فهرست این مقاله

آینه میز آرایش چراغ دار

تولید انواع آینه میز آرایش چراغ دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                 0912823524202188621912

 

آینه میز آرایش

 

آینه میز آرایش چراغ دار

آینه های آرایشی یکی از مهم ترین تجهیزات اخل هر ساختمان مسکوتی محسوب می شود که در طول روز به کرات توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد ، این نوع آینه ها در ابعاد و طرح های مختلفی تولید شده است که در این مقاله به بررسی جدیدترین آن یعنی آینه آرایش چراغ دار می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های آرایشگاهی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه  چراغ دار را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه میز آرایش چراغ دار – تاچ

طرح جدیدی از آینه های آرایشی که با تاچ کردن قسمت تعیین شده روی آینه چراغ ها روشن شده سپس با تاچ مجدد همان قسمت چراغ ها روشن و خاموش می شود ، سختار لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه میز آرایش چراغ دار – ریموتی

طرح دیگری از آینه های آرایشی که با استفاده از ریموت چراغ ها روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد به طوری که حتی می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را توسط ریموت تغییر داد .

 

آینه میز آرایش چراغ دار – قاب استیل

در این طرح از آینه های آرایشی یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد ، آینه های فریم استیل با کدهای مختلفی تولید شده است که با کیفیت ترین آن ها استیل 304 محسوب می شود .

 

آینه میز آرایش چراغ دار – دو طرفه

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه میز آرایش چراغ دار – بلوتوث دار

جدیدترین طرح آینه های میز آرایشی که با نام آینه بلوتوث دار شناخته شده است ساختار این نوع آینه هاغ به گونه ای است که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه های بلوتوث دار فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

  آینه میز آرایش چراغ دار - اینستاگرام

 

 

 

جهت سفارش آینه میز آرایش چراغ دار از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت آینه میز آرایش چراغ دار و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه میز آرایش چراغ دار مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه میز آرایش چراغ دار در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه میز آرایش چراغ دار

آینه موزیکال

آینه میز آرایش

آینه میز آرایش

آینه میز آرایش

آینه میز آرایش چراغ دار

آینه میز آرایش چراغ دار

آینه میز آرایش چراغ دار

آینه میز آرایش چراغ دار

 

جهت کسب آینه میز آرایش چراغ دار پیرامون آینه میز آرایش چراغ دار در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند