که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهد گرفت .

 

آینه ایستاده کنار سالنی – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های قدی که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرخله ی بعدی حاشیه دور آینه سندبلاست خواهد شد و با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت ، آینه های بک لایت در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

آینه ایستاده کنار سالنی – قاب استیل 

در این طرح از آینه های قدی یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های قاب استیل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثی زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه ایستاده کنار سالنی – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینهه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه ایستاده کنار سالنی – آرایشگاه 

در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی نوعی از آینه های بک لایت قدی اجرا شده که به صورت قدی بوده و در ابعاد 80 * 190 سانتی متر تولید می شود البته در ابعاد دیگری نیز قابل تولید می باشد ، آینه های آرایشگاهی مدرن فقط در پروژه های لاکچری استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

آینه ایستاده کنار سالنی - اینستاگرام

 

آینه ایستاده کنار سالنی - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه ایستاده کنار سالنی به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه ایستاده کنار سالنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت جضوری آینه ایستاده کنار سالنی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه ایستاده کنار سالنی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه کنار سالنی

آینه کنار سالنی

آینه ایستاده کنار سالنی

آینه ایستاده کنار سالنی

آینه ایستاده کنار سالنی

آینه ایستاده کنار سالنی

آینه ایستاده کنار سالنی

آینه ایستاده کنار سالنی

آینه ایستاده کنار سالنی

آینه ایستاده کنار سالنی

آینه ایستاده کنار سالنی

آینه ایستاده کنار سالنی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه ایستاده کنار سالنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند