فهرست این مقاله

آینه قاب دار گرد

تولید انواع آینه قاب دار گرد در صنایع شیشه و آینه کولیوند                             0912823524202188621912

 

آینه قاب دار گرد

 

آینه قاب دار گرد

آینه های دکوراتیو به طور کلی به دو دسته ی قاب دار و بدون قاب تقسیم می شود که در این بین آینه های با فریم بسیار جذاب تر به نظر می رسد و در پروژه های مختلفی نیز مورد استفاده قرار می گیرد ، از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های با فریم و ویژگی های آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های با فریم در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه با فریم را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه قاب دار گرد – چراغ دار 

رایج ترین طرح آینه های با دکوراتیو که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپ لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه قاب دار گرد – بک لایت 

محبوب ترین طرح آینه های دکوراتیو که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه قاب دار گرد – استیل 

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های استیل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی ان قرار خواهند گرفت .

 

آینه قاب دار گرد – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه مدرن بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه قاب دار گرد – آرایشگاه 

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های گرد بک لایت استفاده می شود که از ترکیب آینه های بک لایت و چراغ دار تشکیل شده است و اغلب لوگوی مجموعه روی آینه حکاکی خواهد شد ، آینه های آرایشگاهی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه قاب دار گرد - اینستاگرام

 

آینه قاب دار گرد - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه قاب دار گرد به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه های با فریم و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467  تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های با فریم در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

آینه فریم دار

آینه فریم دار

آینه قاب دار گرد

آینه قاب دار گرد

آینه قاب دار گرد

آینه قاب دار گرد

آینه قاب دار گرد

آینه قاب دار گرد

آینه قاب دار گرد

آینه قاب دار گرد

آینه قاب دار گرد

آینه قاب دار گرد

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های با قاب در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند