فهرست این مقاله

آینه باکس آرایشگاه

تولید انواع آینه باکس آرایشگاه در صنایع شیشه و آینه کولیوند                             0912823524202188621912

 

آینه باکس آرایشگاه

 

آینه باکس آرایشگاه

آینه های آرایشگاهی همیشه یکی از دغدغه های طراحان دکوراسیون داخلی و صاحبان آرایشگاه ها بوده است چرا که با انتخاب درست آینه می توان کمک شایانی به را به آرایشگرها جهت آرایش هر چه بهتر افراد کرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه باکس آرایشگاه می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های آرایشگاهی در ایران فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها ازر جمله آینه  آرایشگاه بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه باکس آرایشگاه – چراغ دار

رایج ترین طرح آینه های آرایشگاهی که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه باکس آرایشگاه – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های آرایشگاهی که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی حاشیه دور آینه سندبلاست شده و با استفاده از ورق های PVC  و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه باکس آرایشگاه – قاب استیل 

در این طرح از آینه های آرایشگاهی یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدنی شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد .

 

آینه باکس آرایشگاه – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد .

 

آینه باکس آرایشگاه – قدی 

کاربردی ترین طرح آینه های آرایشگاهی بدون تردید آینه های قدی محسوب می شود که ابعاد استاندارد آن معمولا  80 * 190 سانتی متر است البته در ابعاد دیگری نیز قابل تولید می باشد .

 

آینه باکس آرایشگاه – بلوتوث دار 

جدیدترین طرح آینه های آرایشگاهی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید موزیک و ویدئو مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه های بلوتوث دار فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

آینه باکس آرایشگاه – متحرک 

با تولید آینه های آرایشگاهی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هسیتد بهتر است که از آینه های متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه باکس آرایشگاه - اینستاگرام

 

آینه باکس آرایشگاه - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه باکس آرایشگاه به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه باکس آرایشگاه و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه باکس آرایشگاه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه باکس آرایشگاه در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریدارن محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه باکس آرایشگاه

آینه باکس آرایشگاه

آینه باکس آرایشگاه

آینه باکس آرایشگاه

آینه باکس آرایشگاه

آینه باکس آرایشگاه

آینه باکس آرایشگاه

آینه باکس آرایشگاه

آینه باکس آرایشگاه

آینه باکس آرایشگاه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه باکس آرایشگاه در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند