فهرست این مقاله

آینه لایت دار

تولید انواع آینه لایت دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                        0912823524202188621912

 

 

آینه لایت دار

آینه های دکوراتیو امروزه در طیف وسیع طرح و رنگ تولید می شود به طوری که که طراحان دکوراسیون داخلی براحتی می توانند از آینه ای مناسب با فضای داخلی ساختمان استفاده کنند و سطح طراحی داخلی را ارتقا دهند ، در این مقاله به بررسی جدیدترین نوع آینه دکوراتیو یعنیآینه لایت دار می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های لایت دار در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه لایت دار را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .پ

 

آینه لایت دار – تاچ

طرح جدیدی از آینه های لایت دار که با تاچ کردن قسمت تعیین شده روی آینه لایت روشن شده سپس با تاچ مجدد همان قسمت لایت خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه لایت دار – ریموتی

طرح دیگری از آینه های لایت دار که با استفاده از ریموت لایت روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت رنگ های مختلف لایت به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه لایت دار – قاب استیل

در این طرح از آینه های لایت دار یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد .

 

آینه لایت دار – دو طرفه 

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه مدرن بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد .

 

آینه لایت دار – پایه دار

طرح دیگری از آینه های لایت دار که یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار گرفته است بدین شکل آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد ، این نوع آینه ها را براحتی می تون ار یک نقطه به نقطه دیگر جابجا کرد .

 

آینه لایت دار – بلوتوث دار

جدیدترین طرح آینه های لای دار که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه های بلوتوث دار در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش آینه تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق است .

 

آینه لایت دار – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های لایت دار که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح آینه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

آینه لایت دار – متحرک 

با تولید آینه ها لایت دار متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، آینه های متحرک فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

آینه لایت دار – 2022 

در این طرح از آینه های لایت دار شاهد ترکیب آینه های بک لایت و آینه های هالیوودی خواهید بود به همین دلیل نیز با نام آینه 2022 شناخته شده است این نوع آینه ها در کشورهای صاحب سبک در طراحی دکوراسیون داخلی اجرا خواهد شد ، آینه های 2022 در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه لایت دار – متحرک 

با تولید آینه های لایت دار متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه لایت دار متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه لایت دار - اینستاگرام

 

آینه لایت دار - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه لایت دار به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه لایت دار و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524202188621912 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه لایت دار مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه لایت دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کار کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه بک لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

آینه لایت دار

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه لایت دار در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند