فهرست این مقاله

آینه رومیزی دکوری

تولید انواع آینه رومیزی دکوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                0912823524202188621912

 

آینه رومیزی دکوری

 

آینه رومیزی دکوری

آینه های رومیزی در طرح های بسیار مختلفی تولید شده است که هر یک از آن ها برای قسمت خاصی در ساختمان استفاده می شود ، جدیدترین طرح آینه های رومیزی با نام آینه رومیزی دکوری شناخته شده است که در این مقاله به بررسی انواع آن و ویژگی های آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های رومیزی در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه رومیزی دکوری را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه رومیزی دکوری – چراغ دار

رایج ترین طرح آینه های رومیزی که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده شده در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لمپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه رومیزی دکوری – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های رومیزی که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی حاشیه دور آینه توسط دستگاه سندلابست خواهد شد و با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه رومیزی دکوری – قاب استیل

در این طرح از آینه های رومیزی یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های استیل طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه رومیزی دکوری – دو طرفه 

در سالن های بزرگ نوعی از آینه های رومیزی دو طرفه اجرا می شود بدین شکل از هر دو طرف آینه می توان بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد .

 

آینه رومیزی دکوری – ونیزی

آینه های ونیزی برای اولین بار در کشور ایتالیا تولید شده اما خیلی زود مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است ، فرآیند تولید آینه های ونیزی بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل قیمت بالایی برخوردار می باشد ، آینه های ونیزی در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش آینه تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق می باشد .

 

آینه رومیزی دکوری – بلوتوث دار 

جدیدترین طرح آینه های رومیزی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه های بلوتوث دار فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

آینه رومیزی دکوری – متحرک 

با تولید آینه های رومیزی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه رومیزی دکوری متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه رومیزی دکوری - اینستاگرام

آینه رومیزی دکوری - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه رومیری دکوری به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه رومیزی دکوری و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه رومیزی دکوری مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه رومیزی دکوری در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه رومیزی

آینه رومیزی دکوری

آینه روشویی لاکچری

آینه رومیزی دکوری

آینه رومیزی دکوری

آینه رومیزی دکوری

آینه رومیزی دکوری

آینه رومیزی دکوری

آینه رومیزی دکوری

آینه رومیزی دکوری

آینه رومیزی دکوری

 

جهت کسب اطللاعات بیشتر پیرامون آینه رومیزی دکوری در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.ir

تیم تحریریه کولیوند