فهرست این مقاله

آینه های روشویی

تولید انواع آینه های روشویی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                           0912823524202188621912

 

آینه های روشویی

 

آینه های روشویی

به طور کلی آینه های سرویس بهداشتی از مهم ترین آینه های ساختمانی محسوب می شود چرا که در طول روز توسط افراد خانواده به کرات مورد استفاده قرار می گیرد در این بین آینه روشویی از آینه حمام نیز بیشتر استفاده شده از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های روشویی مدرن و جدید می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه روشویی در ایران فعالیت دارد که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه های روشویی لمسی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه های روشویی – بک لایت

محبوب ترین طرح آینه روشویی که با نام های آینه بک لایت و آینه نور مخفی شناخته شده است برای تولید این نوع آینه ها ابتدا آینه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه آینه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی حاشیه دور آینه توسط دستگاه سندبلاست خواهد شد در نهایت هم با استفاده از ورق های PVC و LED های رنگی پشت آینه نورپردازی صورت خواهد گرفت .

 

آینه های روشویی – لمسی

طرح جدیدی از آینه روشویی که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نور مخفی خاموش می شود ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا شابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه های روشویی – ریموتی

طرح دیگری از آینه روشویی که با استفاده از ریموت نور مخفی روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان با استفاده از ریموت می توان رنگ نورپردازی و افکت های نمایش نور را تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت رنگ های مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده خواهد شد .

 

آینه های روشویی – حسگر حرکتی

در این طرح از آینه روشویی که با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نور مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگری بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد .

 

آینه های روشویی – ضد بخار

با توجه به ایجاد بخار ناشی باز کردن آب گرم در حمام باید از آینه های هوشمند ضد بخار برای این قسمت از سرویس بهداشتی استفاده کرد ، ساختار این نوع آینه ها به گونه ای است که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار محو خواهد شد ، آینه های ضد بخار در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش آینه تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه های روشویی – صفحه نمایش دار

جدیدترین طرح آینه روشویی که یک صفحه نمایش جلوی آینه و یک اسپیکر پشت آینه قرار گرفته است به طوری که از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل می شود بدین شکل براحتی می توانید ویدئو و موزیک مورد علاقه ی خود را پخش نمایید ، آینه های روشویی صفحه نمایش دار در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه های روشویی – کودک

برای سرویش بهداشتی های کودک نوعی از آینه های بک لایت تولید شده است که شخصیت های برجسته انیمیشنی مانند بتمن ، سوباسا و پینیکیو روی آینه حکاکی می شود بدین شکل کودکان براحتی سرگرم خواهند شد ، آینه های کودک در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح آینه معرفی شده است از همین رو طراحان دکوراسیون از آن به کرات استفاده می کنند .

 

آینه های روشویی – بی نهایت 

طرح خاص دیگری از آینه روشویی که با نام آینه بی نهایت شناخته شده است ساختار این نوع آینه ها به به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، آینه های بی نهایت فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه های روشویی – متحرک 

با تولید آینه روشویی متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های متحرک بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد و از فضای موجود به طور بهینه استفاده می شود .

 

آینه های روشویی - اینستاگرام

 

آینه های روشویی - واتساپ

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه و آینه کولیوند جهت سفارش آینه های روشویی

برای اطلاع از قیمت آینه های روشویی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه های روشویی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های روشویی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهار شنبه از ساعت 8 الی 17 و پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

آینه چراغ دار

آینه های روشویی

آینه های روشویی

آینه های روشویی

آینه های روشویی

آینه های روشویی

آینه های روشویی

آینه های روشویی

آینه های روشویی

آینه های روشویی

آینه های روشویی

آینه های روشویی

آینه های روشویی

آینه های روشویی

آینه های روشویی

آینه های روشویی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های روشویی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند