فهرست این مقاله

آینه قدی راهرو

تولید انواع آینه قدی راهرو در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                            0912823524202188621912

 

آینه قدی راهرو

 

آینه قدی راهرو

با توجه به اینکه در اغلب مقاله ها به آینه های قدی پرداخته شده است اطلاعات زیادی در رابطه به این نوع آینه ها دریافت کرده اید ، یکی از جدیدترین طرح های آینه دکوراتیو قدی با نام آینه قدی راهرو شناخته شده است که در این مقاله به بررسی کامل آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های قدی در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه قدی راهرو را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه قدی راهرو – قاب چوبی

متداول ترین طرح آینه های قدی بدون تردید آینه های قدی با قاب چوبی است این نوع آینه ها به سه دسته ی قاب های پی وی سی ، قاب های ام دی افی و قاب های چوبی تقسیم می شود که در این بین آینه با قاب چوبی جذاب تر از سایر آینه های با قاب اشاره شده می باشد .

 

آینه قدی راهرو – فلزی

آینه های قدی با فلزی نیز به سه دسته ی قاب های آهنی رنگی ، قاب های آبکاری شده و قاب های استیل تقسیم می شود که در این بین آینه با قاب استیل بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد ، به طور مثال برای دیوارهای مشکی رنگ باید از قاب های استیل طلایی بکار برد ، آینه های فلزی در صنایع کولیوند با استفاده از برترین دستگاه های هوشمند برش آینه تولید می شود به همین دلیل ایعاد آینه ها دقیق میباشد .

 

آینه قدی راهرو – چراغ دار

آینه های چراغ دار با نام های دیگری چون آینه هالیوودی و آینه لامپی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

آینه های چراغ دار در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه قدی راهرو – بک لایت

طرح جدیدی از آینه های قدی که با نام آینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی حاشیه دور آینه سندبلاست شده و با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت ، آینه های بک لایت در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

آینه قدی راهرو – دو طرفه

در سالن های بزرگ نوعی از آینه های قدی دو طرفه بکار می رود بدین شکل از هر دو طرف آینه می توان بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های دو طرفه در کشورهای آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده می شود و افراد را تحت تاثیر قرار خواهد داد .

 

آینه قدی راهرو – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های قدی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه قدی راهرو – متحرک 

با تولید آینه های قدی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه قدی راهرو متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد  و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

آینه قدی راهرو - اینستاگرام

 

آینه قدی راهرو - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه قدی راهرو از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه قدی راهرو و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه قدی راهرو مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه قدی راهرو در صنایع کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه دیواری

آینه قدی راهرو

آینه قدی راهرو

آینه قدی راهرو

آینه قدی راهرو

آینه قدی راهرو

آینه قدی راهرو

آینه قدی راهرو

آینه قدی راهرو

آینه قدی راهرو

آینه قدی راهرو

آینه قدی راهرو

آینه قدی راهرو

آینه قدی راهرو

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه قدی راهرو در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند