فهرست این مقاله

آینه دو طرفه آرایشگاهی

تولید انواع آینه دو طرفه آرایشگاهی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                             0912823524202188621912

 

آینه دو طرفه آرایشگاهی

 

آینه دو طرفه آرایشگاهی

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها مهم ترین ابزار بدون تردید آینه های داخل آرایشگاه است چرا که با استفاده از یک آینه مناسب می توان تا حد زیادی به سهولت در آرایش یک آرایشگر کمک کرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه دو طرفه آرایشگاهی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه سالن زیبایی در ایران فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله آینه دو طرفه آرایشگاهی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه دو طرفه آرایشگاهی – چراغ دار

متداول ترین طرح آینه های آرایشگاهی که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی با توجه به ابعاد آینه ساخته خواهد شد در نهایت هم لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه دو طرفه آرایشگاهی – بک لایت

محبوب ترین طرح آینه های آرایشگاهی که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی حاشیه دور آینه توسط دستگاه سندبلاست خواهد شد در نهایت هم با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت می گیرد .

 

آینه دو طرفه آرایشگاهی – قاب استیل

در این طرح از آینه های آرایشگاهی یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه دو طرفه آرایشگاهی – حکاکی شده 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از دستگاه مستر طرح های مختلفی روی آینه های آرایشگاهی حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی سالن را روی آینه حکاکی کرد .

 

آینه دو طرفه آرایشگاهی – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه های آرایشگاهی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید .

 

آینه دو طرفه آرایشگاهی – قدی 

کاربردی ترین نوع آینه های دو طرفه بدون تردید آینه های قدی محسوب می شود که ابعاد استاندارد ان معمولا 80 * 180 سانتی متر و 100 * 200 سانتی متر می باشد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه دو طرفه آرایشگاهی – بیضی

برای تولید آینه های بیضی شکل باید از دستگاه CNC و MASTER استفاده می شود این نوع آینه ها در پروژه های خاصی بکار رفته و موجب ارتقای سطح طراحی داخلی دکوراسیون خواهد شد .

 

آینه دو طرفه آرایشگاهی – گرد 

برای تولید آینه های گرد با قطر کمتر از 100 سانتی متر باید از گرد بر دست و برای تولید آینه های گرد با قطر بیش از 100 سانتی متر باید از دستگاه CNC و MASTER استفاده کرد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های گرد بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه دو طرفه آرایشگاهی – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های دو طرفه که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه دو طرفه آرایشگاهی – متحرک 

با تولید آینه های دو طرفه متحرک دیگرجای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، آینه های متحرک فقط در پروزه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

 

آینه دو طرفه آرایشگاهی - اینستاگرامی

آینه دو طرفه آرایشگاهی - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان آینه دو طرفه آرایشگاهی را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد

برای اطلاع از قیمت آینه دو طرفه آرایشگاهی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه دو طرفه آرایشگاهی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه دو طرفه آرایشگاهی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت منابسی در اختیار خریداران محنرم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

آینه دو طرفه آرایشگاهی

آینه دو طرفه آرایشگاهی

آینه دو طرفه آرایشگاهی

آینه دو طرفه آرایشگاهی

آینه دو طرفه آرایشگاهی

آینه دو طرفه آرایشگاهی

آینه دو طرفه آرایشگاهی

آینه دو طرفه آرایشگاهی

آینه دو طرفه آرایشگاهی

آینه دو طرفه آرایشگاهی

آینه دو طرفه آرایشگاهی

آینه دو طرفه آرایشگاهی

آینه دو طرفه آرایشگاهی

آینه دو طرفه آرایشگاهی

آینه دو طرفه آرایشگاهی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه دو طرفه آرایشگاهی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.ir

 

تیم تحریریه کولیوند