فهرست این مقاله

آینه روشویی چوبی

تولید انواع آینه روشویی چوبی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                     09128235242 – 02188621912

 

آینه روشویی چوبی

آینه روشویی چوبی

تولید آینه های روشویی مدرن بسیار بیشتر از گذشته شده است زیرا طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی فضای داخلی ساختمان دارد از همین رو می توان با استفاده از آینه روشویی چوبی بک لایت می توان طراحی سروس بهداشتی را به میرات قابل توجهی ارتقا داد .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های روشویی در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف آینه روشویی چوبی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمنونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

آینه روشویی چوبی بک لایت جدیدترین طرح آینه های روشویی محسوب می شود که در کشورهای اروپایی نیز به کرات مورد استفاده قرار می گیرد ، فرآیند تولید این نوع آینه ها زمانبر و پیچیده است به همین دلیل نیز قیمت آن بیشتر از سایر آینه های روشویی می باشد .

 

آینه روشویی چوبی – نور مخفی

متداول ترین طرح آینه های روشویی که پشت آینه نورپردازی مخفی صورت می گیرد و برای تولید آن ابتدا یک آینه با ابعاد استاندارد برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی حاشیه دور آینه با پهنای 4 سانتی متر سندبلاست خواهد شد و با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی می شود .

 

آینه روشویی چوبی – لمسی

طرح جدیدی از آینه های روشویی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نورپردازی مخفی روشن می شود ، نحوه ی عملکرد این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است و با ضربه زدن عمل نخواهد کرد .

 

آینه روشویی چوبی – ریموت دار

طرح دیگری از آینه های روشویی که با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد ، به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی آینه رنگ های مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده می شود .

 

آینه روشویی چوبی – حسگری

جدیدترین طرح آینه های روشویی که با حرکت دست از قسمت تعیین شده نورپردازی مخفی روشن شده سپس با حرکت مجدد دست نورپردازی خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگری بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد ، لازم به ذکر است آینه روشویی چوبی حسگری در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و به دلیل نمای مدرن و خاص مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه روشویی چوبی – تایمر دار

در این طرح ساعت و دمای داخلی به صورت دیجیتالی روی آینه نمایش داده می شود و قسمتی از آینه که اعداد مورد نظر روی آینه نمایش داده خواهد شد اسیدکاری می شود ، این افزونه قیمت آینه را چندان تغییر نمی دهد .

 

آینه روشویی چوبی – ونیزی 

آینه های ونیزی برای اولین بار کشور ایتالیا تولید شد و خیلی زود نیز مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفت ، این نوع آینه ها با نام های آینه منبت کاری شده و آینه روشویی مدرن نیز شناخته شده است .

 

آینه روشویی چوبی – ضد بخار 

با توجه به ایجاد بخار ناشی از باز کردن آب گزم در حمام باید از آینه های هوشمند ضد بخار برای این قسمت سرویس بهداشتی استفاده کرد ، ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار روی آن محو خواهد شد ، آینه های ضد بخار در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه روشویی چوبی – متحرک 

با تولید آینه های روشویی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابحایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل نمایید ، آینه های متحرک در کشورهای ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

 

جهت سفارش آینه روشویی چوبی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه روشویی چوبی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه روشویی چوبی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه روشویی چوبی در صنایع شیشه و آینه کولیوند به استفاده از آینه های با درجه کیفیت +A صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه روشویی چراغ دار

آینه روشویی چوبی

آینه روشویی چوبی

آینه روشویی چوبی

آینه روشویی جدید

آینه روشویی چوبی

آینه روشویی چوبی

آینه روشویی چوبی

آینه روشویی چوبی

آینه روشویی چوبی

آینه روشویی چوبی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه روشویی چوبی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند