فهرست این مقاله

آینه لمسی روشویی

تولید انواع آینه لمسی روشویی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                    0912823524202188621912

 

آینه لمسی روشویی

 

آینه لمسی روشویی

آینه های روشویی یکی از مهم ترین المان های طراحی در یک سرویس بهداشتی محسوب می شود که طراحان دکوراسیون داخلی اهمیت ویژه ای را این قسمت از ساختمان قائل می شوند ، یکی از جدیدترین طرح های آینه روشویی با نام آینه لمسی روشویی شناخته شده است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های روشویی در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه لمسی روشویی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

فرآیند تولید آینه لمسی روشویی به گونه ای است که ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی با استفاده ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت می گیرد در نهایت هم سیستم لمسی روی آینه اجرا خواهد شد .

 

آینه لمسی روشویی – کریستال

به طور کلی آینه های لمسی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین آینه کریستال از شفافیت بیشتری برخوردار می باشد ، این نوع آینه ها در ضخامت های 4 میل و 6 میل تولید می شود .

 

آینه لمسی روشویی – رنگی 

با توجه به تولید آینه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی و بنفش می توان از این نوع آینه ها برای تولید آینه روشویی استفاده کرد ، به طور مثال در ساختمانی که فضای داخلی آن با رنگ سفید تزیین شده است باید آینه دودی بکار برد .

 

آینه لمسی روشویی – حکاکی شده 

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی آینه حکاکی کرد ، آینه های سندبلاست به صورت طرح دار و ساده تولید شده که نوع طرح دار آن از قیمت بیشتری برخوردار می باشد .

 

آینه لمسی روشویی – ضد بخار

به طبع با باز کردن آب گرم در حمام بخار روی سطح آینه نیز ایجاد خواهد شد به همین دلیل باید از آینه های ضد بخار برای این قسمت از سرویس بهداشتی استفاده کرد ، ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار روی ان محو خواهد شد .

 

آینه لمسی روشویی – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه های لمسی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، لازم به ذکر است آینه لمسی روشویی صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز مانند آلمان ، ایتالیا و فرانسه به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی قرار گرفته است .

قیمت آینه لمسی روشویی صفحه نمایش دار تقریبا دو برابر آینه های روشویی ساده و طرح دار است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع آینه ها در پروژه های خاص و لوکسی استفاده می کنند .

 

آینه لمسی روشویی – قاب استیل 

در این طرح از آینه های روشویی یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و سمی مدرن بکار برد ، آینه های قاب استیل در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه لمسی روشویی – دو طرفه

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد بدین صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه لمسی روشویی – متحرک 

با تولید آینه های لمسی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، آینه های متحرک فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه لمسی روشویی - اینستاگرام

 

آینه لمسی روشویی - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توانید آینه لمسی روشویی را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش دهید 

برای اطلاع از قیمت آینه لمسی روشویی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه لمسی روشویی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه لمسی روشویی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه لمس روشویی

آینه لمسی روشویی

آینه لمسی روشویی

آینه لمسی روشویی

آینه لمسی روشویی

آینه لمسی روشویی

آینه لمسی روشویی

آینه لمسی بک لایت

آینه لمسی چراغ دار

آینه لمسی روشویی

آینه لمسی روشویی

آینه لمسی روشویی

آینه لمسی روشویی

آینه لمسی روشویی

آینه لمسی روشویی

آینه لمسی روشویی

آینه لمسی روشویی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه لمسی روشویی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند