فهرست این مقاله

آینه سالن زیبایی

تولید و اجرای انواع آینه سالن زیبایی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                        0912823524202188621912

 

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

امروزه با توجه به تاثیر آراستگی و ظاهر زیبا در زندگی اجتماعی و فردی سالن های زیبایی متعددی در کشور راه اندازی شده است به طوری که در هر محله ای چندین سالن زیبایی وجود دارد به طبع یکی از مهم ترین بخش های کاربردی و تزیینی چنین ساختمان هایی اجرای آینه سالن زیبایی می باشد چرا که با استفده از آینه می توان ظاهر هر فردی را آراسته کرد و طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی را به میران قابل توجهی ارتقا داد .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دکوراتیو در ایران فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد و تا کنون بیش از 100 طرح مختلف آینه سالن زیبایی را تولید و اجرا کرده است در ادامه به برخی از پرفروش ترین این نوع آینه ها می پردازیم اما برای مشاهده تمامی نمونه کارها به منوی نمونه کارها مراجعه نمایید .

در کشورهای اروپایی از آینه های تزیینی به عنوان مهم ترین بخش طراحی دکوراسیون داخلی یاد می شود و طراحان دکوراسیون نیز با استفاده از آینه سالن زیبایی قادر به اجرای یک طرح مدرن در فضای داخلی سالن هستند از طرفی هم با بکار بردن آینه های دکوراتیو فضای داخلی بزرگتر به نظر می رسد .

 

آینه سالن زیبایی ونیزی

در برخی از سالن های زیبایی که دارای طراحی دکوراسیون کلاسیک هستند به عبارتی در فضای داخلی سالن بیشتر از وسایل تزیینی لوکس قدیمی استفاده شده است بهتر است که از آینه های ونیزی بکار بده شود ، این نوع آینه ها به دلیل نمای بسیار زیبا و شکیل به کرات در سالن های زیبایی کشورهای اروپایی نیز استفاده می شود .

 

آینه سالن زیبایی با نورپردازی مخفی

به طور کلی آینه های با نورپردازی مخفی در سالن های با طراحی های مختلف استفده می شود و برای تولید آن نیز از ورق های PVC و LED های رنگی بکار می رود به طوری که ابتدا آینه با ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس LED های رنگی دور ورق PVC قرار داده شده و در نهایت هم ورق PVC پشت آینه چسبیده می شود ، آینه سالن زیبایی با نورپردازی مخفی به دو روش ساده و سندبلاست وجود دارد که در طرح سندبلاست دور آینه به روش های مختلفی سندبلاست شده که در واقع نور از قسمت های سندبلاست شده تایید خواهد شد .

 

آینه سالن زیبایی چراغ دار 

یکی دیگر از آینه های نوردار که در سالن های آرایشی به کرات مورد استفاده قرار می گیرد آینه چراغ دار نام دارد ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک آینه با ابعاد استاندارد برش داده شده سپس دور آینه به فاصله هر 10 سانتی متر سوراخ خواهد شد و لامپ های کم مصرف اما با ظاهر قدیمی در داخل آن ها قرار داده می شود .

 

آینه سالن زیبایی با قاب

در طراحی های جدید معمولا از شیشه و آینه های فریم لس بکار می رود اما برخی از افراد همچنان به دنبال آینه های با قاب هستند از همین رو صنایع شیشه و آینه کولیوند با راه اندازی یک کارگاه مجزای ساخت انواع قاب های PVC رنگی با پهنای مختلف قادر به اجرای آینه های دکوراتیو با قاب می باشد .

 

آینه سالن زیبایی سوپر کلیر و کریستال

به طور کلی سه نوع آینه سالن زیبایی از نظر شفافیت وجود دارد آینه فلوت ، سوپر کلیر و کریستال که در این بین آینه سوپر کلیر و کریستال دارای شفافیت بسیار زیادی است لذا در سالن های آرایشی به دلیل اینکه آینه یک ابزار بسیار مهم محسوب می شود بهتر است که شفافیت آن بالا باشد به عبارتی در تولید آینه سالن زیبایی باید از آینه های سوپرکلیر و کریستال استفاده کرد .

 

آینه سالن زیبایی گرد

آینه های سال پذیرایی در اشکال مختلف هندسی تولید می شود که در این بین آینه گرد بیشترین کاربرد را دارد ، برای تولید آینه های گرد و بیضی از گردبرهای دستی و دستگاه CNC استفاده می شود .

 

آینه سالن زیبایی سه بعدی

برای تولید آینه های سه بعدی ابتدا یک آینه با ابعاد استاندارد برش داده شده سپس تعدادی آینه با طول آینه اصلی و عرض 10 سانتی متر به صورت مورب به آینه اصلی چسبیده می شود بدشن صورت یک نمای سه بعدی ایجاد خواهد شد ، آینه سالن زیبایی سه بعدی در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده می شود و طراحان دکوراسیون از آن جهت تزیین فضای داخلی بکار می برند .

 

آینه سالن زیبایی لمسی

طرح جدیدی از آینه های با نورپردازی مخفی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه ( علامت پاور ) نورپردازی مخفی روشن شده سپس با لمس کردن همان قسمت نورپردازی مخفی خاموش خواهد شد .

 

آینه سالن زیبایی ریموت دار

یکی دیگر از طرح های آینه روشویی که با استفاده از ریموت نورپردازی مخغی پشت آینه روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد .

 

آینه سالن زیبایی حسگری

در این طرح با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه حسگری بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد لازم به ذکر است آینه سالن زیبایی حسگری در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

قیمت آینه سالن زیبایی حسگر حرکتی تقریبا 30 درصد از آینه های لمسی بیشتر است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع آینه ها فقط در ساختمان های لوکس استفاده می کنند .

 

آینه سالن زیبایی اکریلیک

در این طرح از آینه های سالن زیبایی با استفاده از قلم های نقاشی و رنگ اکریلیک حروف الفبا در قالب خاصی روی آینه ایجاد می شود ، این نوع آینه ها در واقع یک اثر هنری مدرن به شمار می رود آینه سالن زیبایی اکریلیک در کشورهایی نظیر آلمان ، ایتالیا ، فرانسه و هلند به عنوان آینه قدی در سالن های زیبایی لوکس استفاده می شود بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

آینه سالن زیبایی اکریلیک محبوب ترین طرح آینه های سالن های زیبایی محسوب می شود به طوری که بیش از 40 درصد سفارشات آینه های آرایشی به این طرح جدید و مدن تعلق دارد این نوع آینه ها در ابعاد مختلفی تولید می شود .

 

آینه سالن زیبایی صفحه نمایش دار

جدیدترین طرح آینه های سالن زیبایی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق وای فای به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید .

آینه سالن زیبایی صفحه نمایش دار در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله the best design که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح آینه آرایشگاهی معرفی شده است ، قیمت آینه سالن زیبایی صفحه نمایش دار تقریبا دو برابر آینه های سالن زیبایی ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از آن فقط در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

آینه سالن زیبایی پایه دار 

در این طرح از آینه های آرایشگاهی یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار گرفته است به طوری که آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد ، این نوع آینه ها در پروژه های لاکچری استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قزار خواهند گرفت .

 

آینه سالن زیبایی با قاب استیل 

در این طرح از قاب های استیل طلایی و نقره ای به عنوان فریم دور آینه استفاده می شود به طور مثال برای یک دیوار مشکی رنگ باید از قاب طلایی بکار برد بدین صورت نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه سالن زیبایی دخترانه 

برای سالن های زیبایی دخترانه نوعی از آینه های بک لایت و چراغ دار تولید شده است که شخصینت های سینمایی روی آینه حکاکی کرده و از فریم های صورتی و سفید به عنوان قاب دور آینه استفاده می شود .

 

آینه سالن زیبایی کودک

برای آرایشگاه های کودک نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که شخصیت های برجسته انیمیشنی مانند بتمن و باب اسفنجی روی آینه حکاکی شده است بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد شده است .

 

آینه سالن زیبایی بزرگنما

نوع دیگری از آینه های سالن زیبایی که یک آینه بزرگنما با قابلیت بزرگنمایی تا 10 برابر نیز روی آینه قرار داد این نوع آینه ها با نام آینه آرایشی و زوم دار نیز شناخته شده است و در واقع موجب سهولت در آرایش می شود .

 

آینه سالن زیبایی لاکچری 

طرح جدید دیگری از آینه های سالن زیبایی که از ترکیب آینه های بک لایت و آینه چراغ دار تشکیل شده است این نوع آینه ها با نام آینه لاکچری شناخته شده است و در پروژه های خاصی استفاده خواهد شد ، آینه های لاکچری در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه سالن زیبایی دوطرفه

برای سالن های کوچک نوعی از آینه های بک لایت دو طرفه استفاده می شود که از هر دو طرف آینه می توان بکار برد ، این نوع آینه ها اغلب دارای فریم های استیل و هایگلاسن رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه سالن زیبایی دو طرفه بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهنیه بکار برده خواهد شد .

 

آینه سالن زیبایی بیضی 

برای تولید آینه های بیضی شکل شکل باید از دستگاه CNC و MASTER استفاده کرد این نوع آینه ها در پروژه های خاصی بکار رفته و موجب ارتقای سطح طراحی داخلی خواهد شد ، آینه های بیضی در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

آینه سالن زیبایی بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های سالن زیبایی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگ داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه سالن زیبایی کریستال 

به طور کلی آینه های سالن های زیبایی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار می باشد ، آینه های کریستال فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

آینه سالن زیبایی- اینستاگرام

 

آینه سالن زیبایی- واتساپ

 

 

جهت سفارش انواع آینه سالن زیبایی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه سالن زیبایی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه سالن زیبایی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است آینه سالن زیبایی تولید شده در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه ها با درجه کیفیت +A صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم و حذف واسطه ها با قیمت بسیار مناسبی در اختیار خریدارن محترم قرار خوهد گرفت .

 

آینه سالن دو طرفه

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن آرایشگاه

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

آینه سالن زیبایی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه سالن زیبایی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند