فهرست این مقاله

آینه قدی با لامپ

تولید انواع آینه قدی با لامپ در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                           0912823524202188621912 

 

آینه قدی با لامپ

 

آینه قدی با لامپ

طراحان دکوراسیون داخلی در سراسر دنیا از آینه های قدی برای تزیین فضای داخلی و همچنین جهت آراستگی افراد خانه در اتاق خواب ها استفاده می کنند ، یکی از جدیدترین طرح های آینه قدی با نام آینه قدی با لامپ و آینه گریم شناخته شده است که در این مقاله به بررسی این نوع آینه ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های قدی در ایران فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه قدی با لامپ را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید آینه قدی با لامپ به گونه ای است که ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی دور آینه به فاصله ی هر 10 سانتی متر سوراخ خواهد شد در نهایت هم لامپ های کم مصرف داخل سوراخ ها قرار داده خواهد شد .

 

آینه قدی با لامپ – لمسی 

طرح جدیدی از آینه های لامپی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نور مخفی خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه قدی با لامپ – ریموتی 

طرح دیگری از آینه های قدی که با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مقال با فشردن دکمه ی fade روی ریموت رنگ های مختلف led بصورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه قدی با لامپ – حسگر حرکتی 

در این طرح از آینه های لامپی با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگر حرکتی بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد ، آینه قدی با لامپ حسگر حرکتی در کشورهای آسیای شرقی به ویژه در چین ، ژاپن و کرع جنوبی در پروژه های مختلفی استفاده می شود این نوع آینه ها از محبوبیت بسیار زیادی در بین عموم مردم برخوردار می باشد .

 

آینه قدی با لامپ – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه های قدی لامپی حکاکی یا اینگریونیگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی آینه حکاکی کرد .

 

آینه قدی با لامپ – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرخ آینه های قدی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق وای فای به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توان ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید لازم به ذکر است آینه قدی با لامپ صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

آینه قدی با لامپ در اغلب مجله های معتبر طراجی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح آینه قدی در سراسر دنیا معرفی شده است ، قیمت آینه قدی با لامپ صفحه نمایش دار تقریبا دو برابر آینه های قدی ساده و طرح دار است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع آینه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

آینه قدی با لامپ – استیل 

در این طرح از آینه های لامپی یک پایه استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار گرفته است ، به طور مثال برای یک دیوار مشکی رنگ باید از آینه های لامپی با قاب طلایی استفاده کرد .

 

آینه قدی با لامپ – پایه دار 

طرح دیگری از آینه های قدی که یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار گرفته است به طوری که آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد این نوع آینه ها اغلب در سالن های زیبایی و مزون ها لوکس بکار می رود .

 

آینه قدی با لامپ – قاب استیل 

در این طرح از آینه های قدی یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلای و مسی مدرن بکار برد ، آینه های قاب استیل در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه قدی با لامپ – دو طرفه 

برای سالن های کوچک بهتر است که از آینه های قدی دو طرفه استفاده کرد بدین شکل از هر دو طرف آینه می توان بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای فریم های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه سهتید بهتر است که از آینه قدی با لامپ بکار برد بدین شکل هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه بکار برده می شود .

 

آینه قدی با لامپ – آرایشگاه 

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های قدی لامپی اجرا شده است که لوگوی مجموعه روی آینه حکاکی می شود ، بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های آرایشگاهی در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه قدی با لامپ – متحرک 

با تولید آینه های قدی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه های نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه ب نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، آینه های متحرک فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه قدی با لامپ - اینستاگرام

 

آینه قدی با لامپ - واتساپ

 

 

 

از طریق زیر می توان آینه قدی با لامپ را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد 

جهت اطلاع از قیمت آینه قدی با لامپ و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه قدی با لامپ مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه قدی با لامپ در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه قدی با لامپ

آینه با لامپ

آینه قدی چراغ دار

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

آینه قدی با لامپ

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه قدی با لامپ در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند