فهرست این مقاله

آینه بی نهایت گرد

تولید انواع آینه بی نهایت گرد در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                   0912823524202188621912

 

آینه بی نهایت گرد

 

آینه بی نهایت گرد

آینه های نورپردازی شده دارای دسته بندهای مختلفی است که هر یک از آن ها به منظور خاصی استفاده می شود ، آینه بی نهایت جدیدترین و خاصی ترین نوع آینه نوری به شمار می روشد که در این مقاله به بررسی آن به ویژه آینه بی نهایت گرد می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های بی نهایت در ایران فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه گرد بی نهایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه بی نهایت گرد – تاچ

طرح جدیدی از آینه های بی نهایت که با تاچ کردن قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نورپردازی خاموش می شود ف نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه بی نهایت گرد – ریموتی

طرح دیگری از آینه های نورپردازی شده که با استفاده از ریموت نورپردازی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE رنگ های مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه بی نهایت گرد – قاب استیل

در این طرح از آینه های بی نهایت جدید یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه بی نهایت گرد – بلوتوث دار 

جدیدترین طرح آینه های بی نهایت که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید .

 

آینه بی نهایت گرد – آرایشگاه 

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های بی نهایت اجرا می شود که اغلب به صورت قدی بوده و و لوگوی مجموعه روی آینه حکاکی می شود ، بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه بی نهایت گرد – دو طرفه

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های بی نهایت دو طرفه استفاده کرد ، بدنی شکل از هر دو طرف آینه می توان بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه بی نهایت گرد – کریستال 

به طور کلی آینه های بی نهایت از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار می باشد

 

آینه بی نهایت گرد – متحرک 

با تولید آینه های متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید .

.

 

آینه بی نهایت گرد - اینستاگرام

 

آینه بی نهایت گرد - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش آینه بی نهایت گرد 

برای اطلاع از قیمت آینه بی نهایت گرد و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه بی نهایت گرد مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه بی نهایت گرد در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه بی نهایت گرد

آینه بی نهایت گرد

آینه بی نهایت گرد

آینه بی نهایت گرد

آینه بی نهایت گرد

آینه بی نهایت گرد

آینه بی نهایت گرد

آینه بی نهایت گرد

آینه بی نهایت گرد

 

جهت کسب اطلااعات بیشتر پیرامون آینه بی نهایت گرد در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند