فهرست این مقاله

آینه دستشویی با نور مخفی

تولید انواع آینه دستشویی با نور مخفی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                            0912823524202188621912

 

آینه دستشویی چراغ دار

 

آینه دستشویی با نور مخفی

طراحی دکوراسیون داخلی امروزه دستخوش تغییرات بسیار گسترده ای شده است به طوری که هر روز شاهد تولید تجهیزات تزیینی مختلفی هستیم ، یکی از قسمت های مهم طراحی داخلی هر ساختمانی بدون تردید سرویس بهداشتی محسوب می شود از همین رو در این مقاله به بررسی آینه دستشویی با نور مخفی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دستشویی در ایران فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه دستشویی با نور مخفی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید آینه دستشویی با نور مخفی به گونه ای است که ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه دستشویی با نور مخفی – لمسی

طرح جدیدی از آینه های دستشویی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نور مخفی خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه دستشویی با نور مخفی – ریموتی 

طرح دیگری از آینه های دستشویی که با استفاده از ریموت نور مخفی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت رنگ های مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه دستشویی با نور مخفی – حسگر حرکتی 

در این طرح از آینه های دستشویی که با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و یپیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد .

 

آینه دستشویی با نور مخفی – ضد بخار 

با توجه به ایجاد بخار ناشی از باز کردن آب گرم در سرویس بهداشتی باید از آینه های هوشمند ضد بخار برای این قسمت از سرویس بهداشتی استفاده کرد ، ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار روی آن محو خواهد شد .

 

آینه دستشویی با نور مخفی – صفحه نمایش دار

جدیدترین طرح آینه های دستشویی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توانید از طریق ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید لازم به ذکر است آینه دستشویی با نور مخفی صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

آینه دستشویی با نور مخفی صفحه نمایش دار در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح آینه دستشویی معرفی شده است .

 

آینه دستشویی با نور مخفی – قاب استیل 

در این طرح از آینه های دستشویی یک قاب استیل طلایی یا نقرهای به عنوان فریم دور آینه استفاده می شود به طور مثال برای دیوارهای مشکی رنگ باید از قاب های طلایی بکار برد بدین شکل نمای زیبایی ایجاد خواهد شد .

 

آینه دستشویی با نور مخفی – کودک 

برای سرویس بهداشتی های کودک نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی اینمیشنی مانند بتمن و باب اسفنجی روی آینه حکاکی می شود بدین شکل کودکان براحتی سزگرم خواهند شد .

 

آینه دستشویی با نور مخفی – دخترانه 

برای سرویس بهداشتی های دخترانه نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی سینمایی و هنری روی آینه حکاکی می شود این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

 

آینه دستشویی با نور مخفی – بیضی

برای تولید آینه های بیضی شکل از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود ، این نوع آینه ها دارای اختلاف ابعاد بین عرض و ارتفاع است چرا که در غیر اینصورت شکل هندسی بیضی ایجاد نخواهد شد ، آینه های بیضی در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه دستشویی با نور مخفی – دو طرفه 

در سرویش بهداشتی های بزرگ نوعی از آینه های بک لایت دو طرفه استفاده می شود که از هر دو طرف آینه می توان بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای فریم های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، آینه های دو طرفه در کشورهای اروپایی نیز مانند آلمان ، ایتالیا ، فرانسه و هلند به کرات استفاده می شود و حتی در مجله the best design نیز به آن اشاره شده است .

 

آینه دستشویی با نور مخفی – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های دستشویی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروزه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای در دنیا قرار گرفته است .

 

آینه دستشویی با نور مخفی – متحرک 

با تولید آینه های روشویی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه دستشویی با نور مخفی متحرک بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه دستشویی با نور مخفی - اینستاگرام

 

آینه دستشویی با نور مخفی - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان آینه دستشویی با نور مخفی را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد 

برای اطلاع از قیمت آینه دستشویی با نور مخفی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر  صنایع شیشه و آینه کولیوند حضوری آینه دستشویی با نور مخفی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه دستشویی با نور مخفی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه دستشویی

آینه تاچ سرویس بهداشتی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

آینه دستشویی با نور مخفی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه دستشویی با نور مخفی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند