فهرست این مقاله

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

تولید آینه سرویس بهداشتی بک لایت در صنایع شیشه و آینه کولیوند                     0912823524202188621912

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

یکی از مهم ترین دغدغه های طراحان دکوراسیون داخلی طراحی فضای داخلی سرویس بهداشتی است چرا که این قسمت از ساختمان تاثیر بسزایی در دلنشین بودن یک ساختمان دارد ، در بین متریال های استفاده شده جهت تزیین انتخاب آینه بسیار مهم می باشد از همین رو در این مقاله به بررسی جدیدترین طرح که با نام آینه سرویس بهداشتی بک لایت شناخته شده است می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های سرویس بهداشتی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه سرویس بهداشتی بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید آینه سرویس بهداشتی بک لایت به گونه ای است که ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی حاشیه دور آینه توسط دستگاه سندبلاست می شود در نهایت هم با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نور مخفی صورت می گیرد .

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت – لمسی

طرح جدیدی از آینه های سرویس بهداشتی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نور مخفی خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت – ریموتی

طرح دیگری از آینه های از آینه های سرویس بهداشتی که با استفاده از ریموت نور مخفی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت رنگ های مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت – حسگر حرکتی

در این طرح از آینه های روشویی با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد .

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه های سرویس بهداشتی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه سرویس بهداشتی بک لایت صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود .

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت – ضد بخار

با توجه به ایجاد بخار نای از باز کردن آب گرم در حمام باید از آینه های هوشمند ضد بخار برای این قسمت از سرویس بهداشتی استفاده کرد ، ساختار آینه ضد بخار به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار روی آن محو خواهد شد .

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه های روشویی مدرن حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت – با قاب استیل

در این طرح از آینه های روشویی یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه استفاده می شود به طور مثال برای یک دیوار مشکی یا طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی بکار برد بدین صورت نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت – کودک 

برای سرویس بهداشتی های کودک نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که فریم صورتی و سفید دور آینه قرار گرفته و شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن و باب اسفنجی روی آینه حکاکی می شود ، سخصیت های انیمیشنی آینه های پسرانه به مراتب جذاب تر از آینه های پسرانه است و از قیمت بالاتری هم برخوردار می باشد .

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت – بیضی

برای تولید آینه های بیضی شکل ابتدا آینه در ابعاد بزرگتری با استفاده از قواره بر برش داده شده سپس توسط دستگاه CNC به صورت کاملا دقیق تولید خواهد شد این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار خواهد گرفت ، آینه های بیضی در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش آینه تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق می باشد .

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت – دو طرفه

در سرویس بهداشتی های بزرگ نوعی از آینه های بک لایت مدرن و لاکچری اجرا می شود که به صورت دو طرفه است این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، آینه های دو طرفه در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح آینه های دکوری معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت – بزرگ نما 

طرح خاص دیگری از آینه های سرویس بهداشتی که که یک قسمت بزرگنما روی آینه وجود دارد بدین شکل براحتی می توانید نسبت به آرایش صورت خود بپردازید چرا که تصویر تا 10 برابر بزرگتر نشان داده خواهد شد ، آینه های بزرگ نما در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های سرویس بهداشتی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت – متحرک 

با تولید آینه های سرویس بهداشتی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابحایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه ببه نقطه دیگر منتقل نمایید ، با تولید آینه سرویس بهداشتی بک لایت متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست چرا که هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه سرویس بهداشتی بک لایت - اینستاگرام

آینه سرویس بهداشتی بک لایت - واتساپ

 

از طریق زیر می توان آینه سرویس بهداشتی بک لایت را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش دهید 

برای اطلاع از قیمت آینه سرویس بهداشتی بک لایت و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند صورت حضوری آینه سرویس بهداشتی بک لایت مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه سرویس بهداشتی بک لایت در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

آینه سرویس بهداشتی بک لایت

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه سرویس بهداشتی بک لایت در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند