فهرست این مقاله

آینه قدی ایستاده

تولید انواع آینه قدی ایستاده در صنایع شیشه و آینه کولیوند                     0912823524202188621912

 

آینه قدی ایستاده

 

آینه قدی ایستاده

آینه های دکوراتیو از نظر شکل هندسی نصب شده به دو دسته ی آینه های ایستاده و آینه های دیواری که به صورت افقی نصب شده تقسیم می شود که در این بین آینه های ایستاده کاربرد بسیار زیادی دارد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های ایستاده و ویژگی های آن ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های ایستاده در ایران فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه بک لایت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه قدی ایستاده – چراغ دار 

رایج ترین طرح آینه های ایستاده که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه قدی ایستاده – بک لایت

محبوب ترین طرح آینه های ایستاده که با نام آینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه قدی ایستاده – قاب استیل

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه قدی ایستاده – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه قدی ایستاده – پایه دار 

در این طرح یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد به طوری که آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد ، این نوع آینه ها در سالن های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد ، آینه های پایه دار فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

آینه قدی ایستاده - اینستاگرام

آینه قدی ایستاده - واتساپ

 

 

از طریق می توان آینه قدی ایستاده را به صنایع شیشه کولیوند سفارش داد 

برای اطلاع از قیمت آینه های ایستاده در صنایع شیشه کولیوند و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شاین ذکر است تولید آینه های ایستاده در صنایع شیشه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه ایستاده

آینه ایستاده

آینه قدی ایستاده

آینه قدی ایستاده

آینه قدی ایستاده

آینه قدی ایستاده

آینه قدی ایستاده

آینه قدی ایستاده

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های ایستاده در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند