فهرست این مقاله

آینه مدرن روشویی

تولید انواع آینه مدرن روشویی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                           0912823524202188621912

 

آینه مدرن روشویی

 

آینه مدرن روشویی

طراحی دکوراسیون داخلی نسبت به گذشته دستخوش تغییر و تحولا زیادی بوده است به طوری که امروزه اغلب از نمای شیشه ای و آینه ای جهت تزیین فضای داخلی و خارجی استفاده می شود ، در این مقاله یکی از جدیدترین آینه های دکوراتیو تولید شده که با نام آینه مدرن روشویی یا آینه های نورپردازی شده شناخته شده است را بررسی خواهیم کرد .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های دکوراتیو در ایران فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 1000 طرح مختلف آینه های دکوراتیو از جمله آینه مدرن روشویی را تولید کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

آینه مدرن روشویی را اغلب طراحان دکوراسیون داخلی در سراسر دنیا جهت تزیین فضای داخلی سرویس بهداشتی استفاده می کنند که با توجه به طراحی فضای داخلی یکی از آینه های روشویی مدرن نصد خواهد شد در ادامه انواع آینه های روشویی تولید شده در صنایع شیشه و آینه کولیوند به طور کامل معرفی می کنیم .

 

آینه مدرن روشویی نورپردازی شده

متداول ترین نوع آینه های روشویی مدرن که حاشیه دور آینه سندبلاست شده و پشت آینه با استفاده از LED و  ورق های PVC نورپردازی خواهد شد ، برای تولید این نوع آینه ها ابتدا یک آینه با ابعاد استاندارد برش داده شده سپس لبه آینه ابزار زده می شود در مرحله ی بعدی حاشیه دور آینه با پهنای 4 سانتی متر سندبلاست خواهد شد .

 

آینه مدرن روشویی لمسی

طرح جدیدی از آینه های نورپردازی شده که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه ( علامت پاور ) نورپردازی پشت آینه روشن و خاموش خواهد شد حتی با لمس کردن قسمت تعیین شده ساعت و دمای داخلی سرویس بهداشتی نیز نمایش داده خواهد شد .

 

آینه مدرن روشویی ریموت دار

یکی دیگر از طرح های آینه روشویی که با استفاده از ریموت نورپردازی پشت آینه روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی را تغییر داد و از افکت های مختلفی برای تغییر رنگ نور استفاده کرد .

 

آینه مدرن روشویی ونیزی

آینه های ونیزی برای اولین بار در کشور ایتالیا تولید شد اما خیلی زود مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفت ، این نوع آینه ها با نام آینه منبت کاری شده نیز شناخته شده است که تولید آن بسیار زمانبر و پیچیده می باشد .

 

آینه مدرن روشویی سه بعدی

برای تولید آینه های سه بعدی ابتدا یک آینه با ابعاد استاندارد برش داده شده سپس تعدادی آینه ابزار خورده با طول آینه اصلی و عرض 10 سانتی متر به صورت مورب به آینه اصلی چسبیده می شود به طوری که نمای سه بعدی در آینه ایجاد خواهد شد .

 

آینه مدرن روشویی رنگی

با توجه به تولید آینه های رنگی دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش ، سبز و طلایی می توان از آینه های روشویی رنگی مطابق با رنگ های بکار رفته در فضای داخلی سرویس بهداشتی را تولید کرد به طور مثال برای ساختمانی که رنگ کرم به عنوان رنگ اصلی فضای داخلی سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است باید از آینه های برنز جهت تولید آینه های مدرن روشویی استفاده کرد .

 

آینه مدرن روشویی حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی روی آینه های روشویی حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی آینه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

 

آینه مدرن روشویی حسگری

در این طرح با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه حسگری بسیار زمانبر و یپیچده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد .

 

آینه مدرن روشویی صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه های مدرن که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه مدرن روشویی صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه مدرن روشویی با قاب استیل 

در این طرح از آینه های روشویی یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد ، آینه های فریم استیل با کدهای مختلفی تولید شده است که با کیفیت ترین آن ها استیل 304 محسوب می شود .

 

آینه مدرن روشویی کودک

برای سرویس بهداشتی های کودکان نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی انیمیشنی مانند بتمن ، سوباسا و پینیکیو روی آینه حکاکی می شود بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد .

 

آینه مدرن روشویی دخترانه 

برای سرویش بهداشتی های دخترانه نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده است که شخصیت های برجسته ی سینمایی و هنری روی آینه حکاکی می شود این نوع آینه ها در پروژه های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد .

 

آینه مدرن روشویی بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه های مدرن که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد .

 

آینه مدرن روشویی متحرک 

با تولید آینه های روشویی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، آینه های متحرک فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

 

آینه مدرن روشویی - اینستاگرام

 

آینه مدرن روشویی - واتساپ

 

جهت سفارش آینه مدرن روشویی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه مدرن روشویی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه مدرن روشویی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه مدرن روشویی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های شوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

آینه مدرن روشویی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه مدرن روشویی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

تیم تحریریه کولیوند