فهرست این مقاله

آینه مزون قدی

تولید انواع آینه مزون قدی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                          0912823524202188621912

 

آینه مزون قدی

 

آینه مزون قدی

همانطور که در مقاله های متعددی شرح داده شد وجود آینه با کیفیت بالا و طراحی مناسب در سالن های زیبایی و مزون ها بسیار حائز اهمیت است چرا که با استفاده از یک آینه مناسب می توان تا حد زیادی به جذب مشتری بیشتر کمک کرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه مزون قدی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های مزونی در ایران فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرده و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله آینه مزون قدی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه مزون قدی – چراغ دار

متداول ترین طرح آینه های مزونی که با نام آینه چراغ دار و هالیوودی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قاب چوبی با توجه به ابعاد آینه ساخته می شود و در نهایت هم لامپ های مخصوص گریم روی قاب قرار خواهند گرفت .

 

آینه مزون قدی – بک لایت

محبوب ترین طرح آینه های قدی که با نام آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی حاشیه دور آینه توسط دستگاه سندبلاست می شود در نهایت هم با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه مزون قدی – دو طرفه

در سالن های زیبایی و مزون های بزرگ باید از آینه های دو طرفه استفاده کرد ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که از هر دو طرف آینه می توان بکار برد ، اغلب آینه های دو طرفه دارای قاب های استیل و هایگلاس می باشد .

 

آینه مزون قدی – قاب فلزی

در این طرح از آینه های مزونی از قاب های فلزی رنگ کوره ای و قاب های استیل طلایی یا نقره ای استفاده می شود به طور مثال در مزون های لوکس اغلب از آینه های با قاب استیل پایه دار دو طرفه بکار می رود بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه مزون قدی – صفحه نمایش دار 

جدیدترین طرح آینه های مزونی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید .

 

آینه مزون قدی – دو طرفه 

در مزون های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه مدرن بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد .

 

آینه مزون قدی – متحرک 

با تولید آینه های مزونی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه مزون قدی متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه مزون قدی - اینستاگرام

 

آینه مزون قدی - واتساپ

 

 

جهت سفارش آینه مزون قدی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید  

برای اطلاع از قیمت آینه مزون قدی و سفارش آن می توانید با شماره های 02188621912091282352420921419178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه مزون قدی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه مزون قدی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه مزون قدی

آینه مزون جدید

آینه مزون قدی

آینه مزون قدی

آینه مزون قدی

آینه مزون قدی

آینه مزون قدی

آینه مزون قدی

آینه مزون قدی

آینه مزون قدی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه مزون قدی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.ir

 

تیم تحریریه کولیوند