فهرست این مقاله

آینه روشویی سلطنتی

تولید انواع آینه روشویی سلطنتی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                     0912823524202188621912

 

آینه روشویی سلطنتی

 

آینه روشویی سلطنتی

یکی از دغدغه های بسیار مهم طراحان دکوراسیون داخلی طراحی مناسب و اصولی سرویس بهداشتی است به همین دلیل زمان زیادی صرف چیدمان این بخش از ساختمان می شود ، از مهم ترین بخش های طراحی فضای سرویس بهداشتی انتخاب آینه روشویی می باشد در این مقاله به بررسی انواع آینه روشویی سلطنتی تولید شده می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های روشویی در ایران فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف آینه های روشویی از جمله آینه روشویی سلطنتی را تولید کرده است برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

آینه روشویی سلطنتی دارای دسته بندی های بسیار متنوعی است که هر یک از آن ها برای فضای خاصی مورد استفاده قرار می گیرد در واقع برای روشویی های سنگی یکی از آینه های سلطنتی و برای روشویی های چوبی طرح دیگری از آینه های سلطنتی استفاده می شود .

 

آینه روشویی سلطنتی – نوری

محبوب ترین طرح آینه های روشویی مدرن که پشت آینه نورپردازی شده و حتی نور مخفی از قسمت های سندبلاست شده نیز نمایان می شود ، این نوع آینه ها در ابعاد و طرح های مختلفی تولید می شود .

 

آینه روشویی سلطنتی – لمسی

طرح جدیدی از آینه های نورپردازی شده که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشتن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نورپردازی مخفی خاموش می شود ، عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است و با ضربه زدن عمل نخواهد کرد .

 

آینه روشویی سلطنتی – ریموت دار

یکی دیگر از طرح های آینه روشویی که با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی پشت آینه روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال بات فشردن دکمه ی fade روی آینه نورهای مختلفی به صورت اسلایدشو پشت آینه نمایش داده می شود .

 

آینه روشویی سلطنتی – ونیزی

آینه های ونیزی برای اولین بار در کشور ایتالیا تولید شد اما خیلی زود مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفت ، فرآیند تولید این نوع آینه ها بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد .

 

آینه روشویی سلطنتی – سه بعدی

برای تولید آینه های روشویی سه بعدی ابتدا یک آینه با ابعاد استاندارد برش داده شده سپس تعدادی آینه ابزار خورده با طول آینه اصلی و عرض 10 سانتی متر به صورت مورب به آینه اصلی چسبیده می شود و تصاویر به صورت سه بعدی انعکاس داده خواهد شد .

 

آینه روشویی سلطنتی – رنگی

با توجه به تولید آینه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپانی ، آبی ، بنفش و سبز می توان از این نوع آینه ها برای تولید آینه سه بعدی استفاده کرد به طور مثال برای ساختمانی که رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است باید از آینه نقره ای یا دودی استفاده کرد .

 

آینه روشویی سلطنتی – حسگری

در این طرح با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگری بسیار زمانبر و پیچیده است و به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد لازم به ذکر است تولید آینه روشویی سلطنتی حسگری در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود .

 

آینه روشویی سلطنتی – اکریلیک 

طرح خاصی دیگری از آینه های روشویی که با استفاده از رنگ های اکریلیک و قلم نقاشی حروف الفبا در قالب خاصی روی آینه ایجاد می شود ، این نوع آینه ها در واقع یک اثر هنری مدرن به شمار می رود .

 

آینه روشویی سلطنتی – ضد بخار 

با توجه به ایجاد بخار ناشی باز کردن آب گرم در حمام باید از آینه های هوشمند ضد بخار برای این قسمت از ساختمان استفاده کرد ، ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار روی آن محو خواهد شد .

 

آینه روشویی سلطنتی – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه های روشویی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه روشویی سلطنتی صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه روشویی سلطنتی – با قاب استیل 

در این طرح از آینه های روشویی یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد ، به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی باید از قبا های طلایی بکار برد بدین صورت نمای زیبایی ایجاد خواهد شد .

 

آینه روشویی سلطنتی – کودک 

برای سرویس بهداشتی کودک نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که فریم صورتی و سفید دور آینه قرار گرفته و شخصیت های برجسته ی انیمینشنی مانند بتمن و باب اسفنجی روی آینه حکاکی شده است .

 

آینه روشویی سلطنتی – دخترانه

برای سروی های بهداشتی دخترانه نیز نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که فریم های صورتی و سفید دور آینه قرار گرفته و شخصیت های سینمایی و هنری مانند آنجلینا جولی روی آینه حکاکی شده است .

 

آینه روشویی سلطنتی – دو طرفه 

برای سرویس بهداشتی های کوچک نوعی از آینه های بک لایت دو طرفه استفاده می شود که از هر دو طرف آینه می توان بکار برد ، این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه روشویی سلطنتی – متحرک 

با تولید آینه های روشویی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن آینه ها را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل نمایید ، آینه های متحرک در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه روشویی سلطنتی – 2022 

در این طرح از آینه های روشویی شاهد ترکیب آینه های بک لایت و آینه نور مخفی خواهید بود به همین دلیل با نام آینه 2022 شناخته شده است این نوع آینه ها در کشورهای صاحب سبک طراحی دکوراسیون اجرا خواهد شد ،آینه های 2022 فقط در پروزه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

 

آینه روشویی سلطنتی - اینستاگرام

آینه روشویی سلطنتی - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه روشویی سلطنتی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه روشویی سلطنتی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حصال نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه روشویی سلطنتی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه روشویی سلطنتی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار  خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی سلطنتی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه روشویی سلطنتی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند