فهرست این مقاله

آینه قدی سالن آرایشگاه

تولید انواع آینه قدی سالن آرایشگاه در صنایع شیشه و آینه کولیوند                              0912823524202188621912

 

آینه قدی سالن آرایش

 

آینه قدی سالن آرایشگاه

همیشه و در همه جا یکی از دغدغه های بسیار رایج طراحان دکوراسیون داخلی آرایشگاه ها و همچنین صاحبان آرایشگاه ها انتخاب آینه مناسب برای سالن است به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به طور کامل به تشریح انواع آینه قدی سالن آرایشگاه و ویژگی های هر یک از آن ها بپردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های قدی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه قدی سالن آرایشگاه را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه قدی سالن آرایشگاه – چراغ دار

رایج ترین طرح آینه های قدی که با نام آینه چراغ دار و آینه هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی ساخته شده و لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه قدی سالن آرایشگاه – بک لایت

محبوب ترین طرح آینه های آرایشگاه که با نام آینه بک لایت شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برشداده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی حاشیه دور آینه سندبلاست شده و با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه قدی سالن آرایشگاه – قاب استیل

در این طرح از آینه های قدی یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های استیل در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش اینه تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق می باشد .

 

آینه قدی سالن آرایشگاه – دو طرفه

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهنیه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، آینه های دو طرفه در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح آینه های آرایشی معرفی شده است از همین رو طراحان دکوراسیون از آن به کرات استفاده می کنند .

 

آینه قدی سالن آرایشگاه – بلوتوث دار

جدیدترین طرح آینه های سالنی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه های بلوتوث دار در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه قدی سالن آرایشگاه – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های قدی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه قدی سالن آرایشگاه – متحرک 

با تولید آینه های متحرک دیگر جای هیچگونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه قدی سالن آرایشگاه متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

آینه قدی سالن آرایشگاه - اینستاگرام

 

آینه قدی سالن آرایشگاه - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه قدی سالن آرایشگاه به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه قدی سالن آرایشگاه و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه قدی سالن آرایشگاه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه قدی سالن آرایشگاه در صنایع شیشه و آینه کولیوند با اتسفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه قدی سالن آرایشگاه

آینه قدی آرایشگاه

آینه قدی سالن آرایشگاه

آینه قدی سالن آرایشگاه

آینه قاب دار

آینه قدی سالن آرایشگاه

آینه قدی سالن آرایشگاه

آینه قدی سالن آرایشگاه

آینه قدی سالن آرایشگاه

آینه قدی سالن آرایشگاه

آینه قدی سالن آرایشگاه

آینه قدی سالن آرایشگاه

آینه قدی سالن آرایشگاه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه قدی سالن آرایشگاه در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند