فهرست این مقاله

آینه هوشمند آرایشگاه

تولید انواع آینه هوشمند آرایشگاه در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                  091823524202188621912

 

آینه هوشمند آرایشگاه

 

آینه هوشمند آرایشگاه

امروزه طراحان دکوراسیون داخلی مزون ، شوروم و آرایشگاه ها از آینه های دکوراتیو به منظور زیباتر کردن فضای داخلی استفاده می کنند ، جدیدترین طرح آینه های دکوراتیو که از نظر کاربردی نیز مهم به شمار می رود با نام آینه هوشمند آرایشگاه شناخته شده است در این مقاله به بررسی انواع آینه های هوشمند نورپردازی شده می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های هوشمند در ایران فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف آینه هوشمند از جمله آینه هوشمند آرایشگاه را تولید کرده است برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

ساختار آینه های هوشمتد به گونه ای است که نورپردازی مخفی پشت آینه ایجاد شده و با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نورهای مخفی روشن می شود ، این نوع آینه ها در طرح های هندسی و ابعاد گوناگونی تولید شده است .

 

آینه هوشمند آرایشگاه – لمسی

طرح جدیدی از آینه های هوشمند که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن شده سپس با لمس مجدد همان قسمت نورپردازی مخفی خاموش خواهد شد ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع آینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه هوشمند آرایشگاه – ریموت دار

طرح دیگری از آینه های هوشمند به با استفاده از ریموت نورپردازی مخفی پشت آینه روشن و خاموش می شود به طوری که حتی می توان افکت های نمایش نور و رنگ نورپردازی را توسط ریموت تغییر داد به طور مثال با فشردن دکمه ی FADE روی ریموت نورهای مختلف LED به صورت اسلایدشو نمایش داده می شود .

 

آینه هوشمند آرایشگاه – طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی آینه ها هوشمند به صورت مات و رنگی ایجاد می شود ، به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی آینه هوشمند سندبلاست کرد بدین شکل به برندینگ مجموعه کمک شایانی خواهد شد .

 

آینه هوشمند آرایشگاه – رنگی

به طبع رنگ ها تاثیر بیسیار زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی دارد به همین دلیل بهتر است که از آینه های رنگی برای تولید آینه هوشمند استفاده کرد ، به طور مثال برای تولید آینه هوشمند ساختمانی که فضای داخلی با رنگ سفید تزیین شده است باید از آینه نقره ای یا دودی بکار برد .

 

آینه هوشمند آرایشگاه – ساعت و دمای داخلی

در طرح های جدید آینه هوشمند ساعت و دمای داخلی به صورت دیجیتالی روی آینه نمایش داده می شود برای اینکار ابتدا قسمت مورد نظر روی آینه اسیدکاری شده سپس کیت پشت آینه چسبیده خواهد شد .

 

آینه هوشمند آرایشگاه – صفحه نمایش 

جدیدترین طرح آینه های هوشمند که یک صفحه نمایش با ابعاد کوچک روی آینه قرار دارد و از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند متصل خواهد شد بدین شکل می توان موزیک و ویدئو مورد نظر خود را در سرویس بهداشتی پخش کنید .

آینه هوشمند آرایشگاه صفحه نمایش دار در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح آینه هورمشند معرفی شده است ، قیمت آینه هوشمند آرایشگاه صفحه نمایش دار تقریبا دو برابر آینه های ساده آرایشگاهی ساده است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از این نوع آینه ها در پروژه های خاصی استفاده می کنند .

 

آینه هوشمند آرایشگاه – حسگری

در این طرح با حرکت دست از قسمت تعیین شده روی آینه نورپردازی مخفی روشن و خاموش می شود ، فرآیند تولید آینه های حسگری بسیار زمانبر و پیچیده است به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد لازم به ذکر است تولید آینه هوشمند آرایشگاه با تکنولوژی حسگری در کشورهای اروپایی نیز به کرات مورد استفاده قرار می گیرد و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه هوشمند آرایشگاه اکریلیک 

طرح دیگری از آینه های هوشمند که با استفاده از رنگ اکریلک و قلم های نقاشی حروف الفبا در قالب خاصی روی آینه ایجاد می شود ، این نوع آینه ها در واقع یک اثر هنری مدرن به شمار می رود .

 

آینه هوشمند آرایشگاه  زوم دار 

در این طرح از آینه های هوشمند یک قسمت زوم روی آینه قرار گرفته است ، این نوع آینه ها اغلب به عنوان آینه آرایشی و آینه میکاپ مورد استفاده قراز می گیرد و در ابعاد مختلفی تولید خواهد شد ، آینه هوشمند آرایشگاه زوم دار در کشورهای اروپایی مانند آلمان ، ایتالیا و فرانسه نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

 

آینه هوشمند آرایشگاه پایه دار 

در این طرح از آینه های آرایشگاهی یک پایه فلزی یا چوبی پشت آینه قرار می گیرد به طوری که آینه را می توان وسط سالن نیز قرار داد این نوع آینه ها اغلب در سالن های زیبایی و مزون ها استفاده می شود .

 

آینه هوشمند آرایشگاه با قاب استیل 

طرح دیگری از آینه های هوشمند که یک قاب استیل طلایی یا نقره ای به عنوان فریم دور آینه می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد ، آینه های قاب استیل در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش اینه تولید می شود به همین دلیل ابعاد آینه ها دقیق خواهد شد .

 

آینه هوشمند آرایشگاه دخترانه 

برای آیشگاه های های زنانه جدید نوعی از آینه های بک لایت طراحی شده که فریم صورتی و سفید دور آینه قرار گرفته است و شخصیت های برجسته ی سینمایی و هنری روی آینه حکاکی یا اینگریوینگ می شود ، آینه های دخترانه در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

آینه هوشمند آرایشگاه دو طرفه

برای سالن های کوچگ به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های هوشمند دو طرفه استفاده کرد بدین شکل از هر دو طرف آینه می توان بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس رنگی می باشد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

آینه هوشمند آرایشگاه متحرک 

با تولید آینه های هوشمند متحرک دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای جابجایی آینه ها نیست بدین شکل براحتی می توانید آینه ها را تنها با کمی هول دادن از یک نقطه به نقطه ی دیگر منتقل نمایید ، آینه های متحرک فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

آینه هوشمند آرایشگاه - اینستاگرام

 

آینه هوشمند آرایشگاه - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان آینه هوشمند آرایشگاه را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد

برای اطلاع از قیمت آینه هوشمند آرایشگاه و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری آینه هوشمند آرایشگاه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه هوشمند آرایشگاه در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از آینه های با درجه کیفیت +A صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

آینه های آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه های آرایشگاه

آینه های نور دار

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

آینه هوشمند آرایشگاه

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه هوشمند آرایشگاه در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند