فهرست این مقاله

آینه ضد بخار گرد

تولید انواع آینه ضد بخار گرد در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                          0912823524202188621912

 

آینه ضد بخار گرد

 

آینه ضد بخار گرد

در گذشته به دلیل ایجاد بخار در حمام استفاده از آینه عملا غیر ممکن بود چرا که بخار ناشی از باز کردن آب گرم افراد هنگام استفاده از آینه دچار دردسر زیادی می شدند ، با تولید آینه های ضد بخار این دغدغه به طور کامل برطرف شد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه ضد بخار گرد می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های ضد بخار در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختف این نوع آینه ها از جمله آینه ضد بخار هوشمند را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه ضد بخار گرد – تاچ

طرح جدیدی از آینه های ضد بخار که با تاچ کردن قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نور مخفی خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه ضد بخار گرد – ریموتی

طرح دیگری از آینه های شد بخار که با استفاده از ریموت نور مخفی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی fade روی ریموت رنگ های مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه ضد بخار گرد – قاب استیل

در این طرح آینه های ضد بخار یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه ضد بخار گرد – بلوتوث دار

جدیدترین طرح آینه های ضد بخار که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه های بلوتوث دار فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

آینه ضد بخار گرد – حکاکی شده

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی آینه به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه روی آینه حکاکی خواهد شد .

 

آینه ضد بخار گرد - اینستاگرام

 

آینه ضد بخار گرد - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان آینه ضد بخار گرد را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد

برای اطلاع از قیمت آینه ضد بخار گرد و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه ضد بخار گرد مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه ضد بخار گرد در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه ضد بخار گرد

آینه ضد بخار گرد

آینه ضد بخار گرد

آینه ضد بخار گرد

آینه ضد بخار گرد

آینه ضد بخار گرد

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه ضد بخار گرد در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.ir

تیم تحریریه کولیوند