فهرست این مقاله

آینه هوشمند بلوتوثی

تولید انواع آینه هوشمند بلوتوثی در صنایع شیشه کولیوند           0912823524202188621912

 

 

آینه هوشمند بلوتوثی

 

آینه هوشمند بلوتوثی

آینه های دکوراتیو مدرن از نظر طراحی دارای دسته بندی های مختلفی است به طوری که هر یک از طرح ها در قسمت خاصی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع آینه های دکوراتیو هوشمند و ویژگی های ان ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی آینه های اسمارت در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع آینه ها از جمله آینه اسمارت سرویس بهداشتی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

آینه هوشمند بلوتوثی – تاچ

محبوب ترین طرح آینه های اسمارت که با تاچ کردن قسمت تعیین شده روی آینه فرآیندهای مختلف شروع شده و با تاچ مجدد از کار خواهد افتاد ، نحوه ی عملکرد لمسی این نوع اینه ها دقیقا مشابه لمسی گوشی های هوشمند به صورت حرارتی است .

 

آینه هوشمند بلوتوثی – قاب استیل

در این طرح یک قاب استیل به عنوان فریم دور آینه قرار می گیرد به طور مثال برای دیوارهای مشکی و طوسی رنگ باید از قاب های طلایی و مسی مدرن بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

آینه هوشمند بلوتوثی – آرایشگاه

در سالن های زیبایی و آرایشگاه ها نوعی از آینه های اسمارت استفاده شده که از ترکیب آینه های چراغ دار و یک لایت تشکیل شده است این نوع آینه ها در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد .

 

آینه هوشمند بلوتوثی – ضد بخار 

با توجه به ایجاد بخار ناشی از باز کردن آب گرم در سرویس بهداشتی بهتر است که از آینه های ضد بخار برای این قسمت استفاده کرد به طوری که با لمس کردن قسمت تعیین شده روی آینه بخار روی آینه محو خواهد شد .

 

آینه هوشمند بلوتوثی – دو طرفه

در سالن های کوچک به منظور استفاده بهینه از فضای داخلی بهتر است که از آینه های دو طرفه بکار برد این نوع آینه ها اغلب دارای قاب های استیل و هایگلاس های رنگی می باشد .

 

آینه هوشمند بلوتوثی - اینستاگرام

 

آینه هوشمند بلوتوثی - واتساپ

 

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع شیشه کولیوند جهت سفارش آینه هوشمند بلوتوثی

برای اطلاع از قیمت آینه های اسمارت و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید آینه های اسمارت در صنایع شیشه کولیوند با استفاده از آینه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

آینه هوشمند بلوتوثی

آینه هوشمند بلوتوثی

آینه هوشمند بلوتوثی

آینه هوشمند بلوتوثی

آینه هوشمند بلوتوثی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آینه های اسمارت در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند