فهرست این مقاله

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

تولید انواع آینه سرویس بهداشتی چراغ دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                    0912823524202188621912

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

به طور کلی برای طراحی یک سرویس بهداشتی جذاب و دلنشین باید المان های متعددی را در نظر گرفت که یکی از مهم ترین آن ها انتخاب مناسب یک آینه و کابین روشویی است ، جدیدترین طرح آینه های روشویی با نام آینه سرویس بهداشتی چراغ دار و نور مخفی شناخته شده است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های چراغ دار در ایران فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه سرویس بهداشتی چراغ دار را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

لازم به ذکر است آینه سرویس بهداشتی چراغ دار به دو دسته ی آینه های بک لایت با نور مخفی و آینه های لامپی تقسیم می شود البته در اغلب موارد از آینه های نور مخفی به عنوان آینه سرویس بهداشتی استفاده خواهد شد که در ادامه انواع آن را تشریح خواهیم کرد .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار – لمسی

طرح جدیدی از آینه های روشویی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نور مخفی خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است و با ضربه زدن عمل نخواهد کرد .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار – ریموتی

طرح دیگری از آینه های روشویی که با استفاده از ریموت چراغ ها روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت رنگ های مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار – حسگر حرکتی 

در این طرح از آینه های روشویی با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد ، آینه سرویس بهداشتی چراغ دار در کشورهای آسیای شرقی به ویژه در چین ، ژاپن و کره جنوبی در پروژه های مختلفی استفاده می شود .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار – حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه های چراغ دار حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی آینه حکاکی کرد .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار – صفحه نمایش دار

جدیدترین طرح آینه های روشویی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید لازم به ذکر است آینه سرویس بهداشتی چراغ دار صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

قیمت آینه سرویس بهداشتی چراغ دار صفحه نمایش دار تقریبا دو برابر آینه های روشویی ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع آینه ها در فضای داخلی ساختمان استفاده می کنند ، آینه سرویس بهداشتی چراغ دار صفحه نمایش دار در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح آینه معرفی شده است .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار – ضد بخار

با توجه به ایجاد بخار ناشی باز کردن آب گرم در حمامن باید از آینه های هوشمند ضد بخار برای این قسمت از سرویس بهداشتی استفاده کرد ، ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار محو خواهد شد .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار – پایه دار 

در این طرح از آینه های چراغ دار که یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد به طوری که آینه را می توان وسط سرویس بهداشتی نیز قرار داد ، این نوع آینه ها در سرویس های با ابعاد بزرگ بکار می رود .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار – قاب استیل 

در این طرح از آینه های هوشمند یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه استفاده می شود ، به طور مثال برای دیوارهای مشکی یا طوسی باید از قاب های طلایی و مسی رنگ بکار برد .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار – کودک 

برای سرویس بهداشتی های کودک نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، سوباسا و پینیکیو روی آینه حکاکی می شود بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار – دخترانه

برای سرویس بهداشتی های دخترانه نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که شخصیت های برجسته سینمایی و هنری روی آینه حکاکی می شود این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار – کریستال

آینه های سرویس بهداشتی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر شفاف ترین نوع آینه روشویی به شمار می رود ، آینه های کریستال در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار – دو طرفه 

در سرویس بهداشتی های بزرگ نوعی از آینه های چراغ دار دو طرفه بکار می رود که به واسطه ی آن از هر دو طرف آینه می توان استفاده کرد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های سرویس بهداشتی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار – متحرک 

با تولید آینه های سرویس بهداشتی های متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، آینه های متحرک فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار - اینستاگرام

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه سرویس بهداشتی چراغ دار به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه سرویس بهداشتی چراغ دار و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه سرویس بهداشتی چراغ دار مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه سرویس بهداشتی چراغ دار در صنایع شیشه و آیه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

آینه سرویس بهداشتی چراغ دار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه سرویس بهداشتی چراغ دار در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند