فهرست این مقاله

آینه روشویی شیشه ای

تولید انواع آینه روشویی شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                     0912823524202188621912

 

آینه روشویی شیشه ای

 

آینه روشویی شیشه ای

با توجه به تولید روشویی های مختلف و متنوع سنگی ، چوبی و فلزی تولید آینه های روشویی نیز بسیار بیشتر و متنوع تر شده است به طوری که برای هر یک از کابین های روشوی یک آینه ی خاص استفاده می شود ، یکی از جدیدترین روشویی های تولید شده در سراسر دنیا با نام آینه روشویی شیشه ای شناخته شده است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دکوراتیو در ایران فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف آینه های روشویی از جمله آینه روشویی شیشه ای را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

به طور کلی آینه روشویی شیشه ای مدرن به صورت بک لایت تولید می شود که با نام های آینه روشویی نوری و آینه روشویی چراغ دار نیز شناخته شده است ، فرآیند تولید این نوع آینه ها به گونه ای است که ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس حاشیه دور آینه با پهنای مشخصی سندبلاست می شود در مرحله ی بعدی نیز با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی می شود .

 

آینه روشویی شیشه ای – لمسی

طرح جدیدی از آینه روشویی شیشه ای که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است و به عبارتی با ضربه زدن عمل نخواهد کرد .

 

آینه روشویی شیشه ای – ریموت دار

طرح دیگری از آینه های روشویی که با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی پشت آینه روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت رنگ های مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه روشویی شیشه ای – حسگری

جدیدترین تکنولوژی به کار رفته در آینه های روشویی بک لایت که با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه حسگری بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد لازم به ذکر است آینه روشویی شیشه ای حسگری در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه روشویی شیشه ای – تایمردار

در این طرح دمای داخلی محیط و ساعت به صورت دیجیتالی روی آینه نمایش داده می شود ، قسمتی از آینه که اعداد روی آن مشاهده خواهند شد اسیدکاری شده است و در واقع جیوه برداشته می شود .

 

آینه روشویی شیشه ای – صفحه نمایش دار

آینه روشویی لوکس که در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود ، ساختار آن به گونه ای است که یک صفحه نمایش لمسی روی آینه و یک بلندگو پشت آینه قرار گرفته است که توسط بلوتوث به گوشی های متصل می شود بدین شکل می توان ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش کنید .

 

آینه روشویی شیشه ای – ضد بخار 

با توجه به ایجاد بخار ناشی از باز کردن آب گرم در حمام باید از آینه های هوشمند ضد بخار برای این قسمت از سرویس بهداشتی استفاده کرد ، ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار روی آن محو خواهد شد .

 

آینه روشویی شیشه ای – قاب استیل 

در این طرح از آینه های روشویی یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه روشویی شیشه ای – کودک 

برای سرویس بهداشتی کودکان نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، سوباسا و پینیکیو روی آینه حکاکی می شود بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد ، آینه های کودک در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق  خواهد شد .

 

آینه روشویی شیشه ای – دو طرفه 

در سرویس بهداشتی های بزرگ نوعی از آینه های بک لایت دو طرفه استفاده می شود بدین شکل از هر دو طرف آینه می توان بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در سرویس بهداشتی های بزرگ نوعی از آینه روشویی شیشه ای دو طرفه بکار می رود بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه بکار برده می شود .

 

آینه روشویی شیشه ای – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های روشویی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه روشویی شیشه ای – متحرک 

با تولید آینه های روشویی متحرک مدرن دیگر جای هیچگونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن آینه از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل نمایید ، آینه های متحرک فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه روشویی شیشه ای - اینستاگرام

 

آینه روشویی شیشه ای - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه روشویی شیشه ای به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه روشویی شیشه ای و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه روشویی شیشه ای مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه روشویی شیشه ای در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه روشویی شیشه ای

آینه روشویی کیس

آینه روشویی شیشه ای

آینه روشویی دیواری

آینه روشویی شیشه ای

آینه روشویی شیشه ای

آینه روشویی شیشه ای

آینه روشویی شیشه ای

آینه روشویی شیشه ای

آینه روشویی شیشه ای

آینه روشویی سلطنتی

آینه روشویی شیشه ای

آینه روشویی شیشه ای

آینه روشویی شیشه ای

آینه روشویی شیشه ای

آینه روشویی شیشه ای

آینه روشویی شیشه ای

 

www.illuminated-mirrors.uk.com

تیم تحریریه کولیوند