فهرست این مقاله

آینه طرح دار دیواری

تولید انواع آینه طرح دار دیواری در صنایع شیشه و آینه کولیوند                            0912823524202188621912

 

آینه طرح دار دیواری

 

آینه طرح دار دیواری

آینه های دکوراتیو در همه ی ساختمان های مسکونی و تجاری اجرا شده است به طوری که طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع آینه ها جهت تزیین فضای داخلی استفاده می کنند از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه طرح دار دیواری و ویژگی های آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه طرح دار در ایران فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه طرح دار دیواری را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

تمامی آینه های تولید شده در صنایع شیشه و آینه کولیوند دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط است به همین دلیل آینه های طرح دار دیواری را با خیالی آسوده می توانید خریداری نمایید .

 

آینه طرح دار دیواری – چراغ دار

رایج ترین مدل آینه های طرح دار که با نام آینه چراغ دار شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه طرح دار دیواری – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های دیواری که با نام آینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی حاشیه دور آینه سندبلاست شده و با استفاده از LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت می گیرد .

 

آینه طرح دار دیواری – قاب استیل

در این طرح از آینه های دیواری یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه طرح دار دیواری – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، آینه های دو طرفه در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

آینه طرح دار دیواری – قدی 

آینه های قدی طرح دار بدون تردید کاربردی ترین طرح آینه های دیواری محسوب می شود که معمولا در ابعاد استاندارد 80 * 190 سانتی متر و 90 * 200 سانتی متر تولید می شود این نوع آینه ها نمای زیبایی را در فضای داخلی ایجاد خواهد کرد ، آینه های قدی در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ف هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه طرح دار دیواری – متحرک 

با تولید آینه های دیواری متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های متحرک بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه طرح دار دیواری – کریستال 

به طور کلی آینه های طرح دار از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است ، آینه های کریستالی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه طرح دار دیواری – بی نهایت 

در این طرح یک یک عمق نورپردازی بی نهایت داخل آینه ایجاد می شود به طوری که آینه تصاویر را به صورت دنباله دار منعکس می کند به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار است .

 

آینه طرح دار دیواری - اینستاگرام

 

آینه طرح دار دیواری - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه طرح دار دیواری به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه طرح دار دیواری و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه طرح دار دیواری مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه طرح دار دیواری در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه طرح دار

آینه طرح دار دیواری

تولید آینه طرح دار

آینه طرح دار دیواری

آینه طرح دار دیواری

آینه طرح دار دیواری

آینه طرح دار دیواری

آینه طرح دار دیواری

آینه طرح دار دیواری

آینه طرح دار دیواری

آینه طرح دار دیواری

آینه طرح دار دیواری

آینه طرح دار دیواری

آینه طرح دار دیواری

آینه طرح دار دیواری

 

جهت کسب اطاعات بیشتر پیرامون آینه طرح دار دیواری در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www,wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند